Dat kan Brian niet hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef tipsch het volgende:
Claire en Jaap moeten ook maar de onderdanigheid van Amanda aankaarten. Dat werkt heel goed.
Ja, dag!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boy wil ook een sticker..
Nee, over het schatje Brian.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef riri het volgende:
Had Huub het nou over zichzelf toen hij het over dominantie had?
Geweldige ontslagronde.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:23 schreef Charmian het volgende:
volgens mij is het over 2 minuten al weer klaar
Deze keer hoop ik maar dat Jaap na het uitbrengen van z'n stem meteen opstaat en weglooptquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap gaat haar erin laten dus kan Brian zn laatste stem niet uitbrengen zoals hij bedacht had
Kan goed zijn dat FEBO hem weer richting Brian wil hebben. Jaap's jaarfilmpje leek hetzelfde doel te hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:25 schreef mootie het volgende:
Brian denkt nu echt dat hij een opening naar Jaap heeft, of vergis ik me?
*pronkt met sticker
Jawel hoor, had Jaap eerder vandaag al verteld.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef riri het volgende:
Japie doet het slim......Huub wist dit niet eens
Is een filmzoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef Kinga het volgende:
Oh gadver, wat is die zoen weer nep!
Het is net gelukt qua streams ... Maar de stemming is dus al voorbij?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
God, Copycat! Groot gelijk dat je hier niet teveel energie in hebt gestoken.
Wat een bullshit weer.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef riri het volgende:
Japie doet het slim......Huub wist dit niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |