quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef -skippybal- het volgende:
Alcoholtester? Wat kun je er mee?
Ja, een blaastester dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6329quote:Op zondag 2 maart 2008 21:36 schreef Zspirit het volgende:
goh, de hoeveelheid alcohol testen mss?
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
Daar heb je een etiket voorLekker loos ding dan...
Dit meen je nietquote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een RC helicopter, niet van Dealextreme, maar van een andere site. Kostte 40 euro, maar had hem gewonnen bij een prijsvraag. Merk/type is Gyrotop. Wat een kutdingquote:Op zondag 2 maart 2008 22:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil nog zo´n RC heli of vliegtuig kopen, iemand een goede?
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
20 volgens mij, maar zou zomaar ook 22 kunnen zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 23:50 schreef schatje het volgende:
Tot 22 euro vrij van invoerrechten hè?
deze is heel goed, maar wel wat duurder:quote:Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb een RC helicopter, niet van Dealextreme, maar van een andere site. Kostte 40 euro, maar had hem gewonnen bij een prijsvraag. Merk/type is Gyrotop. Wat een kutdingZou het echt niet aanraden, kan je veel beter iets leukers van kopen.
Ik heb pas deze gekocht. Erg vet ding! Dealextreme heeft dezelfde heli te koop, het prijsverschil is zo'n 35 euro alleen krijg je waarschijnlijk met invoerrechten te maken omdat het product duurder is dan 22 euro.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil nog zo´n RC heli of vliegtuig kopen, iemand een goede?
Jij kan beter op IQ tester zoekenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
quote:
22 idd, maar ik heb al een aantal keer voor 200 euro via DX laten opsturen en ze houden het nooit tegenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
20 volgens mij, maar zou zomaar ook 22 kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |