Ik heb het misschien al eerder gezegd, maar iemand die wekelijks bij Aston Villa in de basis staat is voor Nederlandse begrippen geen koekebakker. Die hoort er dus gewoon in te staan, met Ooijer rechts naast 'm, want Boela weet volgens mij niet eens meer hoe een bal eruitziet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef M0NTANA het volgende:
maar zowel Joris Mathijsen als Wilfred Bouma zijn niet Oranje-waardig,
daar hadden ze bij Ajax ook problemen mee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen VdV en Sneijder
Seedorf op rechtsquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
---------------------Van Nistelrooy---------------
VdV--------------Van Persie------------Seedorf
------------De Zeeuw-----Van Bronckhorst-------------
De Cler-----Mathijsen-----------Ooijer-------Heitinga
------------------------vd Sar----------------------
Seedorf is een rechtspoot ja. En ik hou er niet van als VdV en Seedorf steeds naar binnengaan draaien naar hun betere been. Met Van Persie en Van Nistelrooy is het al druk zat in het centrum voorin.quote:
Nouja, Seedorf speelt zn hele leven al op links...quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Seedorf is een rechtspoot ja. En ik hou er niet van als VdV en Seedorf steeds naar binnengaan draaien naar hun betere been. Met Van Persie en Van Nistelrooy is het al druk zat in het centrum voorin.
Boula vind ik anders beter dan Mathijsen. En Heitinga rechtsback is niets, zet 'm dan centraal.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mensen die Boulah erin zetten.
Lekker veel switchen die drie op 't middenveld (VDV, Persie en Sneijder) tijdens de wedstrijd. Ze kunnen alle drie op deze posities spelen.
Van the Man
VDV - Van Persie - Sneijder
Bronckhorst - De Zeeuw
Bouma - Mathijsen - Ooijer - Heitinga of Melchiot
Sar.
Alleen de rechtsback positie zou ik zo niet weten, allemaal middelmaat.
Gister HSV gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:51 schreef PSvau het volgende:
mathijsen is in vorm en maakt nooit gekke fouten
boulahrouz heeft geen bal geraakt en zorgt vaak voor penalties en rode kaarten
VdV laat niets zien in oranje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef PSvau het volgende:
Heitinga is te belangrijk om rechtsback te zetten. En Van Bronckhorst is over the hill
Seedorf laat niks zien in oranje, zelfde geld voor vdv
en waar is robben?
de cler is oud
Jij kijkt wedstrijden van Sevilla B?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Boula vind ik anders beter dan Mathijsen. En Heitinga rechtsback is niets, zet 'm dan centraal.
Je kunt nog wel beter zijn zonder te spelen. Riquelme speelde bij Villarreal bijvoorbeeld ook niet tot ie terugging naar Argentinië. Had een andere oorzaak, dat weet ik, maar Boulah is in principe onze beste verdediger. Als ie tot het EK zo gruwelijk weinig blijft spelen wordt het een risico, maar het hoeft niks uit te maken. Persoonlijk vind ik Mathijsen, Bouma en Melchiot niet goed genoeg voor de basis, dan neem ik liever het risico met Boulah.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij kijkt wedstrijden van Sevilla B?
JUISTENEM. Eindelijk iemand die de mogelijkheid met drie verdedigers ziet. Alleen dacht ik ook nog aan een systeem met een centrale aanvaller en een spits, in plaats van twee aanvallers naast elkaar. Dan krijg je dus zoiets als dit (3-6-1):quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Grijze zijn mogelijkheden.
Dude, totale clusterfuck. Wel gezellig dan op het middenveld, daar niet van.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:28 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Alleen dacht ik ook nog aan een systeem met een centrale aanvaller en een spits, in plaats van twee aanvallers naast elkaar. Dan krijg je dus zoiets als dit (3-6-1):
Sinds hij Cristiano R. geblesseerd schopte kan ie bij mij niet meer stukquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:00 schreef groenen het volgende:
Boulahrouz wordt zo overschat in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |