Zin in vandaag? Of is het nu toch wel even apart?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 06:57 schreef draculettetje het volgende:
hoi beller....
Gaat allemaal goed komenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:00 schreef draculettetje het volgende:
zin is een groot wordt! voelt aan de ene kant wel als normaal aan de andere kant weet ik gewoon dat het mn laatste dag is!
precies!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaat allemaal goed komenEn ach het hoort erbij he, en je gaat nu ook weer naar iets leuks toe
En daar gaat het om, langzaam maar zeker de goede kant opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies!
weer toekomst gericht opbouwen!
ja en dit is nog beter betaald ook ha haquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het om, langzaam maar zeker de goede kant op
Kijk, dat is helemaal belangrijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en dit is nog beter betaald ook ha ha
Ja? Kom we gaan weer, biertje happen dan maar?quote:
dan heb ik me toch echt verslapen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja? Kom we gaan weer, biertje happen dan maar?
ik vergeet de hele week al bier in de ijskast te zetten. bah..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja? Kom we gaan weer, biertje happen dan maar?
Lauw bierquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vergeet de hele week al bier in de ijskast te zetten. bah..
da's niet zo heel erg handig neequote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vergeet de hele week al bier in de ijskast te zetten. bah..
uit het oog uit het hart zulllen we maar zeggenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's niet zo heel erg handig nee
Hahahaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart zulllen we maar zeggen
Maar je hebt hem wel eindelijk verkocht, en dat is goed nieuws tochquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, m'n auto is nu officieel weg! Zal het geluid wel gaan missen hoor
Werkzequote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
zo nog ff hier koekeloeren! dan zo op naar het werk!
Yep, scheelt me ook weer wat geld in de maand.. Plus dat ik nu een beetje geld heb om binnenkort uit huis te gaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel eindelijk verkocht, en dat is goed nieuws toch
Ja daarom juistquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, scheelt me ook weer wat geld in de maand.. Plus dat ik nu een beetje geld heb om binnenkort uit huis te gaan
kijk dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, scheelt me ook weer wat geld in de maand.. Plus dat ik nu een beetje geld heb om binnenkort uit huis te gaan
Oja, da's die klotedag waar we niet eens voor betaald krijgen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
ow ja tis de 29ste
echt verdomde irritant. ik werk hier met SAP systeem en dat werkt met datums zeg maar.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
ow ja tis de 29ste
Amen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, da's die klotedag waar we niet eens voor betaald krijgen!
Bij deze een oproep aan iedereen om zo min mogelijk te doen, we krijgen er toch niet voor betaald
Hebben we daar speciaal de 29ste voor nodig dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, da's die klotedag waar we niet eens voor betaald krijgen!
Bij deze een oproep aan iedereen om zo min mogelijk te doen, we krijgen er toch niet voor betaald
ik gebruik SAP alleen voor m'n urendeclaraties e.d., zal er zelf geen last van hebben.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt verdomde irritant. ik werk hier met SAP systeem en dat werkt met datums zeg maar.
de hele tijd [Ongeldige Datum] aargh
Neehoor, maar nu moeten we éxtra weinig doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hebben we daar speciaal de 29ste voor nodig dan?
nou datquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, maar nu moeten we éxtra weinig doen
*proest*quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, maar nu moeten we éxtra weinig doen
Succes!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:53 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes
succes, ik ben richting werk, maar waarschijnlijk pas rond 9 uur weer achter een computer!
Mogguhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:09 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. De creatieve dag is weer aangebroken. verzinnen welke uurcodes ik deze maand weer moet gebruiken
ja het wordt er niet leuker op heh. begin het echt een kinderconsole te vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
WL, had je het gelezen van dat Nintendo gezeik?
Ja ik had eerst op IGN zitten kijken, de screens daar waren al bedroevendquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vindt het een kutspel sgele.
moet je bijvoorbeeld eens zien hoe groot de zaklamp is
[ afbeelding ]
Ja echt hoor, beetje vervelend allemaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het wordt er niet leuker op heh. begin het echt een kinderconsole te vinden
My god, die sales man vond het gesprek ook nog goed gaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had eerst op IGN zitten kijken, de screens daar waren al bedroevend
Goedemorgen allemaal
Beller hoe is het gegaan gister?
het is echt fucking triest gewoon.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had eerst op IGN zitten kijken, de screens daar waren al bedroevend
Goedemorgen allemaal
Beller hoe is het gegaan gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |