quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
Hé, DealExtreme heeft een ander uiterlijk!
En kunnen jullie hier:
http://www.dealextreme.co(...).-206~threadid.67917
Niet even posten van ''Yeah! I'd totally buy that'' of ''Yes i need one too'' ofzo?
quote:jannie85 Wednesday, March 05, 2008
9:16 AM Reply
Yeah! I'd totally buy that!!!
Posts (1) | Reviews (0) | Tip Post
Volgens mogen die niet in NL.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil een mes met zo'n uitschuifgeval.
Dus die bij DealExtreme er al is, maar dan zonder aansteker:
http://www.youtube.com/watch?v=cen1z0TZU84
Hebben ze die bij DealExtreme? Of niet?
What the hell is dat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:30 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is uitverkocht, hoelang duurt het ongeveer voordat een product weer op voorraad is?
Large Air Blower Dusterquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
What the hell is dat?
Een anusblazer?
Hoeveel kost die?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Large Air Blower Duster
Handig om stof weg te blazen in de computerkast en het toetsenbord.
$5.64quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoeveel kost die?
Ook handig voor je DSLR.
Looks zijn niet alles.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef schatje het volgende:
[..]
$5.64
Er is er ook eentje van 3 dollar, maar die kan ik zo gauw niet vinden. Die ziet er wel minder uit.
HAndig om stof overal juist verder tussen te blazen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Large Air Blower Duster
Handig om stof weg te blazen in de computerkast en het toetsenbord.
zegt dat nou niet genoeg voor je?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
er staat iFone maar wtf dat nou weer is
Sorry schatquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zegt dat nou niet genoeg voor je?
het is namaak.
ik ben weer te snel zie ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry schat![]()
Ik heb mezelf al ge-edit
laat ff weten hoe die werktquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb DIT besteld, kost wel $2,30! Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd, het zelf deze besteld:quote:
Nee, heb ik geprobeerd. Werkt juist waardeloos.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
HAndig om stof overal juist verder tussen te blazen.
Pak een stofzuigertje.. Dat werkt beter dan blazen
En ik heb volgens mij die zwarte besteld. Hebben we alle drie een anderequote:Op donderdag 6 maart 2008 13:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd, het zelf deze besteld:
[ afbeelding ]
Er zijn 3 "merken" afstandsbedieningen die dealextreme voert dus het is wel handig om te weten welke wel en welke niet werkt.(heb zelf 2 tv's waar het nogal lastig voor is een afstandsbediening te vinden die werkt)
Als het ook dat credit card model is dan is het dezelfde als degene die ik heb besteld. Voor zover ik zie zijn er 3 "merken":quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En ik heb volgens mij die zwarte besteld. Hebben we alle drie een andere
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:44 schreef schatje het volgende:
Ik heb 'm gevonden:
[ afbeelding ]
Large Air Blower
Price: $2.56
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2217
Die had je trouwens ook bij de apotheek of sexshop kunnen kopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:44 schreef schatje het volgende:
Ik heb 'm gevonden:
[ afbeelding ]
Large Air Blower
Price: $2.56
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2217
Ja, het oog wil natuurlijk ook wat als je je partner schoonspuitquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef schatje het volgende:
[..]
$5.64
Er is er ook eentje van 3 dollar, maar die kan ik zo gauw niet vinden. Die ziet er wel minder uit.
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zijn die oordoppen voor de Ipod origineel
Misschien bedoelde hij de isoleerdopjes ofzo. Link misschien?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Voor die prijs van $3.90 lijkt me van niet hè?
Het IS DUURDER of KOST MEER. Niet kost duurderquote:kost wel 0,52 duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |