Nou dat word dus weer niks met Jaap.Hij moet gewoon ook eens van zich afbijten en niet zo vaag doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat Amanda erin houden 'met een totaal lulverhaal'. Huub wil liever 'hardlinen' met twee groepen tegen elkaar, maar dat was Jaap sowieso al niet van plan.
Deed Huub toch ook altijd.En dan hadden ze een ander verhaal.Wat zijn die twee lui toch ontzettend dom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:27 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda gaan supervrolijk de ontslagronde in, dan halen ze de flair weg bij de anderen.
Ik hoorde dat Jaap al gestemd had en Aman erin zou laten dus het hele B&A plan zal in duigen vallenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:30 schreef Starlie het volgende:
STEMMEN!!
Tja het zal wel niks worden met deze ronde.Die twee domme lui mogen altijd alles en nu Amanda op de stoel zit word alles voorgekauwd en begeleid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:30 schreef mootie het volgende:
Ze oefenen vast even met de sl-knop
Hij werkt hoor jongens!
Hier ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef jassy het volgende:
Heeft overigens iedereen dat kleurverschil in de streams? Bij mij is stream 3 erg donker, en Stream 4 behoorlijk licht!
Ik heb alleen 3&4 iets lichter .quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef jassy het volgende:
Heeft overigens iedereen dat kleurverschil in de streams? Bij mij is stream 3 erg donker, en Stream 4 behoorlijk licht!
Komt goed alleen B en A mogen niet gebeiged worden van Flens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
Had net weer eens streams genomen..
Ze liepen met 2 onbekenden naar de chill of slaapkamer, buitenom. En hoppa, zwembad.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:36 schreef jassy het volgende:
B en A lopen buiten.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef T-lex het volgende:
Ik zie Brian net Huub een Highkick geven....hij legde even z'n scheenbeen netjes tegen de slaap van Huubje. Maar niks aan de hand mensen...er kwam geen trap na toen hij op de grond lag. (was niet nodig)
on-topic: er loopt volk langs het zwembad omhoog de trap op en richting de kapsalon.
Kijk daar hou ik van!!!!Slimme Jaapquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Jaap al gestemd had en Aman erin zou laten dus het hele B&A plan zal in duigen vallen
Geef je 06nummer maar, stuur ik bij iedere 'spannende' gebeurtenisquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef petraa het volgende:
Goffer en ik MOET vanavond naar een vergadering! Die minimaal tot 22.00 uur duurt. Kan die ontslagronde niet om 22.15 uur beginnen DGK redaktie!
Alles beter dan dat verschrikkelijk "BB-oog"quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:40 schreef jassy het volgende:
Bewegende SL Beelden. Waar kennen we dat van?
Zelfs BB had streamlocks?????quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Alles beter dan dat verschrikkelijk "BB-oog"
Ik doe even met je mee. Was weer helemaal op de hoogte.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:44 schreef Guuskeee het volgende:
trouwens nog even een![]()
![]()
voor de mooie OP van kahaarin!
Yup daarom moesten sommige bewoners zich iets beter kleden vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
Ooooh, ik begrijp het al. Er zijn weer Aziaten om het hok te bezichtigen. Leuk voor buurman Marko.
+1quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:44 schreef Guuskeee het volgende:
trouwens nog even een![]()
![]()
voor de mooie OP van kahaarin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |