nee maakt niet uit, kon je niet wetenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oh sorry gast, dat wist ik niet.
Fuck...staat er niet op..alleen XboXquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ziet er vet uit, schijnt een kut port te zijn, maar ik geef het een kans.
zit tenmiste een leuk verhaal in
Oh... Da's minder. Maar ik hoop dat je weet dat we er nooit iets serieus mee bedoelen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
dit is trouwens een opmerking die nooit op mij van toepassing meer kan zijn
tuurlijk sgelequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh... Da's minder. Maar ik hoop dat je weet dat we er nooit iets serieus mee bedoelen?
ok mooiquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:28 schreef tripack het volgende:
[..]
nee maakt niet uit, kon je niet weten
en ik kon er wel om lachen
Zag het te laat... ik keek met rechtsquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk sgele.. zie post boven de jouwe
Moet ik hem branden voor je ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fuck...staat er niet op..alleen XboX
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Moet ik hem branden voor je ?
ok is goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
Maar zie hem nu wel staan![]()
Thanks anyway
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zag het te laat... ik keek met rechts
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef lynda het volgende:
[..]
sommige mensen die niet dagelijks in dit topic komen zullen echt wel denken van wtf gebeurd er hier in godsnaaaaaaaaaaaaaam.. ene belediging na de ander
fijne avond sgele, wel goed op de weg letten hequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Menschen ik ben naar huis. Fijne avond en tot morgen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Menschen ik ben naar huis. Fijne avond en tot morgen
Het is een orginele datum, je weet in ieder geval zeker dat je het maar 1x in de 4 jaar kan vergetenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow die gaat ook morgen trouwen
Nee hoor, even kijken wie er aan het posten waren en ik weet genoegquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:44 schreef draculettetje het volgende:
heb je echt alles zitten terug lezen?
terugboren om 22.00+ ongeveerquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:11 schreef draculettetje het volgende:
ik weet al weer waarom ik het niet kon laten de buren zijn aan het boren!
mompeld iets over niewsgroepenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker downlaod ik dat spel vannochtend stond ie op 60%
doe ik resume vanaf een andere tracker, is het maar 20%
Jep, en heb WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:22 schreef draculettetje het volgende:
emaakt niet uit kan gebeuren!
heb je je trein wel gehaald?
Das knap ja, zo'n 5000 WAT bouwspot onder je gunquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vindt het een kutspel sgele.
moet je bijvoorbeeld eens zien hoe groot de zaklamp is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |