Mijn 119e!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack veegt stof van zijn mouwen
volgend topic is trouwens mijn 30e grtdopjw topic
gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Mijn 119e!!
Ofzo iets![]()
Trouwens die pinguin is stil..
moet je eerst de simkaart zien te jatten en dan te kunnen verantwoorden waarom simkaart weg is of telefoon uit staat enzoquote:
Dat zal niet lang op de markt blijven denk ikquote:
"Ja maar...dat was ik nie!"quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je eerst de simkaart zien te jatten en dan te kunnen verantwoorden waarom simkaart weg is of telefoon uit staat enzo
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:01 schreef tripack het volgende:
was het voor sommige mannen maar zo makkelijk
Google is always rightquote:
hahahaha, dat zou wel relaxt zijn ja!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:01 schreef tripack het volgende:
was het voor sommige mannen maar zo makkelijk
Als dat persoon gaat douchen ofzo... even copy plakken doe je zo hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je eerst de simkaart zien te jatten en dan te kunnen verantwoorden waarom simkaart weg is of telefoon uit staat enzo
En dan dat klepje voor de accu niet open krijgen van die telefoon...zit jij te prielen...is die ander al lang en breed uitgedouched..quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als dat persoon gaat douchen ofzo... even copy plakken doe je zo hoor
Nou...eerhm...je moederquote:
ja en nu wil jij natuurlijk picsquote:
nou nee...DIE mag je dan weer bijhoudenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en nu wil jij natuurlijk pics
van mij hoeft het nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en nu wil jij natuurlijk pics
Via wat download jij dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker downlaod ik dat spel vannochtend stond ie op 60%
doe ik resume vanaf een andere tracker, is het maar 20%
je mag hem wel linken bijje sig hoorquote:
torrentsquote:
whehe ach jahwas wel geinig toen er een topic over wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag hem wel linken bijje sig hooripv dat gare spel
Je moeder, die kan pas groeienquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:20 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe ach jahwas wel geinig toen er een topic over wastoen kon je tenminste groeien
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je moeder, die kan pas groeien
Ziet er cool uit... heb net het NZB tje naar m'n mail gestuurd thuisquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
torrents![]()
Turning.Point.Fall.of.Liberty-RELOADED
nog 38min te gaan
dit is trouwens een opmerking die nooit op mij van toepassing meer kan zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je moeder, die kan pas groeien
mja ziet er vet uit, schijnt een kut port te zijn, maar ik geef het een kans.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ziet er cool uit... heb net het NZB tje naar m'n mail gestuurd thuis
Oh sorry gast, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
dit is trouwens een opmerking die nooit op mij van toepassing meer kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |