Klopt, ik hoorde de slabek van Amanda.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
Kort beeld van binnen. De meesten lijken rond te hangen bij de eettafel, maar Brian en Amanda niet.
Jaap kwam net uit zn kamer lopenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:52 schreef jassy het volgende:
B en A liepen naar Beneden, en Jaap is weg! Zou Jaap naar hiernaast zijn?
Die hoor ik ook nu nog... het lijkt wel of ze vandaag extra plat praat. Maar zenuwachtig zijn ze niet hoor, ze vinden het hartstikke leuk dat ze op de stoel zitquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik hoorde de slabek van Amanda.
Het gaat vlekkeloos verlopen en als het niet vlekkeloos verloopt is het ook goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hoor ik ook nu nog... het lijkt wel of ze vandaag extra plat praat. Maar zenuwachtig zijn ze niet hoor, ze vinden het hartstikke leuk dat ze op de stoel zit
Hij is afhankelijk van zij zgn vriendjes maar heeft er verder niks aan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:53 schreef mootie het volgende:
Waarom zit Mikey eigenlijk nooit bij zijn 'echte' vrienden, behalve als hij verslag moet uitbrengen?
Ik weet niet wat ik leuker vind... dit 'we maken ons er niet druk om', of het verrast worden, zoals eigenlijk de bedoeling was.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat vlekkeloos verlopen en als het niet vlekkeloos verloopt is het ook goed
Ja, dankzij medicatie, niet dankzij z'n sterke karakterquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
Voorheen had Brian 'boosaanvallen', nu is hij meer gecontroleerd.
Ze hebben het ook weer zo vreselijk getroffen met zichzelf.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik leuker vind... dit 'we maken ons er niet druk om', of het verrast worden, zoals eigenlijk de bedoeling was.
Volgens mij ook. En je kunt nu niet eens meer denken 'doe maar weg die pillen en laat hem maar gek worden', want we hebben met dat K1 wel gezien hoe gevaarlijk hij nu is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, dankzij medicatie, niet dankzij z'n sterke karakter
Ach, net als de negatieve vibes van Erik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:00 schreef mootie het volgende:
Brian doet nu alsof hij afstand heeft genomen van Bart ipv andersom. Brian en Amanda zijn het erover eens dat Bart een vreselijke negatieve sfeer meebracht.
Bart was gewoon gigantisch slim en wilde onwijs graag het spel spelen!quote:Brian en Amanda zijn het erover eens dat Bart een vreselijke negatieve sfeer meebracht.
Voorgekauwd door de FEBO cq Flens.......spannend.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef mootie het volgende:
Brain en Amanda gaan een zoenscene doen, ze gaan hartstochtelijk kussen.
Man, de hele avond wordt stap voor stap gepland. Saaaaaaaaai!
Nou dat wordt dan de eerste keer....dat dan weer wel....komt er een uitje voor Curacao??quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef mootie het volgende:
Brain en Amanda gaan een zoenscene doen, ze gaan hartstochtelijk kussen.
Man, de hele avond wordt stap voor stap gepland. Saaaaaaaaai!
Zou maar zo kunnen want Brian is natuurlijk óók top acteur...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef petraa het volgende:
B: Toen was ik echt para (met de sigaretten) Nu is het meer gecontroleerd of ik doe het erom.
Bart was één brok negativiteit! hij sleepte me zo mee!
quote:“Ik weet niet eens hoe het is om daar te zitten! Dat moet toch ook een keer gebeuren”, uit Amanda nuchter over de komende ontslagronde vanavond. “Het hoort ook bij het spel!”, zegt Brian. “We luisteren het allemaal aan en dan lopen we weg met: weten we dat ook weer, we gaan nu negen maanden relatie vieren”, vervolgt hij. De twee zijn er helemaal uit en zijn dolblij met elkaar. Dat gaan Huub, Claire en Jaap niet leuk vinden…
was een grapjequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:13 schreef jassy het volgende:
Jaap heeft een uitgaansverbod, hij heeft dingen op de streams geroepen die absoluut niet kunnen
Ik kom wel even langs om het te verhelpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:26 schreef Smash-it het volgende:
Misschien off topic, mijn excuses, net betaald voor streams en iedere keer als ik verbinding krijg, hoor ik wel geluid, daarna gaat mijn scherm op blauw, gaat ie knipperen en loopt mijn computer vast. Diep ongelukkig.
Heeft iemand dit ooit gehad?
top!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs om het te verhelpen
ontopic: nee dit heb ik nooit gehad, staan er andere videoafspeelprogramma's open toevallig?
Nou...... sociale werkplaats ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef Borga het volgende:
Bwian en Amanda spelen niet in DGK maar in een sociale werkplaats
Het klinkt alsof je systeeem het niet aan kan. Voor dit soort problemen is een speciaal topic:quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:26 schreef Smash-it het volgende:
Misschien off topic, mijn excuses, net betaald voor streams en iedere keer als ik verbinding krijg, hoor ik wel geluid, daarna gaat mijn scherm op blauw, gaat ie knipperen en loopt mijn computer vast. Diep ongelukkig.
Heeft iemand dit ooit gehad?
Brian kijkt redelijk geschift momenteel en zit veel met zijn ogen te knipperen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm, Amanda en Brian toch een beetje zenuwachtig? Of opgefokt??? Of in hun woorden, ongelooflijk blij en happy?
Hij draait dit nummer voor Amanda, subtiel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian kijkt redelijk geschift momenteel en zit veel met zijn ogen te knipperen.
Zo'n shirtje heeft toch nog een behoorlijk herstellend vermogen, hij is iig nog best goed teruggeplooid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:43 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
shirtjes terug gewisseld
Patty Brard?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda wil Patty uitnodigen, ze vindt Patty supppeerrr lief
Haha, ik heb exact hetzelfde. wilde ook voor een keer streams kijken, maar ik ben echt blond en a-technisch en mn computer wil het volgens mij ook niet. Dan maar COSquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet.
Probeer het nog één keer en anders ben ik helemaal aan jullie overgeleverd.
Tja soort zoekt soort...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda wil Patty uitnodigen, ze vindt Patty supppeerrr lief
En ik zit aan een andere computer aangezien ik mijn laptop echt grondig heb verneukt... en ik durf echt geen streams te kopen, hiij deed al moeilijk om WMP van v9 naar v11 te zetten. Blokjes streams zijn ook leukquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet. In FF krijg ik een foutmelding waarna internet eruit knalt en in IE moet ik een plug in accorderen en als ik dat doe, doet ie nog iets.
bij mij werkt het prima in mozilla en alleen als ik mediaplayer versie 11 van mn computer haal, vraag me niet waarom maar zo werkt het bij mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:51 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik heb exact hetzelfde. wilde ook voor een keer streams kijken, maar ik ben echt blond en a-technisch en mn computer wil het volgens mij ook niet. Dan maar COS.. Ook chill.
De gaytarotkaarten van Gaby, gisteren gekregen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef mazaru het volgende:
Zit Eric met Tarotkaarten?
Nou zeg, RTL is niet aardig voor 1 dagstreamers.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet. In FF krijg ik een foutmelding waarna internet eruit knalt en in IE moet ik een plug in accorderen en als ik dat doe, doet ie nog iets.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En ik zit aan een andere computer aangezien ik mijn laptop echt grondig heb verneukt... en ik durf echt geen streams te kopen, hiij deed al moeilijk om WMP van v9 naar v11 te zetten. Blokjes streams zijn ook leuk
Teasercollegaatje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze hebben het er over dat die Patty 29 is
Ow..... oepsquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet.
Kom maar naar Tongelre, saampjes achter de pjoeterquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Jammer maar helaas, dan maar. In IE leek het even te lukken, maar net als in de kooi is niets wat het lijkt.
Of Dieenebart moet als de sodeflikker hier komen om te streamen en dan meteen streams meenemen.
Maar ik ben blij dat ik streamloos op jullie kan bouwen.
Is volgens mij aardig aan geknutseld....quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:57 schreef mootie het volgende:
Dit klinkt toch als van alles, behalve als Dennis?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
De gaytarotkaarten van Gaby, gisteren gekregen.
Wat moet ik nou in Strijp bij een Cc zonder streams!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Dank je Peter, maar ik ben echt blond van nature en onhandig ook nog, dus of ik mol mijn laptop of ik geloof het wel óf stap zo op mijn fiets richting Tongelre. Of kom jij naar Strijp, mootie?
Ja, ik ben blij dat de puch van Peter niet wilde starten, anders had ik bij Vught weer om kunnen draaien!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou zeg, RTL is niet aardig voor 1 dagstreamers.![]()
Ik hou je op de hoogte als het niet lukt.
Lullig voor dieenebart, maar wie weet hoe gezellig het is zonder streams.
Het stelt echt geen reet voor hoor, en je molt er niets mee. Je moet gewoon dequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Dank je Peter, maar ik ben echt blond van nature en onhandig ook nog, dus of ik mol mijn laptop of ik geloof het wel óf stap zo op mijn fiets richting Tongelre. Of kom jij naar Strijp, mootie?
Daar inloggen onder jouw account? Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou in Strijp bij een Cc zonder streams!
Bedanktquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Toepasselijke ondertitel heb je bij dit plaatjequote:
Streams gaan toch op IP?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar inloggen onder jouw account? Bijvoorbeeld.
Mijn fiets start ALTIJDquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat de puch van Peter niet wilde starten, anders had ik bij Vught weer om kunnen draaien!
Maar dan heb je nog geen streams.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar inloggen onder jouw account? Bijvoorbeeld.
Nee toch? Anders kunnen mensen toch niet inloggen op hun werk? Gaat dat niet gewoon op naam en code/wachtwoord?quote:
Oh jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:04 schreef mootie het volgende:
Wat moet ik nou in Strijp bij een Cc zonder streams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |