Waarom?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hetzelfde, alleen dan Otman Bakkal ipv De Zeeuw en Mathijsen ipv Boulahrouz.
Demi steekt niet in een supervorm (verre van zelfs) terwijl Bakkal dit wel is. Het zijn ongeveer dezelfde types, alleen heeft Bakkal iets meer body.quote:
Het ruit ala Advocaat dus. Waarom prefereer je dit systeem boven 4-2-3-1?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef M0NTANA het volgende:
Alleen over de achterhoede ben ik niet zeker, Khalid Boulahrouz moet meer gaan spelen bij Sevilla en zijn vorm terug zien te vinden. Daarbij zou ik er graag een linskbenige centrale verdediger naast zetten, maar zowel Joris Mathijsen als Wilfred Bouma zijn niet Oranje-waardig, dus dan maar zo:
[ afbeelding ]
Robin van Persie hoort in de spits te spelen, ook beter voor Ruud van Nistelrooij. Daarbij heeft Wesley Sneijder de ruimte nodig en is het voor mij óf Sneijder óf VDV, liever Clarence Seedorf erbij als verkapte linkshalf dan twee spelers die op tien elkaar in de weg lopen. Demy de Zeeuw en Johnny Heitinga zorgen er tenslotte voor dat het middenveld ook krachtig genoeg is, zodat we niet overlopen zullen worden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het ruit ala Advocaat dus. Waarom prefereer je dit systeem boven 4-2-3-1?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff open een EK forum ofzo.
Mag die 23e plaats eigenlijk ook naar een veldspeler? Ik hoef geen 3 keepers mee eerlijk gezegd. Maar als er een mee moet vind ik Veldhuizen ook primaquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:10 schreef sjimz het volgende:
Waterman is zijn basisplaats verloren.
Ik opper voor Bikkel Piet!
Tijdje terug gemaakt, Bakkal mag het nu proberen op de plek van De Zeeuw, maar dan kom ik er nog steeds eentje tekortquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Van der Sar
De beste die we hebben. Piet mag ook mee, daarnaast ook Stekelenburg.
Ooijer - Boula (als ie tegen die tijd wat vaker speelt)- Heitinga - De Cler
Boula staat op de gevaarlijkste man van de tegenstander, en speelt die uit de wedstrijd. Heitinga verzorgt de opbouw, waar Boula minder sterk in is. Opkomende back op links, er is verder ook weinig. Rechts Ooijer, kun je van op aan als het om verdedigen gaat.
Wie er verder mee moeten? Mathijsen, Bouma? Van Bronckhorst? We hebben weinig staan achterin. Misschien eens een ander proberen, al is het lastig om iemand nu pas te laten debuteren ofzo.
De Zeeuw - ?
? moet nog een slot op de deur zijn, Gio is daar niet goed genoeg en ook Davids redt het niet meer denk ik. Moet dus nog wat op gevonden worden, er zijn nu alleen maar stand-ins.
Van der Vaart - Seedorf
Ben zelf een grotere fan van Rafael dan van Wesley Sneijder. Seedorf spreekt voor zich lijkt me, een van de beste die we hebben. Samen het spel verdelen en kunnen natuurlijk ook individueel wat met een bal. Je hebt Sneijder nog en Afellay mocht het niets worden. En ook nog jongere talenten als Bruins en Aissati.
Van Persie
Als ie fit is maakt ie Oranje toch wel een stuk beter met zijn individuele klasse. Mag spelen waar ie wil, vrijere rol dan Vd Vaart en Seedorf. Kan ook naast van Nistelrooy, maar lijkt me minder succesvol. Een Van der Vaart hier ook kunnen spelen. Verder weinig alternatieven.
Van Nistelrooy
Lijkt me logisch, met een juiste aanvoer een topspits. Daar moeten Seedorf, Vd Vaart en ook Van Persie voor zorgen.
Als stand-in hebben we jongens als Koevermans, Kuyt, VoH? Alleen is Ruud in Nederland een redelijk unieke spits.
Geen vleugelspitsen, dus geen Robben en Babel. Kunnen wel mee, maar er is niet echt een positie die bij ze past in dit systeem.
Mis dus nog wel een controlerende middenvelder, maar die komt er nog wel![]()
Sar
Ooijer-Boula-Heitinga-De Cler
De Zeeuw -?
Van der Vaart - Seedorf
Van Persie
Van Nistelrooy
je moet wel 3 keepers meenemen voor het geval datquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Mag die 23e plaats eigenlijk ook naar een veldspeler? Ik hoef geen 3 keepers mee eerlijk gezegd. Maar als er een mee moet vind ik Veldhuizen ook prima
Gast, wat ben jij stoer door elke keer van de leuke nonchalante posts over Oranje te posten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:20 schreef Happel het volgende:
Wat doet het er toe, Europees kampioen worden ze toch niet.
Precies wat een sukkel en dan toch wel stiekem met zijn familie/vrienden een biertje in een cafe drinkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, wat ben jij stoer door elke keer van de leuke nonchalante posts over Oranje te posten.
Heb net ergens gelezen dat het je niet kan boeien. Maar volgens mij krijg je al een stijve met de gedachte dat Oranje eruit gaat en jij heerlijk als een alto tegen ons aan kan schoppen. Omdat je anders bent.
Als het je echt niet boeit, waarom post je hier uberhaupt dan?
Om reacties van kneuzen, zoals jij, te ontlokken. Wat anders.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, wat ben jij stoer door elke keer van de leuke nonchalante posts over Oranje te posten.
Heb net ergens gelezen dat het je niet kan boeien. Maar volgens mij krijg je al een stijve met de gedachte dat Oranje eruit gaat en jij heerlijk als een alto tegen ons aan kan schoppen. Omdat je anders bent.
Als het je echt niet boeit, waarom post je hier uberhaupt dan?
Ah, okay. Dat wilde ik ff horen. Inderdaad dus puur om stoer te doen van kijk mij eens 'anders' zijn. Slechte jeugd gehad zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Om reacties van kneuzen, zoals jij, te ontlokken. Wat anders.
Gegroet,
de landverrader
Ik heb het misschien al eerder gezegd, maar iemand die wekelijks bij Aston Villa in de basis staat is voor Nederlandse begrippen geen koekebakker. Die hoort er dus gewoon in te staan, met Ooijer rechts naast 'm, want Boela weet volgens mij niet eens meer hoe een bal eruitziet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef M0NTANA het volgende:
maar zowel Joris Mathijsen als Wilfred Bouma zijn niet Oranje-waardig,
daar hadden ze bij Ajax ook problemen mee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen VdV en Sneijder
Seedorf op rechtsquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
---------------------Van Nistelrooy---------------
VdV--------------Van Persie------------Seedorf
------------De Zeeuw-----Van Bronckhorst-------------
De Cler-----Mathijsen-----------Ooijer-------Heitinga
------------------------vd Sar----------------------
Seedorf is een rechtspoot ja. En ik hou er niet van als VdV en Seedorf steeds naar binnengaan draaien naar hun betere been. Met Van Persie en Van Nistelrooy is het al druk zat in het centrum voorin.quote:
Nouja, Seedorf speelt zn hele leven al op links...quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Seedorf is een rechtspoot ja. En ik hou er niet van als VdV en Seedorf steeds naar binnengaan draaien naar hun betere been. Met Van Persie en Van Nistelrooy is het al druk zat in het centrum voorin.
Boula vind ik anders beter dan Mathijsen. En Heitinga rechtsback is niets, zet 'm dan centraal.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mensen die Boulah erin zetten.
Lekker veel switchen die drie op 't middenveld (VDV, Persie en Sneijder) tijdens de wedstrijd. Ze kunnen alle drie op deze posities spelen.
Van the Man
VDV - Van Persie - Sneijder
Bronckhorst - De Zeeuw
Bouma - Mathijsen - Ooijer - Heitinga of Melchiot
Sar.
Alleen de rechtsback positie zou ik zo niet weten, allemaal middelmaat.
Gister HSV gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:51 schreef PSvau het volgende:
mathijsen is in vorm en maakt nooit gekke fouten
boulahrouz heeft geen bal geraakt en zorgt vaak voor penalties en rode kaarten
VdV laat niets zien in oranje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef PSvau het volgende:
Heitinga is te belangrijk om rechtsback te zetten. En Van Bronckhorst is over the hill
Seedorf laat niks zien in oranje, zelfde geld voor vdv
en waar is robben?
de cler is oud
Jij kijkt wedstrijden van Sevilla B?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Boula vind ik anders beter dan Mathijsen. En Heitinga rechtsback is niets, zet 'm dan centraal.
Je kunt nog wel beter zijn zonder te spelen. Riquelme speelde bij Villarreal bijvoorbeeld ook niet tot ie terugging naar Argentinië. Had een andere oorzaak, dat weet ik, maar Boulah is in principe onze beste verdediger. Als ie tot het EK zo gruwelijk weinig blijft spelen wordt het een risico, maar het hoeft niks uit te maken. Persoonlijk vind ik Mathijsen, Bouma en Melchiot niet goed genoeg voor de basis, dan neem ik liever het risico met Boulah.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij kijkt wedstrijden van Sevilla B?
JUISTENEM. Eindelijk iemand die de mogelijkheid met drie verdedigers ziet. Alleen dacht ik ook nog aan een systeem met een centrale aanvaller en een spits, in plaats van twee aanvallers naast elkaar. Dan krijg je dus zoiets als dit (3-6-1):quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Grijze zijn mogelijkheden.
Dude, totale clusterfuck. Wel gezellig dan op het middenveld, daar niet van.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:28 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Alleen dacht ik ook nog aan een systeem met een centrale aanvaller en een spits, in plaats van twee aanvallers naast elkaar. Dan krijg je dus zoiets als dit (3-6-1):
Sinds hij Cristiano R. geblesseerd schopte kan ie bij mij niet meer stukquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:00 schreef groenen het volgende:
Boulahrouz wordt zo overschat in Nederland.
Waarna Portugal de wedstrijd won mede door een domme rode kaart van Boulah.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Sinds hij Cristiano R. geblesseerd schopte kan ie bij mij niet meer stuk
Vond em wel lekker spelen tegen inter.quote:
Henk Timmerquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef Messenga het volgende:
De Doelman
Dit behoeft mijn inziens maar weinig uitleg. Edwin van der Sar zal komend EK onze goal voor de laatste maal verdedigen.Maarten Stekelenburg en Henk Timmer zijn wat mij betreft de nummer 12 en 22 om ervoor te zorgen dat we
Ik vind dit op het eerste gezicht idd een van de beste mogelijkhedenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:14 schreef Urquhart het volgende:
--------------Van Der Sar--------------
Melchiot - Bouhlarouz - Ooijer - De Cler
------Heitinga------------Van Bronkhorst
Van Der Vaart - Van Persie - Sneijder
--------------Van Nistelrooij-------------
Ik ook. Ik had nagenoeg dezelfde opstelling, alleen Gio had ik eruit ipv De Zeeuw. Maar dat zal op zich weinig verschil uitmaken. Misschien is Gio met al zijn ervaring zelfs wel een betere keus dan De Zeeuw.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind dit op het eerste gezicht idd een van de beste mogelijkheden.
Inderdaad. Ik zou hem denk ik niet eens meenemen naar het EK. Als je er van uit gaat dat je 4 aanvallende posities hebt (en alle posities dubbel bezet wilt hebben) dan kun je dus 8 aanvallende spelers meenemen. Ik zou gaan voor:quote:
Sorrie knevelt, maar die van Bommel komt er niet meer in onder het regime van van Basten. Hoe jammer het ook is. Die van bommel durft nog is een beetje die tegenstanders onderuit te halen. De rest nietquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Sorrie knevelt, maar die van Bommel komt er niet meer in onder het regime van van Basten. Hoe jammer het ook is. Die van bommel durft nog is een beetje die tegenstanders onderuit te halen. De rest niet
Nee dan Joris Mathijsenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mensen die Boulah erin zetten.
Lekker veel switchen die drie op 't middenveld (VDV, Persie en Sneijder) tijdens de wedstrijd. Ze kunnen alle drie op deze posities spelen.
Van the Man
VDV - Van Persie - Sneijder
Bronckhorst - De Zeeuw
Bouma - Mathijsen - Ooijer - Heitinga of Melchiot
Sar.
Alleen de rechtsback positie zou ik zo niet weten, allemaal middelmaat.
Één aanpassing: Bouma voor Mathijsen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
---------------------Van Nistelrooy---------------
VdV--------------Van Persie------------Seedorf
------------De Zeeuw-----Van Bronckhorst-------------
De Cler-----Mathijsen-----------Ooijer-------Heitinga
------------------------vd Sar----------------------
reiziger? hoeveel heb jij gezopen?quote:Op zondag 4 mei 2008 04:43 schreef DrDentz het volgende:
ik zou met een ruitje:
vd Sar
Reiziger - Boulahrouz - Heitinga - Gio
Edar Davids
Sneijder - Seedorf
Van Persie
Huntelaar - Van Nistelrooy
klote dat Jaap Stam gestopt is
De Cler rechtsback, Melchiot linksback, Drenthe en Robben verdedigende middenvelderquote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Tennessee het volgende:
Nou, laat ik ook maar eens wat roepen dan....
--------Van der Sar--------
De Cler Ooijer Heitinga Melchiot
------Drenthe Robben------
Sneijder Van Persie Van der Vaart
-------------Huntelaar-------------
zoals ik al eerder heb gezegd heb ik totaal niet de illusie met een goede opstelling te kunnen komen maar ik dacht; laat ik ook eens wat roepen... bedankt voor je vriendelijke reactie...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Cler rechtsback, Melchiot linksback, Drenthe en Robben verdedigende middenvelderBedankt voor je bijdrage
Als hij nou van bommel mee wil meenemen kan hij verdigende middenvelder staan samen met de zeeuwquote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Cler rechtsback, Melchiot linksback, Drenthe en Robben verdedigende middenvelderBedankt voor je bijdrage
In andere woorden: Leg eens uit!
Zie editquote:Op zondag 4 mei 2008 14:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zoals ik al eerder heb gezegd heb ik totaal niet de illusie met een goede opstelling te kunnen komen maar ik dacht; laat ik ook eens wat roepen... bedankt voor je vriendelijke reactie...
huh, welke edit? mijn bank? of heb jij wat ge-edit?quote:
ja logisch, seedorf op linksvoorquote:Op zondag 4 mei 2008 11:56 schreef Devano het volgende:
Tegen zwakkere tegenstanders:
-------------Van Nistelrooij
Robben - Van Persie - Van der Vaart
------Van Bronckhorst - Sneijder
Emanuelson - Bouma - Heitinga - Melchiot
---------------Van der Sar
Tegen betere tegenstanders:
----------Van Nistelrooij
--Seedorf - Van Persie - Sneijder
--Van Bronckhorst - De Zeeuw
De Cler - Bouma - Heitinga - Ooijer
------------Van der Sar
Engelaar in de basisquote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Emanuelson in de basis, van Persie eruit. You got to be kidding me.
---------------------van der Sar--------------------------
----Melchiot------Ooijer------Heitinga------de Cler----
-----------Engelaar-------van Bronckhorst------------
--Sneijder--------van Persie---------van der Vaart--
------------------van Nistelrooij--------------------------
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | -------------------------(Timmer)----------------------- ======================================================== Melchiot--------Heitinga--------Ooijer----------de Cler- (Heitinga)-----(Mathijsen)------(Bouma)-----(Emanuelson) ======================================================== ---------------de Zeeuw-----v Bronckhorst--------------- ---------------(de Jong)-----(Landzaat)----------------- ======================================================== v Persie----------------Sneijder--------------vd Vaart-- (Kuyt)------------------(Seedorf)---------------(Robben) ======================================================== ----------------------v Nistelrooy---------------------- ----------------------(Huntelaar)---------------------- |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |