quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef -skippybal- het volgende:
Alcoholtester? Wat kun je er mee?
Ja, een blaastester dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6329quote:Op zondag 2 maart 2008 21:36 schreef Zspirit het volgende:
goh, de hoeveelheid alcohol testen mss?
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
Daar heb je een etiket voorLekker loos ding dan...
Dit meen je nietquote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een RC helicopter, niet van Dealextreme, maar van een andere site. Kostte 40 euro, maar had hem gewonnen bij een prijsvraag. Merk/type is Gyrotop. Wat een kutdingquote:Op zondag 2 maart 2008 22:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil nog zo´n RC heli of vliegtuig kopen, iemand een goede?
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
20 volgens mij, maar zou zomaar ook 22 kunnen zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 23:50 schreef schatje het volgende:
Tot 22 euro vrij van invoerrechten hè?
deze is heel goed, maar wel wat duurder:quote:Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb een RC helicopter, niet van Dealextreme, maar van een andere site. Kostte 40 euro, maar had hem gewonnen bij een prijsvraag. Merk/type is Gyrotop. Wat een kutdingZou het echt niet aanraden, kan je veel beter iets leukers van kopen.
Ik heb pas deze gekocht. Erg vet ding! Dealextreme heeft dezelfde heli te koop, het prijsverschil is zo'n 35 euro alleen krijg je waarschijnlijk met invoerrechten te maken omdat het product duurder is dan 22 euro.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil nog zo´n RC heli of vliegtuig kopen, iemand een goede?
Jij kan beter op IQ tester zoekenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
quote:
22 idd, maar ik heb al een aantal keer voor 200 euro via DX laten opsturen en ze houden het nooit tegenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
20 volgens mij, maar zou zomaar ook 22 kunnen zijn
je moet inderdaad echt pech hebben om gepakt te worden. ik koop behoorlijk veel spullen in azie en de VS, via ebay en zo, en mijn inschatting is dat ongeveer 1 op de 10 pakjes gecontroleerd wordt.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:02 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
22 idd, maar ik heb al een aantal keer voor 200 euro via DX laten opsturen en ze houden het nooit tegen
Ik heb dus gewoon altijd pech als ik dat hierzo leesquote:Op maandag 3 maart 2008 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je moet inderdaad echt pech hebben om gepakt te worden. ik koop behoorlijk veel spullen in azie en de VS, via ebay en zo, en mijn inschatting is dat ongeveer 1 op de 10 pakjes gecontroleerd wordt.
Amerikaanse Ebay? (ik vind daar namelijk allleen maar mensen die binnen Amerika verzendenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je moet inderdaad echt pech hebben om gepakt te worden. ik koop behoorlijk veel spullen in azie en de VS, via ebay en zo, en mijn inschatting is dat ongeveer 1 op de 10 pakjes gecontroleerd wordt.
Als je ze een mailtje stuurt met de vraag of ze naar Europa sturen is het 99/100 keer ''Ja'', is het verzenden alleen stukken duurder.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Amerikaanse Ebay? (ik vind daar namelijk allleen maar mensen die binnen Amerika verzenden)
Laatste offtopic: wat is het gemiddelde bedrag voor een pakje/ doos naar Nederland?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je ze een mailtje stuurt met de vraag of ze naar Europa sturen is het 99/100 keer ''Ja'', is het verzenden alleen stukken duurder.
www.usps.comquote:Op maandag 3 maart 2008 16:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Laatste offtopic: wat is het gemiddelde bedrag voor een pakje/ doos naar Nederland?
En van Hong Kong naar Nederland 0 - ?? kg voor ¤0,00quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:08 schreef YourBuddy het volgende:
Vanuit Nederland naar China een pakket sturen kost:
0-2 kg - ¤ 22,95
2-5 kg - ¤ 32,45
5-10 kg - ¤ 54,45
10-20 kg - ¤ 99,95
Retourservice - ¤ 37,50
Uitklaringsservice - ¤ 5,00
quote:Order: ORDER nummer placed on 2/29/2008 1:29:59 PM
Status: (of current shipment) On 3/3/2008:
Waiting for Supplier
Latest Shipment:
5 to 14 days as quoted by the post office by Air Mail
Nou de betalingsafdeling is anders best vlot, ik heb nu 2x een bestelling geannuleerd en iedere keer binnen 24 uur mijn geld terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:32 schreef YourBuddy het volgende:
tja mensen, het is gewoon afwachten. ze zijn niet zo snel daar...
Ja dat Pending is dus vervangen door Shipped, maar het is in 2 losse pakjes verzonden. En de ene is dus nog niet verzonden. Zal wel niet op voorraad zijn...quote:
Stelletje oplichters iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:52 schreef Asgard het volgende:
Die Paypal duurt wel lang met geld overschrijven van bankrekening naar Paypal rekening he
Wat YourBuddy zegt. Gewoon zorgen dat er 0,00 euro op staat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:52 schreef Asgard het volgende:
Die Paypal duurt wel lang met geld overschrijven van bankrekening naar Paypal rekening he
Beperkte/verboden goederenquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:29 schreef Sebasser het volgende:
Volgens mij hebben ze 1 of 2 pakketjes van mij tegengehouden bij de douane.
1 ervan zat een mes in, maar wel eentje die gewoon legaal is hier.
En ik had een andere, bijna hetzelfde. die wel doorgekomen is..
wapens en munitiequote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
Hé, DealExtreme heeft een ander uiterlijk!
En kunnen jullie hier:
http://www.dealextreme.co(...).-206~threadid.67917
Niet even posten van ''Yeah! I'd totally buy that'' of ''Yes i need one too'' ofzo?
quote:jannie85 Wednesday, March 05, 2008
9:16 AM Reply
Yeah! I'd totally buy that!!!
Posts (1) | Reviews (0) | Tip Post
Volgens mogen die niet in NL.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil een mes met zo'n uitschuifgeval.
Dus die bij DealExtreme er al is, maar dan zonder aansteker:
http://www.youtube.com/watch?v=cen1z0TZU84
Hebben ze die bij DealExtreme? Of niet?
What the hell is dat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:30 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is uitverkocht, hoelang duurt het ongeveer voordat een product weer op voorraad is?
Large Air Blower Dusterquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
What the hell is dat?
Een anusblazer?
Hoeveel kost die?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Large Air Blower Duster
Handig om stof weg te blazen in de computerkast en het toetsenbord.
$5.64quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoeveel kost die?
Ook handig voor je DSLR.
Looks zijn niet alles.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef schatje het volgende:
[..]
$5.64
Er is er ook eentje van 3 dollar, maar die kan ik zo gauw niet vinden. Die ziet er wel minder uit.
HAndig om stof overal juist verder tussen te blazen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Large Air Blower Duster
Handig om stof weg te blazen in de computerkast en het toetsenbord.
zegt dat nou niet genoeg voor je?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
er staat iFone maar wtf dat nou weer is
Sorry schatquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zegt dat nou niet genoeg voor je?
het is namaak.
ik ben weer te snel zie ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry schat![]()
Ik heb mezelf al ge-edit
laat ff weten hoe die werktquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb DIT besteld, kost wel $2,30! Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd, het zelf deze besteld:quote:
Nee, heb ik geprobeerd. Werkt juist waardeloos.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
HAndig om stof overal juist verder tussen te blazen.
Pak een stofzuigertje.. Dat werkt beter dan blazen
En ik heb volgens mij die zwarte besteld. Hebben we alle drie een anderequote:Op donderdag 6 maart 2008 13:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd, het zelf deze besteld:
[ afbeelding ]
Er zijn 3 "merken" afstandsbedieningen die dealextreme voert dus het is wel handig om te weten welke wel en welke niet werkt.(heb zelf 2 tv's waar het nogal lastig voor is een afstandsbediening te vinden die werkt)
Als het ook dat credit card model is dan is het dezelfde als degene die ik heb besteld. Voor zover ik zie zijn er 3 "merken":quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En ik heb volgens mij die zwarte besteld. Hebben we alle drie een andere
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:44 schreef schatje het volgende:
Ik heb 'm gevonden:
[ afbeelding ]
Large Air Blower
Price: $2.56
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2217
Die had je trouwens ook bij de apotheek of sexshop kunnen kopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:44 schreef schatje het volgende:
Ik heb 'm gevonden:
[ afbeelding ]
Large Air Blower
Price: $2.56
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2217
Ja, het oog wil natuurlijk ook wat als je je partner schoonspuitquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef schatje het volgende:
[..]
$5.64
Er is er ook eentje van 3 dollar, maar die kan ik zo gauw niet vinden. Die ziet er wel minder uit.
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zijn die oordoppen voor de Ipod origineel
Misschien bedoelde hij de isoleerdopjes ofzo. Link misschien?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Voor die prijs van $3.90 lijkt me van niet hè?
Het IS DUURDER of KOST MEER. Niet kost duurderquote:kost wel 0,52 duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |