reiziger? hoeveel heb jij gezopen?quote:Op zondag 4 mei 2008 04:43 schreef DrDentz het volgende:
ik zou met een ruitje:
vd Sar
Reiziger - Boulahrouz - Heitinga - Gio
Edar Davids
Sneijder - Seedorf
Van Persie
Huntelaar - Van Nistelrooy
klote dat Jaap Stam gestopt is
De Cler rechtsback, Melchiot linksback, Drenthe en Robben verdedigende middenvelderquote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Tennessee het volgende:
Nou, laat ik ook maar eens wat roepen dan....
--------Van der Sar--------
De Cler Ooijer Heitinga Melchiot
------Drenthe Robben------
Sneijder Van Persie Van der Vaart
-------------Huntelaar-------------
zoals ik al eerder heb gezegd heb ik totaal niet de illusie met een goede opstelling te kunnen komen maar ik dacht; laat ik ook eens wat roepen... bedankt voor je vriendelijke reactie...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Cler rechtsback, Melchiot linksback, Drenthe en Robben verdedigende middenvelderBedankt voor je bijdrage
Als hij nou van bommel mee wil meenemen kan hij verdigende middenvelder staan samen met de zeeuwquote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Cler rechtsback, Melchiot linksback, Drenthe en Robben verdedigende middenvelderBedankt voor je bijdrage
In andere woorden: Leg eens uit!
Zie editquote:Op zondag 4 mei 2008 14:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zoals ik al eerder heb gezegd heb ik totaal niet de illusie met een goede opstelling te kunnen komen maar ik dacht; laat ik ook eens wat roepen... bedankt voor je vriendelijke reactie...
huh, welke edit? mijn bank? of heb jij wat ge-edit?quote:
ja logisch, seedorf op linksvoorquote:Op zondag 4 mei 2008 11:56 schreef Devano het volgende:
Tegen zwakkere tegenstanders:
-------------Van Nistelrooij
Robben - Van Persie - Van der Vaart
------Van Bronckhorst - Sneijder
Emanuelson - Bouma - Heitinga - Melchiot
---------------Van der Sar
Tegen betere tegenstanders:
----------Van Nistelrooij
--Seedorf - Van Persie - Sneijder
--Van Bronckhorst - De Zeeuw
De Cler - Bouma - Heitinga - Ooijer
------------Van der Sar
Engelaar in de basisquote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Emanuelson in de basis, van Persie eruit. You got to be kidding me.
---------------------van der Sar--------------------------
----Melchiot------Ooijer------Heitinga------de Cler----
-----------Engelaar-------van Bronckhorst------------
--Sneijder--------van Persie---------van der Vaart--
------------------van Nistelrooij--------------------------
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | -------------------------(Timmer)----------------------- ======================================================== Melchiot--------Heitinga--------Ooijer----------de Cler- (Heitinga)-----(Mathijsen)------(Bouma)-----(Emanuelson) ======================================================== ---------------de Zeeuw-----v Bronckhorst--------------- ---------------(de Jong)-----(Landzaat)----------------- ======================================================== v Persie----------------Sneijder--------------vd Vaart-- (Kuyt)------------------(Seedorf)---------------(Robben) ======================================================== ----------------------v Nistelrooy---------------------- ----------------------(Huntelaar)---------------------- |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |