Het klinkt alsof je systeeem het niet aan kan. Voor dit soort problemen is een speciaal topic:quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:26 schreef Smash-it het volgende:
Misschien off topic, mijn excuses, net betaald voor streams en iedere keer als ik verbinding krijg, hoor ik wel geluid, daarna gaat mijn scherm op blauw, gaat ie knipperen en loopt mijn computer vast. Diep ongelukkig.
Heeft iemand dit ooit gehad?
Brian kijkt redelijk geschift momenteel en zit veel met zijn ogen te knipperen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm, Amanda en Brian toch een beetje zenuwachtig? Of opgefokt??? Of in hun woorden, ongelooflijk blij en happy?
Hij draait dit nummer voor Amanda, subtiel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian kijkt redelijk geschift momenteel en zit veel met zijn ogen te knipperen.
Zo'n shirtje heeft toch nog een behoorlijk herstellend vermogen, hij is iig nog best goed teruggeplooid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:43 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
shirtjes terug gewisseld
Patty Brard?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda wil Patty uitnodigen, ze vindt Patty supppeerrr lief
Haha, ik heb exact hetzelfde. wilde ook voor een keer streams kijken, maar ik ben echt blond en a-technisch en mn computer wil het volgens mij ook niet. Dan maar COSquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet.
Probeer het nog één keer en anders ben ik helemaal aan jullie overgeleverd.
Tja soort zoekt soort...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda wil Patty uitnodigen, ze vindt Patty supppeerrr lief
En ik zit aan een andere computer aangezien ik mijn laptop echt grondig heb verneukt... en ik durf echt geen streams te kopen, hiij deed al moeilijk om WMP van v9 naar v11 te zetten. Blokjes streams zijn ook leukquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet. In FF krijg ik een foutmelding waarna internet eruit knalt en in IE moet ik een plug in accorderen en als ik dat doe, doet ie nog iets.
bij mij werkt het prima in mozilla en alleen als ik mediaplayer versie 11 van mn computer haal, vraag me niet waarom maar zo werkt het bij mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:51 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik heb exact hetzelfde. wilde ook voor een keer streams kijken, maar ik ben echt blond en a-technisch en mn computer wil het volgens mij ook niet. Dan maar COS.. Ook chill.
De gaytarotkaarten van Gaby, gisteren gekregen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef mazaru het volgende:
Zit Eric met Tarotkaarten?
Nou zeg, RTL is niet aardig voor 1 dagstreamers.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet. In FF krijg ik een foutmelding waarna internet eruit knalt en in IE moet ik een plug in accorderen en als ik dat doe, doet ie nog iets.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En ik zit aan een andere computer aangezien ik mijn laptop echt grondig heb verneukt... en ik durf echt geen streams te kopen, hiij deed al moeilijk om WMP van v9 naar v11 te zetten. Blokjes streams zijn ook leuk
Teasercollegaatje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze hebben het er over dat die Patty 29 is
Ow..... oepsquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet.
Kom maar naar Tongelre, saampjes achter de pjoeterquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Jammer maar helaas, dan maar. In IE leek het even te lukken, maar net als in de kooi is niets wat het lijkt.
Of Dieenebart moet als de sodeflikker hier komen om te streamen en dan meteen streams meenemen.
Maar ik ben blij dat ik streamloos op jullie kan bouwen.
Is volgens mij aardig aan geknutseld....quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:57 schreef mootie het volgende:
Dit klinkt toch als van alles, behalve als Dennis?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
De gaytarotkaarten van Gaby, gisteren gekregen.
Wat moet ik nou in Strijp bij een Cc zonder streams!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Dank je Peter, maar ik ben echt blond van nature en onhandig ook nog, dus of ik mol mijn laptop of ik geloof het wel óf stap zo op mijn fiets richting Tongelre. Of kom jij naar Strijp, mootie?
Ja, ik ben blij dat de puch van Peter niet wilde starten, anders had ik bij Vught weer om kunnen draaien!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou zeg, RTL is niet aardig voor 1 dagstreamers.![]()
Ik hou je op de hoogte als het niet lukt.
Lullig voor dieenebart, maar wie weet hoe gezellig het is zonder streams.
Het stelt echt geen reet voor hoor, en je molt er niets mee. Je moet gewoon dequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Dank je Peter, maar ik ben echt blond van nature en onhandig ook nog, dus of ik mol mijn laptop of ik geloof het wel óf stap zo op mijn fiets richting Tongelre. Of kom jij naar Strijp, mootie?
Daar inloggen onder jouw account? Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou in Strijp bij een Cc zonder streams!
Bedanktquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Toepasselijke ondertitel heb je bij dit plaatjequote:
Streams gaan toch op IP?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar inloggen onder jouw account? Bijvoorbeeld.
Mijn fiets start ALTIJDquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat de puch van Peter niet wilde starten, anders had ik bij Vught weer om kunnen draaien!
Maar dan heb je nog geen streams.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar inloggen onder jouw account? Bijvoorbeeld.
Nee toch? Anders kunnen mensen toch niet inloggen op hun werk? Gaat dat niet gewoon op naam en code/wachtwoord?quote:
Oh jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:04 schreef mootie het volgende:
Wat moet ik nou in Strijp bij een Cc zonder streams!
ze moeten op de bankquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:10 schreef blomst het volgende:
nou, kunnen ze niet vast op de bank.
ik ben moe.
Echt waar? En de mensen dan die via het werk streamen, per lap-top dan oid? Goh, dat wist ik niet.quote:
Neequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee toch? Anders kunnen mensen toch niet inloggen op hun werk? Gaat dat niet gewoon op naam en code/wachtwoord?
Zo OT als het maar kan, je bent een topwijf.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
En beloof bij deze niet meer off topic door te ranten.
Ja, van mij krijg je een kus én een sticker!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik nu je lieveling, ik had gezegd dat je om 8 uur klaar moest zitten.
Hij maakt dus duidelijk TV.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:18 schreef SIRA het volgende:
Brian is echt grappig...
Gaat zijn neusharen ff weghalen tijdens het verhaaltje van Huub; wat briljant...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:17 schreef TwiNNijN het volgende:
WTF Brian met zn neustrimmer
Hij sprak absoluut ware woorden, komt alleen niet aan bij Amanda, helaas.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef SIRA het volgende:
Goed verhaal van Huub.
Dat kan Brian niet hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef tipsch het volgende:
Claire en Jaap moeten ook maar de onderdanigheid van Amanda aankaarten. Dat werkt heel goed.
Ja, dag!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boy wil ook een sticker..
Nee, over het schatje Brian.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef riri het volgende:
Had Huub het nou over zichzelf toen hij het over dominantie had?
Geweldige ontslagronde.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:23 schreef Charmian het volgende:
volgens mij is het over 2 minuten al weer klaar
Deze keer hoop ik maar dat Jaap na het uitbrengen van z'n stem meteen opstaat en weglooptquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap gaat haar erin laten dus kan Brian zn laatste stem niet uitbrengen zoals hij bedacht had
Kan goed zijn dat FEBO hem weer richting Brian wil hebben. Jaap's jaarfilmpje leek hetzelfde doel te hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:25 schreef mootie het volgende:
Brian denkt nu echt dat hij een opening naar Jaap heeft, of vergis ik me?
*pronkt met sticker
Jawel hoor, had Jaap eerder vandaag al verteld.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef riri het volgende:
Japie doet het slim......Huub wist dit niet eens
Is een filmzoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef Kinga het volgende:
Oh gadver, wat is die zoen weer nep!
Het is net gelukt qua streams ... Maar de stemming is dus al voorbij?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
God, Copycat! Groot gelijk dat je hier niet teveel energie in hebt gestoken.
Wat een bullshit weer.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef riri het volgende:
Japie doet het slim......Huub wist dit niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |