Waarna Portugal de wedstrijd won mede door een domme rode kaart van Boulah.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Sinds hij Cristiano R. geblesseerd schopte kan ie bij mij niet meer stuk
Vond em wel lekker spelen tegen inter.quote:
Henk Timmerquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef Messenga het volgende:
De Doelman
Dit behoeft mijn inziens maar weinig uitleg. Edwin van der Sar zal komend EK onze goal voor de laatste maal verdedigen.Maarten Stekelenburg en Henk Timmer zijn wat mij betreft de nummer 12 en 22 om ervoor te zorgen dat we
Ik vind dit op het eerste gezicht idd een van de beste mogelijkhedenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:14 schreef Urquhart het volgende:
--------------Van Der Sar--------------
Melchiot - Bouhlarouz - Ooijer - De Cler
------Heitinga------------Van Bronkhorst
Van Der Vaart - Van Persie - Sneijder
--------------Van Nistelrooij-------------
Ik ook. Ik had nagenoeg dezelfde opstelling, alleen Gio had ik eruit ipv De Zeeuw. Maar dat zal op zich weinig verschil uitmaken. Misschien is Gio met al zijn ervaring zelfs wel een betere keus dan De Zeeuw.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind dit op het eerste gezicht idd een van de beste mogelijkheden.
Inderdaad. Ik zou hem denk ik niet eens meenemen naar het EK. Als je er van uit gaat dat je 4 aanvallende posities hebt (en alle posities dubbel bezet wilt hebben) dan kun je dus 8 aanvallende spelers meenemen. Ik zou gaan voor:quote:
Sorrie knevelt, maar die van Bommel komt er niet meer in onder het regime van van Basten. Hoe jammer het ook is. Die van bommel durft nog is een beetje die tegenstanders onderuit te halen. De rest nietquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Sorrie knevelt, maar die van Bommel komt er niet meer in onder het regime van van Basten. Hoe jammer het ook is. Die van bommel durft nog is een beetje die tegenstanders onderuit te halen. De rest niet
Nee dan Joris Mathijsenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mensen die Boulah erin zetten.
Lekker veel switchen die drie op 't middenveld (VDV, Persie en Sneijder) tijdens de wedstrijd. Ze kunnen alle drie op deze posities spelen.
Van the Man
VDV - Van Persie - Sneijder
Bronckhorst - De Zeeuw
Bouma - Mathijsen - Ooijer - Heitinga of Melchiot
Sar.
Alleen de rechtsback positie zou ik zo niet weten, allemaal middelmaat.
Één aanpassing: Bouma voor Mathijsen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
---------------------Van Nistelrooy---------------
VdV--------------Van Persie------------Seedorf
------------De Zeeuw-----Van Bronckhorst-------------
De Cler-----Mathijsen-----------Ooijer-------Heitinga
------------------------vd Sar----------------------
reiziger? hoeveel heb jij gezopen?quote:Op zondag 4 mei 2008 04:43 schreef DrDentz het volgende:
ik zou met een ruitje:
vd Sar
Reiziger - Boulahrouz - Heitinga - Gio
Edar Davids
Sneijder - Seedorf
Van Persie
Huntelaar - Van Nistelrooy
klote dat Jaap Stam gestopt is
De Cler rechtsback, Melchiot linksback, Drenthe en Robben verdedigende middenvelderquote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Tennessee het volgende:
Nou, laat ik ook maar eens wat roepen dan....
--------Van der Sar--------
De Cler Ooijer Heitinga Melchiot
------Drenthe Robben------
Sneijder Van Persie Van der Vaart
-------------Huntelaar-------------
zoals ik al eerder heb gezegd heb ik totaal niet de illusie met een goede opstelling te kunnen komen maar ik dacht; laat ik ook eens wat roepen... bedankt voor je vriendelijke reactie...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Cler rechtsback, Melchiot linksback, Drenthe en Robben verdedigende middenvelderBedankt voor je bijdrage
Als hij nou van bommel mee wil meenemen kan hij verdigende middenvelder staan samen met de zeeuwquote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Cler rechtsback, Melchiot linksback, Drenthe en Robben verdedigende middenvelderBedankt voor je bijdrage
In andere woorden: Leg eens uit!
Zie editquote:Op zondag 4 mei 2008 14:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zoals ik al eerder heb gezegd heb ik totaal niet de illusie met een goede opstelling te kunnen komen maar ik dacht; laat ik ook eens wat roepen... bedankt voor je vriendelijke reactie...
huh, welke edit? mijn bank? of heb jij wat ge-edit?quote:
ja logisch, seedorf op linksvoorquote:Op zondag 4 mei 2008 11:56 schreef Devano het volgende:
Tegen zwakkere tegenstanders:
-------------Van Nistelrooij
Robben - Van Persie - Van der Vaart
------Van Bronckhorst - Sneijder
Emanuelson - Bouma - Heitinga - Melchiot
---------------Van der Sar
Tegen betere tegenstanders:
----------Van Nistelrooij
--Seedorf - Van Persie - Sneijder
--Van Bronckhorst - De Zeeuw
De Cler - Bouma - Heitinga - Ooijer
------------Van der Sar
Engelaar in de basisquote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Emanuelson in de basis, van Persie eruit. You got to be kidding me.
---------------------van der Sar--------------------------
----Melchiot------Ooijer------Heitinga------de Cler----
-----------Engelaar-------van Bronckhorst------------
--Sneijder--------van Persie---------van der Vaart--
------------------van Nistelrooij--------------------------
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | -------------------------(Timmer)----------------------- ======================================================== Melchiot--------Heitinga--------Ooijer----------de Cler- (Heitinga)-----(Mathijsen)------(Bouma)-----(Emanuelson) ======================================================== ---------------de Zeeuw-----v Bronckhorst--------------- ---------------(de Jong)-----(Landzaat)----------------- ======================================================== v Persie----------------Sneijder--------------vd Vaart-- (Kuyt)------------------(Seedorf)---------------(Robben) ======================================================== ----------------------v Nistelrooy---------------------- ----------------------(Huntelaar)---------------------- |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |