Dat valt nou ook wel weer mee, ik heb aardig wat gepost vandaag hahahahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
saaierds
Sevennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!quote:
Maar dan zonder wind hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef lynda het volgende:
Nog 15 graden erbij en tis heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sevennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!
* Dr.Droxz schuift bakje mango thee Seven's kant op!
de thermometer geeft 24 graden aan, dus laten we die 15 graden erbij maar niet doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef lynda het volgende:
Nog 15 graden erbij en tis heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer
Daar kan ik alleen positief op antwoordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef Seventees het volgende:
Tijd om m'n rokjes uit de kast te trekken
Hier wapperen de vlaggen aardig moet ik zeggen!quote:
Verrassend dat een man dat zegtquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen positief op antwoorden
Vrouw willen toch positieve feedback?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verrassend dat een man dat zegt
Dat lijkt me nou ook niets, vandaar, een rok(je) ziet er leuker uit hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
seventees en een bourka ?
Nu moet je wel fotos postenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Seventees het volgende:
Misschien zie ik er wel niet uit in een rokje
(Who am I kidding? Mijn benen mogen er wezen)
Ik neem aan dat je er beter uit zal zien in een rokje, als in een bourkaquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Seventees het volgende:
Misschien zie ik er wel niet uit in een rokje
(Who am I kidding? Mijn benen mogen er wezen)
je hoeft mij niet te overtuigen hoor! lang leve de zon zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niets, vandaar, een rok(je) ziet er leuker uit hoor
Inderdaad, weg met de rot weer! Laat de zon (en de rokjes) dus maar komen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoeft mij niet te overtuigen hoor! lang leve de zon zullen we maar zeggen![]()
![]()
Met geld gooien in altijd leuk!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:31 schreef Seventees het volgende:
Tijd om mijn zuurverdiende euro's over de balk te gooien
*schoonzusje mailen gaat om shop-afspraak te maken*
je vergeet , dat je aan het einde vd ronde weer opnieuw kan beginnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met geld gooien in altijd leuk!
Alleen niet de hele dag met een vrouw langs alle kledingwinkels lopen
was de film zo spannend ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef Sgele het volgende:
shit...was in slaap gevallen met laptop op schoot
Helaas voelt het niet 24 graden aan buitenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de thermometer geeft 24 graden aan, dus laten we die 15 graden erbij maar niet doen
ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Helaas voelt het niet 24 graden aan buitenIk wil gewoon ECHT graadje of 20 a 25 zonder de wind
yep in het hoge noorden is het vaak kouderquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Helaas voelt het niet 24 graden aan buitenIk wil gewoon ECHT graadje of 20 a 25 zonder de wind
Echo... Echo...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:09 schreef Sgele het volgende:
Stil hier...:P
Mooi toch? Zo'n druipgrotquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik bij je moeder tussen haar benen schreeuw, dán hoor ik echo!
mogguhquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL
Pfff vandaag intake gesprek in Gouda... Gouda!! Wtf... echt geen zin in
Mwah gaat hem toch niet worden denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh
ah, neem je wat kaas mee ?
wel succes daar heh!
Top! Dat zijn berichten manquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ heeft eindelijk weer eens goed geslapen
Om 10 uur naar bed is wel wat vroeg, maar ik ben nu tenminste niet helemaal verrot
Je Moeder die kan er komen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Wil iemand eens kijken of hij/zij bij www.iloveim.com kan komen? Ik kom er niet bij
De website doet het hier gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Wil iemand eens kijken of hij/zij bij www.iloveim.com kan komen? Ik kom er niet bij
tering 1,5 uur is wel lang ja. zou ik ook niet tegen kunnenquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah gaat hem toch niet worden denk ikKomt ook door het gevoel wat ik erbij heb... en het feit dat ik geen zin heb om elke morgen 1,5 uur te rijden (file vrij)
Dat en het is de regio 'West', niks mis mee hoor, alleen ik ben volgens mij toch echt aangenomen voor de regio 'Midden'quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering 1,5 uur is wel lang ja. zou ik ook niet tegen kunnen
nou idd , een uurtje doorrijden , en je kan hier een bakkie komen doen hahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat en het is de regio 'West', niks mis mee hoor, alleen ik ben volgens mij toch echt aangenomen voor de regio 'Midden'
Hm, doet het nog niet hier...quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De website doet het hier gewoon
ChatSLET!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, doet het nog niet hier...
Dan maar weer naar messengerfx.com
mja niets tegen in te brengenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja niets tegen in te brengen
Ja daaromquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd , een uurtje doorrijden , en je kan hier een bakkie komen doen haha
Aaaightquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja niets tegen in te brengen
Je Moeder, die kan je pas laten rokenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je Moeder, die kan je pas laten roken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je Moeder, die kan je pas laten roken
je weet wel waar je om vraagt heh ?quote:
Gast, het moet wel SFW blijven hequote:Op donderdag 28 februari 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet wel waar je om vraagt heh ?
tja als ik hier vieze plaatjes ga posten komen mensen niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, het moet wel SFW blijven he
Hahahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja als ik hier vieze plaatjes ga posten komen mensen niet meer.
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
ach ja dat wel, idd de onderwerpen langs gekomen die ik al dacht maar deze keer op een prettige manierquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoedemorgenEn was het nog gezellig gisteravond?
Toch nog redelijk laat geworden jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja dat wel, idd de onderwerpen langs gekomen die ik al dacht maar deze keer op een prettige manier
het was als nog bijna 22.45 dat ze naar huis ging
Waar was je gisteravond nou? Lynda was helemaal verdrietig dat je er niet wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
haaai smokez
хорошее утроquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
wordt rond half tien opgehaaldquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch nog redelijk laat geworden jaMaar blij om te horen dat het deze keer op een prettige manier ging. En hoe laat moet je naar hydro toe?
ik had mn schoonmoeder op bezoekquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar was je gisteravond nou? Lynda was helemaal verdrietig dat je er niet was
Ow dan heb je nog evenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wordt rond half tien opgehaald
ach ja, ff ontbijtje eten, spulletjes al gepaktquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow dan heb je nog evenNog even tijd om je mentaal voor te bereiden
Hopelijk kan dat wel hoor, even langs je oma, weet je meteen of ze gelijk hadquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja, ff ontbijtje eten, spulletjes al gepakt
en na de hydro ga ik kijken of ik ff bij mn oma langs kan
ja precies, nou ja ze kan ook weg zijn voor onderzoekquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hopelijk kan dat wel hoor, even langs je oma, weet je meteen of ze gelijk had
Staat ook zo apart als je er zonder pardon heen looptquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies, nou ja ze kan ook weg zijn voor onderzoek
ik zal het eerst netjes aan de zusters vragen
rolt....quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Staat ook zo apart als je er zonder pardon heen loopt
Eerhm... da's grieks voor goeiemorgen?quote:
Heeft het met een collega te maken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik voel me net een vulkaan gvd!
russischquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm... da's grieks voor goeiemorgen?
Ik moest lachenquote:
Dat ziet er erg raar uit WLquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh Sgele!quote:
jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft het met een collega te maken?
een emmertje water komen brengen heeft zeker geen zin?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Intake in Gouda btw? Nieuwe baan?quote:
Wat is er aan de hand dan?quote:
het gaat weer verder waar we gisteren gebleven waren.quote:
Nee detacheer klusquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Intake in Gouda btw? Nieuwe baan?
My God... kunnen we hem niet opgeven voor verplichte euthanasie?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het gaat weer verder waar we gisteren gebleven waren.
Ah op die fietsquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee detacheer klusAlleen heb er 0,0 % zin in
mja , hopelijk kan ik me inhouden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een emmertje water komen brengen heeft zeker geen zin?
moeten we toch alle opties van gister tussen jou en droxz ten uitvoer brengen?
Maak een foto... digitale schandpaal enzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
My God... kunnen we hem niet opgeven voor verplichte euthanasie?
1 woord - Dokter?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Gisteren van de pijn gewoon niet kunnen computeren thuis GVD
Photofuck vrijdag!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maak een foto... digitale schandpaal enzo
Dus ik ga er wel heen op Intake, maar denk dat ik er toch voor ga bedankenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Wie heeft er uberhaupt wel zin...?
(SMOKEZ...stil jij)
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:
Waar je nu zit is beter? dichter bij huis? meer pegels? gewoon meer tijd om hier rond te hangenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus ik ga er wel heen op Intake, maar denk dat ik er toch voor ga bedanken
is dat vandaag?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee detacheer klusAlleen heb er 0,0 % zin in
hmmm da's niet zo bestquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Nah wat het is, het bedrijf waarvoor ik werk zit in Utrecht. De sectie waarbij ik werk wordt geplaatst op projecten bij externe bedrijven, is het project klaar dan ga je weer naar een volgend project. Dus ik blijf evenveel verdienen, blijf namelijk in dienst van mijn werkgever.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar je nu zit is beter? dichter bij huis? meer pegels? gewoon meer tijd om hier rond te hangen
Jaquote:
aantal woorden - ik en dokter gaan niet samenquote:
hmmm dan weet ik dat alvast ha haquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaben dus ook om 14.00 weg
ja kut man! ik heb af en toe gekeken of je nog online was trouwensquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Mwah dat vermoeden had ik al jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aantal woorden - ik en dokter gaan niet samen
Kan je er rekening mee houdenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm dan weet ik dat alvast ha ha
andere dokter? of heeft het niks met de persoon zelf te makenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aantal woorden - ik en dokter gaan niet samen
Nee toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
doet msn weer raar?
Nee da's dan ook wel weer te begrijpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah wat het is, het bedrijf waarvoor ik werk zit in Utrecht. De sectie waarbij ik werk wordt geplaatst op projecten bij externe bedrijven, is het project klaar dan ga je weer naar een volgend project. Dus ik blijf evenveel verdienen, blijf namelijk in dienst van mijn werkgever.
Alleen Gouda, is regio 'West', ikzelf ben toch echt aangenomen voor de regio 'Midden' en om elke dag nou 1,5 uur te gaan rijden (file vrij) nee dank je...
Dus vandaar dat ik er niet echt ontzettend veel zin in hebquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee da's dan ook wel weer te begrijpen
Arme jijquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus vandaar dat ik er niet echt ontzettend veel zin in heb
ik heb het vast gemist zit met mn hoofd dan ook bij andere dingen, maar waarom ga je dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus vandaar dat ik er niet echt ontzettend veel zin in heb
Wat een medelevenquote:
Ik moet op intakequote:Op donderdag 28 februari 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb het vast gemist zit met mn hoofd dan ook bij andere dingen, maar waarom ga je dan?
zie ik heb het gemist!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet op intakeDat is het hem juist
stuur je toch je moederquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet op intakeDat is het hem juist
Doen we!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stuur je toch je moederdie doet nl pas aan intake
Haha dankquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zie ik heb het gemist!
dan idd arme jij
Je moeder, díe heeft zin!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Wie heeft er uberhaupt wel zin...?
(SMOKEZ...stil jij)
Oost-Indisch doof enzoquote:
Blind denk..quote:
Hahahaquote:
welcome to holland...quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
In de loop van de dag zal de bewolking verder gaan toenemen. Vanmiddag is het bewolkt, maar het blijft droog. Bj een zwakke tot hooguit matige zuidwestenwind wordt het 10 graden.
Vanavond is het bewolkt, vannacht volgen enkele opklaringen en ook dan blijft het droog. Minimumtemperatuur 4 graden en er staat weinig wind...
.
BAH!! weer zon kutdag
Pff, als je gedetacheerd bent dan moet je m.i niet klagen over reistijd, dan moet je maar een vaste baan om de hoek zoeken...quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
Alleen Gouda, is regio 'West', ikzelf ben toch echt aangenomen voor de regio 'Midden' en om elke dag nou 1,5 uur te gaan rijden (file vrij) nee dank je...
gelukkig blijft het droogquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
In de loop van de dag zal de bewolking verder gaan toenemen. Vanmiddag is het bewolkt, maar het blijft droog. Bj een zwakke tot hooguit matige zuidwestenwind wordt het 10 graden.
Vanavond is het bewolkt, vannacht volgen enkele opklaringen en ook dan blijft het droog. Minimumtemperatuur 4 graden en er staat weinig wind...
.
BAH!! weer zon kutdag
En ergens heeft het z'n charmequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha gewoon niet luisteren he smokez
quote:luis·te·ren2 (onovergankelijk werkwoord; luisterde, heeft geluisterd; luisteraar)
1 met aandacht, gericht horen
Conclusie; ik kan heel goed luisteren hoor!quote:ge·hoor·za·men (onovergankelijk werkwoord; gehoorzaamde, heeft gehoorzaamd)
1 gewillig bevelen of aanwijzingen opvolgen
2 (van voer- en vaartuigen) goed reageren op handelingen van de bestuurder
Vroeg ik om je mening? Nee, dank jequote:Op donderdag 28 februari 2008 08:55 schreef Slasher het volgende:
[..]
Pff, als je gedetacheerd bent dan moet je m.i niet klagen over reistijd, dan moet je maar een vaste baan om de hoek zoeken...
Dan moet je hier ook niet klagen als je niet wilt dat mensen er op reagerenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vroeg ik om je mening? Nee, dank je
Zoek is voor de grap op wat de regio Midden is... Heb je mij horen klagen over het feit als ik daar gedetacheerd word? Nee...quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:57 schreef Slasher het volgende:
[..]
Dan moet je hier ook niet klagen als je niet wilt dat mensen er op reageren
ik heb wel een beetje gelijk hé je wilt het alleen niet zeggen
Alleen het lezen gaat niet zo lekker?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Conclusie; ik kan heel goed luisteren hoor!
Gáán we weer...quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoek is voor de grap op wat de regio Midden is... Heb je mij horen klagen over het feit als ik daar gedetacheerd word? Nee...
Zoek nu is op wat Regio West is
1 + 1 = 2
Nee je hebt dus geen gelijk, opbokken maar weer
Als dat zo al begint, ben je erg welkom ook ja...quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:57 schreef Slasher het volgende:
[..]
Dan moet je hier ook niet klagen als je niet wilt dat mensen er op reageren
ik heb wel een beetje gelijk hé je wilt het alleen niet zeggen
Betweters en moraalridders enzo... kan daar niet echt tegenquote:
omdat er stiekem maar plek is voor 1 in dit topicquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Betweters en moraalridders enzo... kan daar niet echt tegen
En die eer is voor jouquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat er stiekem maar plek is voor 1 in dit topic![]()
whahaha, you know itquote:
regio west is hierquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoek is voor de grap op wat de regio Midden is... Heb je mij horen klagen over het feit als ik daar gedetacheerd word? Nee...
Zoek nu is op wat Regio West is
1 + 1 = 2
Aha, Dat heb ik wel gelezen maar dan ben je vast niet aangenomen om je flexibiliteit, dat word meestal niet zo gewaardeerd door een werkgever, het is maar een tip hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
I know! Den Haag FTW toch?quote:
Aaaightquote:
O ik wist niet dat dit topic zo speciaal is dat ik eerst welkom moet zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als dat zo al begint, ben je erg welkom ook ja...
Den Haagquote:
hydro straksquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat valt hier ook maar te betwijfelen
Je maakt jezelf niet echt ontzettend populair...quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:06 schreef Slasher het volgende:
[..]
O ik wist niet dat dit topic zo speciaal is
Natuurlijk zijn wij speciaalquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:06 schreef Slasher het volgende:
[..]
O ik wist niet dat dit topic zo speciaal is
Dat is beter jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Den Haag![]()
Hoek van Holland
ben je er trots op ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
070 FTW stiekem een ado hooligan is
Hahaquote:
Niks boven Breda!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Den Haag![]()
Hoek van Holland
Je moeder...quote:
Ik heb niet de ambitie om populair te worden op Fokquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet echt ontzettend populair...
Het is maar een tip
Die is pas speciaal!!quote:
ik ben wel blij hoor waar ik woonquote:
Geweldig... een azijnpisser pur sangquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:09 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ik heb niet de ambitie om populair te worden op Fok
Idd , jij hebt Ruud!quote:
ado den haagquote:
helemaal vergeten! ruud!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Idd , jij hebt Ruud!![]()
[ afbeelding ]
"lekker knuffelen" en "Laat je niet gek maken"
Discografie
Lekker Knuffelen 2000 40
Singles
Some Broken Hearts Never Mend 2000
Wat een figuur was het tochquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Idd , jij hebt Ruud!![]()
[ afbeelding ]
"lekker knuffelen" en "Laat je niet gek maken"
Discografie
Lekker Knuffelen 2000 40
Singles
Some Broken Hearts Never Mend 2000
oh en welke club is dat ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
ado den haagneu, tis meer dat ik ado een warm hart toedraag en dat het oude stadion op een steenworp afstand van mijn huis is, maar ben meer fan van een andere club. die dit jaar 100 wordt btw
trouwens wie riep er altijd: eindhoven de gekste.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een figuur was het toch
Theo Maassen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
trouwens wie riep er altijd: eindhoven de gekste.....
Ik negeer gewoon al die Ruudje acties hierzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh en welke club is dat ?
* WhiteLightning heeft beetje ADO bloed
Ja Maassen...quote:
tis niet dat ik bij elke wedstrijd zit, maar ik ben fan van Feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh en welke club is dat ?
* WhiteLightning heeft beetje ADO bloed
Kakkerlakken!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
tis niet dat ik bij elke wedstrijd zit, maar ik ben fan van Feyenoord![]()
* tripack wacht op verwensingen en kleinerende opmerken over clubvoorkeur
Mwahahaha ik moest onzettend lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja Maassen...
"Er komt maar 1 ding wat goed is uit Amsterdam...en dat is de trein naar Eindhovuh..."
Haha ik dacht ik maak hem nietquote:
noem mij dom, maar ik snap echt niet waar daat vandaan zou moeten komen?quote:
nou van mij krijg je geen verwensingen hoor , ik ben voetbal liefhebber, en geen club liefhebberquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
tis niet dat ik bij elke wedstrijd zit, maar ik ben fan van Feyenoord![]()
* tripack wacht op verwensingen en kleinerende opmerken over clubvoorkeur
1 ding is zeker...NAC wint dit jaar de beker!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ik dacht ik maak hem niet
Doei dracu!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ga alvast gedag zeggen want de taxi zal er zo wel zijn!
en dan ga JIJ trakterenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
1 ding is zeker...NAC wint dit jaar de beker!![]()
Al zolang als dat ik me met voetballen bezig hou, worden die gasten Kakkerlakken genoemd... ik kan het ook niet helpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
noem mij dom, maar ik snap echt niet waar daat vandaan zou moeten komen?
Uiteraard!quote:
Joden hebben groten neuzen en een lange baard,die kun je goed gebruiken bij je moeders openhaard!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Al zolang als dat ik me met voetballen bezig hou, worden die gasten Kakkerlakken genoemd... ik kan het ook niet helpen
Zo zijn wij ratjes.. (rat verlegh enzo...)
Denk dat het met ongedierte heeft te maken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Al zolang als dat ik me met voetballen bezig hou, worden die gasten Kakkerlakken genoemd... ik kan het ook niet helpen
Zo zijn wij ratjes.. (rat verlegh enzo...)
Ik wil het nog een beetje politiek correct houden..quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk dat het met ongedierte heeft te maken?
hmmm ik heb geen idee... miss 020?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Joden hebben groten neuzen en een lange baard,die kun je goed gebruiken bij je moeders openhaard!
trallalallalallaaaaaaa
tot zover mn feyenoord nummers![]()
rara welke club wordt hiermee bedoeld
AGOVV?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Joden hebben groten neuzen en een lange baard,die kun je goed gebruiken bij je moeders openhaard!
trallalallalallaaaaaaa
tot zover mn feyenoord nummers![]()
rara welke club wordt hiermee bedoeld
1000%quote:
daar kan je wel lekker diep op rijmenquote:
Neequote:Op donderdag 28 februari 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
daar kan je wel lekker diep op rijmen
AGOVV, olé olé, AGOVV, olé olé, AGOVV, AGOVV, AGOVV, olé olé
Daarom roepen ze daar in Eindhoven maar "Boeeeruhhh, boooeeruuhh"quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee
Eindhovuuh, Eindhovuuh is ook niet echt alles
Komt notabene van een Belgische websitequote:
Heb ik vaak met het PSV publiek... dan scanderen ze iets maar ik kan niet verstaan watquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom roepen ze daar in Eindhoven maar "Boeeeruhhh, boooeeruuhh"
Jazeker wel!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Zoveel jaren lang al is ons NAC
de parel van het Zuiden
NAC spreekt ieder jaar opnieuw een woordje mee
Lang Leve NAC !
ik neem aan dat je wel altijd meezingt schele ?
Daar gaat het al fout hequote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Komt notabene van een Belgische website
My god...quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker wel!
Wat hebben we een voetbalclub hier tussen Mark en Aa!
Dat is ons goeie ouwe NAC !
Die ploeg van toffe jongens is de trots van heel Breda
Want Brabantse supporters leven mee !
Is NAC dan aan de bal, ja dan hoor je overal
tja sorryquote:
Heerenveen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:45 schreef tripack het volgende:
wat dat betreft hebben maar weinig clubs echt een mooi clublied, die ook nog ergens op slaan
Eensch!quote:
true, wie kent er nog meer naast NAC, Heerenveen en Feyenoord?quote:
Zijn er verder clubs danquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
true, wie kent er nog meer naast NAC, Heerenveen en Feyenoord?
whahahahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
Hier...het briljante lied van AZ
Aanvallen!
Oh wat is het toch fijn
Om een AZ'er te zijn
Bij ons cluppie hier
Hebben wij zo'n plezier
hmmm good pointquote:
sparta is ook een mooie... wordt vaak met heel de kuip meegezongenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Rood wit is onze glorie
rood wit zit ons in het bloed
bij neerlaag of victorie
bij voor of tegenspoed
rood wit gaat noot verloren
en jaren nog hierna
zullen wij laten horen SP-AR-TA
Dééz vlag ze is ons heilig
reeds tal van jaren lang
bij rood - wit zijn wij veilig
zijn wij voor niemand bang
wij zweren bij die kleuren
en zingen hoe 't ook ga
bij wat ook moog gebeuren SP-AR-TA
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Rood wit is onze glorie
rood wit zit ons in het bloed
bij neerlaag of victorie
bij voor of tegenspoed
rood wit gaat noot verloren
en jaren nog hierna
Dééz vlag ze is ons heilig
reeds tal van jaren lang
bij rood - wit zijn wij veilig
zijn wij voor niemand bang
wij zweren bij die kleuren
en zingen hoe 't ook ga
![]()
![]()
Geniaal, als die beginnen te zingen versta je er toch geen reet vanquote:
Sparta is de club van Rotterdam, Sparta is de club van Rotterdam, Sparta is de club van Rotterdamquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
sparta is ook een mooie... wordt vaak met heel de kuip meegezongen
ja rotterdam heeft geen Hoerenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdam, Sparta is de club van Rotterdam, Sparta is de club van Rotterdam![]()
Die gasten zijn ook erg snel op hun tenen getrapt.. .wij hebben ooit eens gezongen toen Polak daar nog speeldequote:Op donderdag 28 februari 2008 09:57 schreef tripack het volgende:
de creatiefste "supporters" zitten tog wel in het ado stadion![]()
wat die er allemaal niet uit hebben gegooid en het rijmde meestal nog ook
ach jah... midden noord, standaard dronken en/of stoned.... dan krijg je dat soort dingenquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die gasten zijn ook erg snel op hun tenen getrapt.. .wij hebben ooit eens gezongen toen Polak daar nog speelde
"Polak, Polak je moeder is voor NAC"
Begonnen ze ineens allemaal met bekertjes en aanstekers te gooien
Ja en die gooien niet alleen met zinnen... maar ook met de stoeltjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:57 schreef tripack het volgende:
de creatiefste "supporters" zitten tog wel in het ado stadion![]()
wat die er allemaal niet uit hebben gegooid en het rijmde meestal nog ook
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en die gooien niet alleen met zinnen... maar ook met de stoeltjes
Haha wat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ik lach me echt hier helemaal rot! mn collega krijgt allemaal gezeik
Krijg je tenminste waar voor je geld, je mag immers een stoeltje mee naar huis nemen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]Ook dat nog ja.. supporter met hart en stoel...eerhm ziel
idd, gezellig bbq op het veldquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
Leuke supporters daar bij Ado
[ afbeelding ]
jah tog jammer dat ze nog blijven bestaan... van mij mogen ze ado wel opdoeken....quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, gezellig bbq op het veldoh nee, het zijn brandende fakkels haha
ado is geen ado meer sinds het nieuwe stadion. vind het wel jammer hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jah tog jammer dat ze nog blijven bestaan... van mij mogen ze ado wel opdoeken....
Ado = Rellenquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ado is geen ado meer sinds het nieuwe stadion. vind het wel jammer hoor.
paar weken geleden ging ik uiteten voor me broertjes verjaardag was in het zuiderpark. en moest ik parkeren bij het oude stadion. komt er een familie uit brabant (was goed hoorbaar) en vraagt aan mij waar is het ado den haag stadion? ik zo uhmz dat was hier...maar waar het nieuwe precies is.... ik weet het nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ado is geen ado meer sinds het nieuwe stadion. vind het wel jammer hoor.
Ik had ze de weg naar de Kuip gewezenquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
paar weken geleden ging ik uiteten voor me broertjes verjaardag was in het zuiderpark. en moest ik parkeren bij het oude stadion. komt er een familie uit brabant (was goed hoorbaar) en vraagt aan mij waar is het ado den haag stadion? ik zo uhmz dat was hier...maar waar het nieuwe precies is.... ik weet het niet
En gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:23 schreef Sgele het volgende:
M'n collega's zeggen al geen gezondheid meer als ik nies... nee ik nies en ik hoor langs alle kanten
"Schei nou eens uit!"
Helaas wel. maja zo zit de voetbal cultuur in mekaar.quote:
En je kan zeggen wat je wilt van de Engelse supporters buiten het stadion, maar daarbinnen zijn het echte supporters! Zij zijn de 12e manquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Helaas wel. maja zo zit de voetbal cultuur in mekaar.
mensen gaan niet naar een stadion om hun ploeg aan te moedigen, maar de sporters komen naar het stadion om voor de mensen te voetballen.
blijft vreemd!
quote:Sommigen van jullie herinneren Johnny Lee wel, de jongen die door een Wii Sensor Bar aan z'n hoofd te bevestigen headtracking op de Wii wist te creëren. Of wellicht Thomas Miller, die met behulp van een IR-bril en een filter op de PS Eye headtracking op de PS3 wist te krijgen. Een leuke feature, maar zoals sommige users al opmerkten, erg omslachtig om na te bootsen in je eigen huiskamer.
Tijdens de GDC heeft Sony echter gedemonstreerd dat dat allemaal nergens voor nodig is. Alles wat je nodig hebt om headtracking te implementeren op de PS3 is een PS Eye, een gezicht en gewrichten die het doen. De eerste is inmiddels te koop in vrijwel elke winkel die game-benodigdheden levert, de andere twee worden geleverd bij geboorte als het goed is.
Met headtracking wordt de beweging van je hoofd gevolgd en vertaald naar camerabewegingen in-game. Zo kun je bijvoorbeeld in shooters om een hoekje kijken door met je hoofd een klein beetje te draaien. Volgens Sony zijn er nog geen games die dit ondersteunen, maar aangezien de technologie er inmiddels is, zal het waarschijnlijk een kwestie van tijd zijn voordat hier verandering in komt.
De demonstratie kun je hier bekijken.
Idd. ik krijg elke week kippevel als ik die liederen weer hoor. en ben niet eens supporterquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je kan zeggen wat je wilt van de Engelse supporters buiten het stadion, maar daarbinnen zijn het echte supporters! Zij zijn de 12e man
Engels voetbal!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je kan zeggen wat je wilt van de Engelse supporters buiten het stadion, maar daarbinnen zijn het echte supporters! Zij zijn de 12e man
hoe kan ik WOW hiermee bedienen ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
GDC: Headtracking met PS Eye zonder extra gimmicks
BOEM!!
(Speciaal voor WL)
[..]
Hebben![]()
hahhahahahquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben druk bezig de hele dag, ik moest net een nieuw wachtwoord instellen voor een E-token van een gebruiker...
was ik even vergeten, dacht dat die van ons was.. ik had het wachtwoord gereset naar "je moeder"
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben druk bezig de hele dag, ik moest net een nieuw wachtwoord instellen voor een E-token van een gebruiker...
was ik even vergeten, dacht dat die van ons was.. ik had het wachtwoord gereset naar "je moeder"
Dat is passie voor voetbal en voor het team. Niet komen om je team te zien winnen, maar komen om je team te steunen. En door blijven zingen als je achter staat, geweldigquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Idd. ik krijg elke week kippevel als ik die liederen weer hoor. en ben niet eens supporter
geweldig gewoon
NIET!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe kan ik WOW hiermee bedienen ?
whehehehe priceless...waneer fok! je te veel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Klant komt langs:quote:
was wel ranzig trouwens van het weekend. eduardo van arsenal brak zn onderbeen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is passie voor voetbal en voor het team. Niet komen om je team te zien winnen, maar komen om je team te steunen. En door blijven zingen als je achter staat, geweldig
Zoiets las ik in de kranten ja, is er nergens goede beeld van te vinden dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was wel ranzig trouwens van het weekend. eduardo van arsenal brak zn onderbeen.
overal bloed, en ze wilde niet inzoomen, omdat je het bot eruit zag steken
Ik had het over de supporters... De Engelse voetballers zijn vaak nogal hard in hun optredens ja... ook dat is een genot om te zien. In plaats van die grasmatzoekers in het Italiaanse voetbalquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , tenzij een fotograaf wat fotos heeft gemaaktquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets las ik in de kranten ja, is er nergens goede beeld van te vinden dan?
Fokking hell...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets las ik in de kranten ja, is er nergens goede beeld van te vinden dan?
het tempo ligt enorm hoog. vollop aanvallend voetbal. een genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had het over de supporters... De Engelse voetballers zijn vaak nogal hard in hun optredens ja... ook dat is een genot om te zien. In plaats van die grasmatzoekers in het Italiaanse voetbal
Soms iets te opportunistischquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het tempo ligt enorm hoog. vollop aanvallend voetbal. een genot om naar te kijken
quote:NAC heeft een trainer voor volgend seizoen weten te strikken. De 39-jarige Robert Maaskant zal het elftal de komende twee jaar onder zijn hoede hebben.
Maaskant, nu nog trainer bij MVV, was in het Rat Verlegh-stadion niet de eerste keus. Eerder probeerde NAC al Adrie Koster en Gertjan Verbeek te strikken voor het trainerschap in Breda. Dat NAC Breda voor Maaskant kiest is niet verrassend. De naam Maaskant zong sinds het vertrek van Henk ten Cate bij NAC rond als er een nieuwe trainer werd gezocht.
De oefenmeester wacht in Breda een zware opgave. Zijn voorganger Ernie Brandts heeft de afgelopen twee seizoenen de halve finale in de beker bereikt en staat momenteel vijfde in de Eredivisie.
tering, dat ziet er wel heftig uit zegquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fokking hell...
http://www.itelevision.nl(...)en-eduardo-da-silva/
haha , sgele ,je club is de lulquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend...
Maaskant volgt Brandts op
[..]
Dat is best ziek ja!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fokking hell...
http://www.itelevision.nl(...)en-eduardo-da-silva/
Dat bedoel ikquote:
Ja klopt, BBC wilde het zowiezo niet uitzenden vanwege de 'schokkende' beelden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Haha en ofquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , sgele ,je club is de lul
ik zat Live te kijken, en toen werdt er ook niet ingezoomedquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja klopt, BBC wilde het zowiezo niet uitzenden vanwege de 'schokkende' beelden.
Hopen dat hij weer aan voetballen toe zal komen
Terwijl dat toen volgens mij wel bij Overmars en Reuser gebeurde.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zat Live te kijken, en toen werdt er ook niet ingezoomed
joh dat je dat nog weetquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terwijl dat toen volgens mij wel bij Overmars en Reuser gebeurde.
das idd een hele vieze actie, doet me denken aan die ene speler hier in nedeland die zo onderuit geschoffeld werdt... met die dubbelle beenbreuk... de dader was een sparta speler volgens mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
Filmpje? Ja ook dat nog
http://video.itelevision.nl/item/T7WQBB7XGP1YH01T
Uiteraard, daarna zijn ze nooit meer op hun oude niveau terug gekomenquote:
Kokmeijer bedoel je? Bouaouzan was de "dader"quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
das idd een hele vieze actie, doet me denken aan die ene speler hier in nedeland die zo onderuit geschoffeld werdt... met die dubbelle beenbreuk... de dader was een sparta speler volgens mij
ja klopt, volgens mij het slachtoffer niels kokmeijer ofzo. die had er toen een rechtzaak van gemaakt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
das idd een hele vieze actie, doet me denken aan die ene speler hier in nedeland die zo onderuit geschoffeld werdt... met die dubbelle beenbreuk... de dader was een sparta speler volgens mij
Mja... 22.000 handtekeningen om Brandts te behouden hebben niet geholpen...dat ze met deze flierefluiter komen, verbaast me niks...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , sgele ,je club is de lul
Rachid Bouaouzan, die nu lekker in Engeland voetbald. Die gast hadden ze voor het leven moeten schorsen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt, volgens mij het slachtoffer niels kokmeijer ofzo. die had er toen een rechtzaak van gemaakt.
hij kon natuurlijk nooit meer naar real madrid enzo
mja, was hij dan echt real madrid materiaal dan? had voor die actie nog nooit van em gehoordquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt, volgens mij het slachtoffer niels kokmeijer ofzo. die had er toen een rechtzaak van gemaakt.
hij kon natuurlijk nooit meer naar real madrid enzo
ik was weer laat enzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kokmeijer bedoel je? Bouaouzan was de "dader"
Volgens mij was het sarcasme ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
mja, was hij dan echt real madrid materiaal dan? had voor die actie nog nooit van em gehoord
nee ik had ook nog nooit van hem gehoord. maar hij hoeft nooit meer te werken nu ieder gevalquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
mja, was hij dan echt real madrid materiaal dan? had voor die actie nog nooit van em gehoord
Sorryquote:
iddquote:
Ja dat snap ik echt niet hoor, Brandts doet het geweldig... schoppen ze hem weg, en halen ze die pannenkoek ervoor terug. Nee verstandig!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... 22.000 handtekeningen om Brandts te behouden hebben niet geholpen...dat ze met deze flierefluiter komen, verbaast me niks...
Wij hebben het beleid van een zak weggerotte aardappelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |