nou ok. dus ik hoef geen vrij te vragen voor eenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb een vriend waar ik eigenlijk best wel heeeeeeeeel erg blij mee ben
Sorry, maar ik ben nogal eigenwijs (viel het al op?!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
kijk nou uit dat je niets forceert heh. de drank verdoofd nogal
Dracu gaat toch trouwenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok. dus ik hoef geen vrij te vragen voor een??
![]()
ik ben naar huis fietsen
Niet voor die tussen Droxz en mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok. dus ik hoef geen vrij te vragen voor een??
![]()
ik ben naar huis fietsen
sjimz?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat noem ik niet eens echte relatiesAl zijn er natuurlijk wel stelletjes in opgenomen. Maar mijn vrouw komt ook van Fok, en morgen gaat er iemand anders uit een sc trouwen met een andere sc' er
tja die nieuwelingen hequote:Op donderdag 28 februari 2008 15:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I know, maar bedankt voor de uitleg voordat ze echt wat gaan denken hier
jaha 3 juli!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dracu gaat toch trouwen
succes en tot vanavond!
denk niet zo snel wat hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I know, maar bedankt voor de uitleg voordat ze echt wat gaan denken hier
Zo ver weg, maar toch zo dichtbijquote:
met een andere fok!ker?quote:
Nee Dracu, dat snap ik maar er zijn genoeg mensen die dat wel sneller zouden doenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk niet zo snel wat hoor
ik deed het ook niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee Dracu, dat snap ik maar er zijn genoeg mensen die dat wel sneller zouden doen
Waarom geen vrouw?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
met een andere fok!ker?
of een echte kerel?
ik zou eerlijk niet weten wat ik nog moet regelen! dus lekker rustig afwachten en revalideren wil mooier lopenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ver weg, maar toch zo dichtbij
Moet je eigenlijk nog veul regelen?
nee, die ken ik niet.quote:
quote:
kan allemaalquote:
Lynda and Dracu are sitting in a tree..... trlalalalalalquote:
Pics or it didn't happen!quote:
Inderdaad!quote:
Volgens mij ken jij echt half FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow die gaat ook morgen trouwen
En dan heb je weekend! Goed bekeken jijquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Mensen mensen mensen ik verveel me hier, nog een uurtje!
Wel 7.5 uur overgewerkt in 2 weken hequote:Op donderdag 28 februari 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan heb je weekend! Goed bekeken jij
Ongeloofelijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Je kan tegenwoordig al doodgaan aan klappertjespistolen!
quote:
valt mee die schrijft ook in het trouwen topicquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij echt half FOK!
Sla hem op schat, kan je hem hier vaker gebruikenquote:
Droxz.. fuck joe!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sla hem op schat, kan je hem hier vaker gebruiken
quote:
Vorige keer wilde je nietquote:
Fusk joe!quote:
Rustig aan dracu! en tot snel!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:46 schreef draculettetje het volgende:
voor diegene die ik niet meer spreek morgen
fijn weekend en tot de volgende keer!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:45 schreef draculettetje het volgende:
ik gaat mezelf weer even verplaatsen naar de bank
tot de volgende keer dracuquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:46 schreef draculettetje het volgende:
voor diegene die ik niet meer spreek morgen
fijn weekend en tot de volgende keer!
auw auw auw etc.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:47 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda verkoopt tripack een schop onder zn reet zodat hij zijn avatar nadoet
* Sgele geeft 'm een schop, zodat ie de trap terug op flikkertquote:
erg hendigquote:
Zouden er nou echt mensen zijn die zoiets kopen?quote:
* tripack veegt stof van zijn mouwenquote:
nouja er zullen vast wel gekken zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zouden er nou echt mensen zijn die zoiets kopen?
Mijn 119e!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack veegt stof van zijn mouwen
volgend topic is trouwens mijn 30e grtdopjw topic
gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Mijn 119e!!
Ofzo iets![]()
Trouwens die pinguin is stil..
moet je eerst de simkaart zien te jatten en dan te kunnen verantwoorden waarom simkaart weg is of telefoon uit staat enzoquote:
Dat zal niet lang op de markt blijven denk ikquote:
"Ja maar...dat was ik nie!"quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je eerst de simkaart zien te jatten en dan te kunnen verantwoorden waarom simkaart weg is of telefoon uit staat enzo
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:01 schreef tripack het volgende:
was het voor sommige mannen maar zo makkelijk
Google is always rightquote:
hahahaha, dat zou wel relaxt zijn ja!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:01 schreef tripack het volgende:
was het voor sommige mannen maar zo makkelijk
Als dat persoon gaat douchen ofzo... even copy plakken doe je zo hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je eerst de simkaart zien te jatten en dan te kunnen verantwoorden waarom simkaart weg is of telefoon uit staat enzo
En dan dat klepje voor de accu niet open krijgen van die telefoon...zit jij te prielen...is die ander al lang en breed uitgedouched..quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als dat persoon gaat douchen ofzo... even copy plakken doe je zo hoor
Nou...eerhm...je moederquote:
ja en nu wil jij natuurlijk picsquote:
nou nee...DIE mag je dan weer bijhoudenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en nu wil jij natuurlijk pics
van mij hoeft het nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en nu wil jij natuurlijk pics
Via wat download jij dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker downlaod ik dat spel vannochtend stond ie op 60%
doe ik resume vanaf een andere tracker, is het maar 20%
je mag hem wel linken bijje sig hoorquote:
torrentsquote:
whehe ach jahwas wel geinig toen er een topic over wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag hem wel linken bijje sig hooripv dat gare spel
Je moeder, die kan pas groeienquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:20 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe ach jahwas wel geinig toen er een topic over wastoen kon je tenminste groeien
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je moeder, die kan pas groeien
Ziet er cool uit... heb net het NZB tje naar m'n mail gestuurd thuisquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
torrents![]()
Turning.Point.Fall.of.Liberty-RELOADED
nog 38min te gaan
dit is trouwens een opmerking die nooit op mij van toepassing meer kan zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je moeder, die kan pas groeien
mja ziet er vet uit, schijnt een kut port te zijn, maar ik geef het een kans.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ziet er cool uit... heb net het NZB tje naar m'n mail gestuurd thuis
Oh sorry gast, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
dit is trouwens een opmerking die nooit op mij van toepassing meer kan zijn
nee maakt niet uit, kon je niet wetenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oh sorry gast, dat wist ik niet.
Fuck...staat er niet op..alleen XboXquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ziet er vet uit, schijnt een kut port te zijn, maar ik geef het een kans.
zit tenmiste een leuk verhaal in
Oh... Da's minder. Maar ik hoop dat je weet dat we er nooit iets serieus mee bedoelen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
dit is trouwens een opmerking die nooit op mij van toepassing meer kan zijn
tuurlijk sgelequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh... Da's minder. Maar ik hoop dat je weet dat we er nooit iets serieus mee bedoelen?
ok mooiquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:28 schreef tripack het volgende:
[..]
nee maakt niet uit, kon je niet weten
en ik kon er wel om lachen
Zag het te laat... ik keek met rechtsquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk sgele.. zie post boven de jouwe
Moet ik hem branden voor je ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fuck...staat er niet op..alleen XboX
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Moet ik hem branden voor je ?
ok is goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
Maar zie hem nu wel staan![]()
Thanks anyway
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zag het te laat... ik keek met rechts
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef lynda het volgende:
[..]
sommige mensen die niet dagelijks in dit topic komen zullen echt wel denken van wtf gebeurd er hier in godsnaaaaaaaaaaaaaam.. ene belediging na de ander
fijne avond sgele, wel goed op de weg letten hequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Menschen ik ben naar huis. Fijne avond en tot morgen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Menschen ik ben naar huis. Fijne avond en tot morgen
Het is een orginele datum, je weet in ieder geval zeker dat je het maar 1x in de 4 jaar kan vergetenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow die gaat ook morgen trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |