Nee hoor, even kijken wie er aan het posten waren en ik weet genoegquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:44 schreef draculettetje het volgende:
heb je echt alles zitten terug lezen?
terugboren om 22.00+ ongeveerquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:11 schreef draculettetje het volgende:
ik weet al weer waarom ik het niet kon laten de buren zijn aan het boren!
mompeld iets over niewsgroepenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker downlaod ik dat spel vannochtend stond ie op 60%
doe ik resume vanaf een andere tracker, is het maar 20%
Jep, en heb WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:22 schreef draculettetje het volgende:
emaakt niet uit kan gebeuren!
heb je je trein wel gehaald?
Das knap ja, zo'n 5000 WAT bouwspot onder je gunquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vindt het een kutspel sgele.
moet je bijvoorbeeld eens zien hoe groot de zaklamp is
[ afbeelding ]
En dan nog zien ze je nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das knap ja, zo'n 5000 WAT bouwspot onder je gun
hahaha dan maar CSS of COD4quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En dan nog zien ze je niet
succes! maar wat ga je nou halen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:59 schreef draculettetje het volgende:
ik ben even naar de winkel, moet natuurlijk nog een traktatie voor morgen halen.....
COD4 kan ik toch wel online spelen als ik hem download koop?quote:
quote:Gisteren hadden we het nog over de, eerder al teleurstellende, afwezigheid van een online voice-chat functie, die vervangen zou worden door een chatfunctie met een toetsenbord. Helaas blijkt ook dit niet mogelijk te zijn, en kunnen we straks kiezen tussen voorgeselecteerde zinsnedes die je kunt versturen.
Waarschijnlijk kiest Nintendo er voor om zoveel mogelijk kindveiligheid in te bouwen, aangezien FOX ooit "bijzonder overtuigend" twijfels zetten bij de veiligheid van de picto-chat functie (waar Penny Arcade overigens een hilarische comic van maakte). Nu is men bij Nintendo wel gevoelig voor kindvriendelijkheid, maar of het verstandig is de massa van twaalfjarigen en ouder die weten dat het niet verstandig is aan een vreemde hun adres te geven teleur te stellen met deze optie, lijkt onduidelijk. Een gesprek dat bestaat uit het uitwisselen van beleefdheden als "Welk rondje zullen we zo gaan doen, meneer" en "Neem nog een banaan" is waarschijnlijk niet iets waar veel hardcore gamers op zitten te wachten.
je kan dan alleen op cracked servers spelen volgens mij...quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
COD4 kan ik toch wel online spelen als ik hem download koop?
Dat klinkt best bagger moet ik zeggen, beetje jammer maar weer!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:35 schreef Bellerophon het volgende:
WL, check dit...![]()
![]()
\"Hoe gaat het met u?\" in Mario Kart Wii chat
De voor op werk quote
[..]
Hmm toch maar is legaal aanschaffen dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
je kan dan alleen op cracked servers spelen volgens mij...
Heb het spel gewoon orrigineel, maar kan wel even vragen voor je?
oja, installeer teamspeak man
Ja dat bedoel ik, en zij willen dan ook nog geld gaan vragen voor online dienstenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt best bagger moet ik zeggen, beetje jammer maar weer!
taartjes is het geworden!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
succes! maar wat ga je nou halen?
ik zal het niet doen ik houd mn mondquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, en zij willen dan ook nog geld gaan vragen voor online diensten
Speel eerst de demo om te kijken of je het wel leuk vindquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm toch maar is legaal aanschaffen dus
Lik me reet en speel met mijn ballen, daar ga ik dus echt niets voor betalen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, en zij willen dan ook nog geld gaan vragen voor online diensten
Dat moet toch heulemaal goedkomen morgen!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
taartjes is het geworden!
hmm vervelend....quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet toch heulemaal goedkomen morgen!!!!
p.s weer niet kunnen gamen vanavond, waarom is het nog geen woensdag?
(dan kan WL mijn pols er af zagen!)
Als het zo door gaat mag ik dus weer een hobby afschrijvenquote:
Tempting... but noquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lik me reet en speel met mijn ballen, daar ga ik dus echt niets voor betalen!
Zal hem volgende week wel even gaan downloadenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Speel eerst de demo om te kijken of je het wel leuk vind
hahaha, dat was natuurlijk richting nintendo hequote:
Zeker een keertje doen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal hem volgende week wel even gaan downloaden
en dat willen we niet hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als het zo door gaat mag ik dus weer een hobby afschrijven
Duhquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dat was natuurlijk richting nintendo he
Help me eraan te herinneren volgende weekquote:
zal het proberenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Help me eraan te herinneren volgende week
Net weer een spel gefikt, weer blijft mij Wii hangen... snap er geen fuck van...quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
De wii is tof. Alleen dat online gedoe is echt bagger
Maar he, ik vermaak me prima.
anders ik wel... maarja...quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dat willen we niet hebben
Ik koop ze gewoon, dat geneuzel heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net weer een spel gefikt, weer blijft mij Wii hangen... snap er geen fuck van...
pijn in mijn pols, kut humeur... tijd om af te sluiten en morgen weer een dag...
Wii games kopenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon, dat geneuzel heb ik geen zin in.
Spellen branden voor de hebquote:
Ongekend wat ben jij een enorme zeikerd en azijnpisser. Waar staat dat ik dat doe? Dus waaruit maak jij een dergelijk "feit" op?quote:
Wat zeik jij dan op mij? Ik koop spellen, zoals het bedoeld is. Blijkbaar vind je het nodig om daar een opmerking over te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend wat ben jij een enorme zeikerd en azijnpisser. Waar staat dat ik dat doe? Dus waaruit maak jij een dergelijk "feit" op?
En je vraagt je niet af waarom mensen zo op jou reageren?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zeik jij dan op mij? Ik koop spellen, zoals het bedoeld is. Blijkbaar vind je het nodig om daar een opmerking over te maken.
En over het algemeen downloaden mensen veel spellen en films om ze daarna 1x te bekijken en naast zich neer te leggen. Simpel feitje.
Jee, ik vraag me toch af waarom hier maar 5 mensen posten, als jullie zo doen tegen iedereen die het niet eens is met een mening
In geen ander topic reageren ze zo nee, dus ik vraag me dat niet zo af. Je bent erg snel op je teentjes getrapt als iemand het niet eens is en meteen er dwars tegen in. Wat is er mis met het kopen van Wii spellen bv? Lijkt me vrij normaal. Leuk als je je wii gemod hebt om zo geld te besparen, maar het is gewoon jatwerk. Niet dat het mij boeit, ik download weer andere dingenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je vraagt je niet af waarom mensen zo op jou reageren?
Zin in vandaag? Of is het nu toch wel even apart?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 06:57 schreef draculettetje het volgende:
hoi beller....
Gaat allemaal goed komenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:00 schreef draculettetje het volgende:
zin is een groot wordt! voelt aan de ene kant wel als normaal aan de andere kant weet ik gewoon dat het mn laatste dag is!
precies!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaat allemaal goed komenEn ach het hoort erbij he, en je gaat nu ook weer naar iets leuks toe
En daar gaat het om, langzaam maar zeker de goede kant opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies!
weer toekomst gericht opbouwen!
ja en dit is nog beter betaald ook ha haquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het om, langzaam maar zeker de goede kant op
Kijk, dat is helemaal belangrijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en dit is nog beter betaald ook ha ha
Ja? Kom we gaan weer, biertje happen dan maar?quote:
dan heb ik me toch echt verslapen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja? Kom we gaan weer, biertje happen dan maar?
ik vergeet de hele week al bier in de ijskast te zetten. bah..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja? Kom we gaan weer, biertje happen dan maar?
Lauw bierquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vergeet de hele week al bier in de ijskast te zetten. bah..
da's niet zo heel erg handig neequote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vergeet de hele week al bier in de ijskast te zetten. bah..
uit het oog uit het hart zulllen we maar zeggenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's niet zo heel erg handig nee
Hahahaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart zulllen we maar zeggen
Maar je hebt hem wel eindelijk verkocht, en dat is goed nieuws tochquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, m'n auto is nu officieel weg! Zal het geluid wel gaan missen hoor
Werkzequote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
zo nog ff hier koekeloeren! dan zo op naar het werk!
Yep, scheelt me ook weer wat geld in de maand.. Plus dat ik nu een beetje geld heb om binnenkort uit huis te gaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel eindelijk verkocht, en dat is goed nieuws toch
Ja daarom juistquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, scheelt me ook weer wat geld in de maand.. Plus dat ik nu een beetje geld heb om binnenkort uit huis te gaan
kijk dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, scheelt me ook weer wat geld in de maand.. Plus dat ik nu een beetje geld heb om binnenkort uit huis te gaan
Oja, da's die klotedag waar we niet eens voor betaald krijgen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
ow ja tis de 29ste
echt verdomde irritant. ik werk hier met SAP systeem en dat werkt met datums zeg maar.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
ow ja tis de 29ste
Amen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, da's die klotedag waar we niet eens voor betaald krijgen!
Bij deze een oproep aan iedereen om zo min mogelijk te doen, we krijgen er toch niet voor betaald
Hebben we daar speciaal de 29ste voor nodig dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, da's die klotedag waar we niet eens voor betaald krijgen!
Bij deze een oproep aan iedereen om zo min mogelijk te doen, we krijgen er toch niet voor betaald
ik gebruik SAP alleen voor m'n urendeclaraties e.d., zal er zelf geen last van hebben.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt verdomde irritant. ik werk hier met SAP systeem en dat werkt met datums zeg maar.
de hele tijd [Ongeldige Datum] aargh
Neehoor, maar nu moeten we éxtra weinig doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hebben we daar speciaal de 29ste voor nodig dan?
nou datquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, maar nu moeten we éxtra weinig doen
*proest*quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, maar nu moeten we éxtra weinig doen
Succes!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:53 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes
succes, ik ben richting werk, maar waarschijnlijk pas rond 9 uur weer achter een computer!
Mogguhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:09 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. De creatieve dag is weer aangebroken. verzinnen welke uurcodes ik deze maand weer moet gebruiken
ja het wordt er niet leuker op heh. begin het echt een kinderconsole te vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
WL, had je het gelezen van dat Nintendo gezeik?
Ja ik had eerst op IGN zitten kijken, de screens daar waren al bedroevendquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vindt het een kutspel sgele.
moet je bijvoorbeeld eens zien hoe groot de zaklamp is
[ afbeelding ]
Ja echt hoor, beetje vervelend allemaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het wordt er niet leuker op heh. begin het echt een kinderconsole te vinden
My god, die sales man vond het gesprek ook nog goed gaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had eerst op IGN zitten kijken, de screens daar waren al bedroevend
Goedemorgen allemaal
Beller hoe is het gegaan gister?
het is echt fucking triest gewoon.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had eerst op IGN zitten kijken, de screens daar waren al bedroevend
Goedemorgen allemaal
Beller hoe is het gegaan gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |