Large Air Blower Dusterquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
What the hell is dat?
Een anusblazer?
Hoeveel kost die?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Large Air Blower Duster
Handig om stof weg te blazen in de computerkast en het toetsenbord.
$5.64quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoeveel kost die?
Ook handig voor je DSLR.
Looks zijn niet alles.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef schatje het volgende:
[..]
$5.64
Er is er ook eentje van 3 dollar, maar die kan ik zo gauw niet vinden. Die ziet er wel minder uit.
HAndig om stof overal juist verder tussen te blazen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Large Air Blower Duster
Handig om stof weg te blazen in de computerkast en het toetsenbord.
zegt dat nou niet genoeg voor je?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
er staat iFone maar wtf dat nou weer is
Sorry schatquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zegt dat nou niet genoeg voor je?
het is namaak.
ik ben weer te snel zie ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry schat![]()
Ik heb mezelf al ge-edit
laat ff weten hoe die werktquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb DIT besteld, kost wel $2,30! Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop