nee, de op staat er nog nietquote:
Raazzeend snelquote:
* Dr.Droxz pakt een "Droxz special", dank u!quote:Pheno [-] Pheno - donderdag 28 februari 2008 @ 14:23 [PM] [Fotoboek] [Profiel]
Cute and cuddly
Zo, komt terug met dienblad.
Hell ye!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hell ye!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo nog meer dingen in de op?![]()
Ik zie een kruisjequote:
Ja, misschien handig om neer te zetten dat het wel aardig zou zijn om zich even voor te stellen ofzoquote:
ik zie een neger, krijg gelijk trek in bierquote:
Nope, die zal wel in haar bed liggen ofzo ben ik bang...quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
hebben we vandaag eigenlijk al wat van bloody lotte gehoord?
hoop dat ze het een beetje trekt met d'r hersenschudding
Who cares about that. Straks gaan we nog postaantallen vergelijken, net zo nutteloos.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef tripack het volgende:
lynda ik geef toe ik ben een kut newbie die pas 10 topics meeloopt
Zap de nergert !!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie een neger, krijg gelijk trek in bier
Mijn baas is er niet. En hell, betaald fokken ftw, dan wil ik best kruisjes zienquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je maar normaal internet nemen en anders je baas schoppen
Ik vind het wel leuk om mensen terug te zien eigenlijk, de mensen die hier al wat langer komenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Who cares about that. Straks gaan we nog postaantallen vergelijken, net zo nutteloos.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie een neger, krijg gelijk trek in bier
Kutnewbiequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef tripack het volgende:
lynda ik geef toe ik ben een kut newbie die pas 10 topics meeloopt
dank was gewoon ff benieuwd.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, die zal wel in haar bed liggen ofzo ben ik bang...
Ben wel benieuwd ja!
ik vindd het ook gezellig...anders kom je niet terug natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om mensen terug te zien eigenlijk, de mensen die hier al wat langer komen
begin je steeds beter te kennen enzo, daar is toch niets mis mee?
Geen flauw idee waar ik ben binnen gevallenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Kutnewbie! Ik heb topic 50 nog meegemaakt
![]()
![]()
Ph.. zeur niet
hier ook geloof ik!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vindd het ook gezellig...anders kom je niet terug natuurlijk
@Ph dat is hier ook weles gedaan en anders in een ander topic wel
Oldbiequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ph.. zeur niet
hihi ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ph.. zeur niet
De tijden van station "X" om "Y" tijdquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ph.. zeur niet
Yeah! Ik mis het werken eigenlijk welquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De tijden van station "X" om "Y" tijd
Dan ben je dus vaak de sjaakquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Erg leuk als je digitale tv hebt met 30 keer tmf/mtv ed.. 99% is neger
Kan ik me wel voorstellen, maar je zal nu vast wel minder vertraging hebben met de treinquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Yeah! Ik mis het werken eigenlijk wel
Ik topic #1. Post#11. En nu?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ph.. zeur niet
Nu ben je een nog grotere zeikerd dan ik al dachtquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik topic #1. Post#11. En nu?
Geen reet te doen op je werk
Mooi.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu ben je een nog grotere zeikerd dan ik al dacht
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
echt een goeie sfeer hier pfff
gezeik![]()
![]()
![]()
superquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
gezeik![]()
![]()
![]()
Re-integratiequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral serieus antwoorden op Lyndaquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ik ben er een tijd uitgeweestquote:
het leven is al onzinnig genoeg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral serieus antwoorden op Lynda
Help het anders even verder de afgrond in, positief blijven!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
gezeik![]()
![]()
![]()
hoe is je pols? beter....quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Help het anders even verder de afgrond in, positief blijven!
Vanavond weer ff gamen?
mja heb al genoeg gezeik aan mn hoofd hehquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Help het anders even verder de afgrond in, positief blijven!
Vanavond weer ff gamen?
SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUwwwwwwww!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:40 schreef lynda het volgende:
@ droxz: ja maar ook geen SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW! en tinus wakker bellen enzo
Dat klopt.quote:
Op dit moment?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja heb al genoeg gezeik aan mn hoofd heh![]()
maar gaat het dan met je pols ?
En de kaasdingen die ik gewoon jatte van jequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUwwwwwwww!!!!!
En de thee die ik vaak geef he
Heb je toevallig nog een "Droxz special", en een biertje voor WL?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
thee wie wat waar en hoe?
hahahaha, die kaasdingen zijn gewoon zo lekker!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
En de kaasdingen die ik gewoon jatte van je![]()
En en de roos
nostalgiequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, die kaasdingen zijn gewoon zo lekker!
Jij mij bellen voordat ik de trein heb om te vertellen dat hij al vertraging heeft enzo hahaha
das ver voor mijn tijd... kan er gewoon niet over meepratenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij mij bellen voordat ik de trein heb om te vertellen dat hij al vertraging heeft enzo hahaha
dat geeft niets hoor, ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
das ver voor mijn tijd... kan er gewoon niet over meepraten
nee jij dan ik heb 5 minuten vertraging, fuck off was 20 minuten in de freezing kou!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ow gelukkig ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat geeft niets hoor, ik ook niet
samen gevat:quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
das ver voor mijn tijd... kan er gewoon niet over meepraten
mja wel kut man! als je er geen last van hebt, kom ik wel ff .quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op dit moment?
Zwaar kut, gebruik alleen voor typen ook links.. voor de rest doe ik echt alles met rechts...
Doet gewoon veel pijn, die spieren vonden het niet zo prettig volgens mij
En hingen vervolgens een stukje Cabaret op...dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef lynda het volgende:
[..]
samen gevat:
Droxz werkt vlak bij een station waar ik wel eens overstapte om naar me stage te gaanEn dat ook met 5 minuten verschil
Dus zeiden we van mooi ff afspreken zodoende
das wel gezelliequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef lynda het volgende:
[..]
samen gevat:
Droxz werkt vlak bij een station waar ik wel eens overstapte om naar me stage te gaanEn dat ook met 5 minuten verschil
dat is het enige wat ik volgens mij niet snap.... Cabaret?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
En hingen vervolgens een stukje Cabaret op...dat wil je niet weten
aha en de hele kliek op het verkeerde been zetten is dus Cabaret... ik snap etquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
Hingen een verhaal op waarmee ze het grootste deel van de 'vaste kliek' op het verkeerde been zette
jah het is maar een waarschuwing natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:01 schreef Sgele het volgende:
Tripack, dat plaatje van je ziet er pijnlijk uit trouwens
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:01 schreef Sgele het volgende:
Tripack, dat plaatje van je ziet er pijnlijk uit trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:02 schreef tripack het volgende:
[..]
aha en de hele kliek op het verkeerde been zetten is dus Cabaret... ik snap et
laat me raden wat dat verhaal zou kunnen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:04 schreef lynda het volgende:
[..]
droxz en ik hebben er op sommige momenten in ieder geval hard om gelachen
Wat niet is, kan nog komen. genoeg fokrelaties gezien die dat bewijzenquote:
Ik laat een dame niet zomaar in de koud staan hequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:55 schreef lynda het volgende:
[..]
nee jij dan ik heb 5 minuten vertraging, fuck off was 20 minuten in de freezing kou!!![]()
Maarja daarna weer grote bak hete thee
En mensen laten denken dat we een stelletje warenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef lynda het volgende:
[..]
samen gevat:
hehe daar had ik al voor gewaarschuwdquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat een dame niet zomaar in de koud staan he
Lekker bakje thee, maar eerst je koude handen on mijn trui hahahaha
Heb weekend vanavond, haal een lekker flesje drank (zin in, tenslotte weekend), dus komt goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja wel kut man! als je er geen last van hebt, kom ik wel ff .
eerst even zo de nieuwe gedownlaode game proberen
boes wie neukt met wie lijst is echt hugequote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen. genoeg fokrelaties gezien die dat bewijzen
Ik heb een vriend waar ik eigenlijk best wel heeeeeeeeel erg blij mee benquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen. genoeg fokrelaties gezien die dat bewijzen
.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb weekend vanavond, haal een lekker flesje drank (zin in, tenslotte weekend), dus komt goed
Dat noem ik niet eens echte relatiesquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:14 schreef tripack het volgende:
[..]
boes wie neukt met wie lijst is echt huge
I know, maar bedankt voor de uitleg voordat ze echt wat gaan denken hierquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb een vriend waar ik eigenlijk best wel heeeeeeeeel erg blij mee ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |