Dat valt nou ook wel weer mee, ik heb aardig wat gepost vandaag hahahahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
saaierds
Sevennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!quote:
Maar dan zonder wind hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef lynda het volgende:
Nog 15 graden erbij en tis heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sevennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!
* Dr.Droxz schuift bakje mango thee Seven's kant op!
de thermometer geeft 24 graden aan, dus laten we die 15 graden erbij maar niet doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef lynda het volgende:
Nog 15 graden erbij en tis heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer
Daar kan ik alleen positief op antwoordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef Seventees het volgende:
Tijd om m'n rokjes uit de kast te trekken
Hier wapperen de vlaggen aardig moet ik zeggen!quote:
Verrassend dat een man dat zegtquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen positief op antwoorden
Vrouw willen toch positieve feedback?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verrassend dat een man dat zegt
Dat lijkt me nou ook niets, vandaar, een rok(je) ziet er leuker uit hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
seventees en een bourka ?
Nu moet je wel fotos postenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Seventees het volgende:
Misschien zie ik er wel niet uit in een rokje
(Who am I kidding? Mijn benen mogen er wezen)
Ik neem aan dat je er beter uit zal zien in een rokje, als in een bourkaquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Seventees het volgende:
Misschien zie ik er wel niet uit in een rokje
(Who am I kidding? Mijn benen mogen er wezen)
je hoeft mij niet te overtuigen hoor! lang leve de zon zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niets, vandaar, een rok(je) ziet er leuker uit hoor
Inderdaad, weg met de rot weer! Laat de zon (en de rokjes) dus maar komen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoeft mij niet te overtuigen hoor! lang leve de zon zullen we maar zeggen![]()
![]()
Met geld gooien in altijd leuk!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:31 schreef Seventees het volgende:
Tijd om mijn zuurverdiende euro's over de balk te gooien
*schoonzusje mailen gaat om shop-afspraak te maken*
je vergeet , dat je aan het einde vd ronde weer opnieuw kan beginnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met geld gooien in altijd leuk!
Alleen niet de hele dag met een vrouw langs alle kledingwinkels lopen
was de film zo spannend ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef Sgele het volgende:
shit...was in slaap gevallen met laptop op schoot
Helaas voelt het niet 24 graden aan buitenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de thermometer geeft 24 graden aan, dus laten we die 15 graden erbij maar niet doen
ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Helaas voelt het niet 24 graden aan buitenIk wil gewoon ECHT graadje of 20 a 25 zonder de wind
yep in het hoge noorden is het vaak kouderquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Helaas voelt het niet 24 graden aan buitenIk wil gewoon ECHT graadje of 20 a 25 zonder de wind
Echo... Echo...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:09 schreef Sgele het volgende:
Stil hier...:P
Mooi toch? Zo'n druipgrotquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik bij je moeder tussen haar benen schreeuw, dán hoor ik echo!
mogguhquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL
Pfff vandaag intake gesprek in Gouda... Gouda!! Wtf... echt geen zin in
Mwah gaat hem toch niet worden denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh
ah, neem je wat kaas mee ?
wel succes daar heh!
Top! Dat zijn berichten manquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ heeft eindelijk weer eens goed geslapen
Om 10 uur naar bed is wel wat vroeg, maar ik ben nu tenminste niet helemaal verrot
Je Moeder die kan er komen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Wil iemand eens kijken of hij/zij bij www.iloveim.com kan komen? Ik kom er niet bij
De website doet het hier gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Wil iemand eens kijken of hij/zij bij www.iloveim.com kan komen? Ik kom er niet bij
tering 1,5 uur is wel lang ja. zou ik ook niet tegen kunnenquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah gaat hem toch niet worden denk ikKomt ook door het gevoel wat ik erbij heb... en het feit dat ik geen zin heb om elke morgen 1,5 uur te rijden (file vrij)
Dat en het is de regio 'West', niks mis mee hoor, alleen ik ben volgens mij toch echt aangenomen voor de regio 'Midden'quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering 1,5 uur is wel lang ja. zou ik ook niet tegen kunnen
nou idd , een uurtje doorrijden , en je kan hier een bakkie komen doen hahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat en het is de regio 'West', niks mis mee hoor, alleen ik ben volgens mij toch echt aangenomen voor de regio 'Midden'
Hm, doet het nog niet hier...quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De website doet het hier gewoon
ChatSLET!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, doet het nog niet hier...
Dan maar weer naar messengerfx.com
mja niets tegen in te brengenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja niets tegen in te brengen
Ja daaromquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd , een uurtje doorrijden , en je kan hier een bakkie komen doen haha
Aaaightquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja niets tegen in te brengen
Je Moeder, die kan je pas laten rokenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je Moeder, die kan je pas laten roken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je Moeder, die kan je pas laten roken
je weet wel waar je om vraagt heh ?quote:
Gast, het moet wel SFW blijven hequote:Op donderdag 28 februari 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet wel waar je om vraagt heh ?
tja als ik hier vieze plaatjes ga posten komen mensen niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, het moet wel SFW blijven he
Hahahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja als ik hier vieze plaatjes ga posten komen mensen niet meer.
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
ach ja dat wel, idd de onderwerpen langs gekomen die ik al dacht maar deze keer op een prettige manierquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoedemorgenEn was het nog gezellig gisteravond?
Toch nog redelijk laat geworden jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja dat wel, idd de onderwerpen langs gekomen die ik al dacht maar deze keer op een prettige manier
het was als nog bijna 22.45 dat ze naar huis ging
Waar was je gisteravond nou? Lynda was helemaal verdrietig dat je er niet wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
haaai smokez
хорошее утроquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
wordt rond half tien opgehaaldquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch nog redelijk laat geworden jaMaar blij om te horen dat het deze keer op een prettige manier ging. En hoe laat moet je naar hydro toe?
ik had mn schoonmoeder op bezoekquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar was je gisteravond nou? Lynda was helemaal verdrietig dat je er niet was
Ow dan heb je nog evenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wordt rond half tien opgehaald
ach ja, ff ontbijtje eten, spulletjes al gepaktquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow dan heb je nog evenNog even tijd om je mentaal voor te bereiden
Hopelijk kan dat wel hoor, even langs je oma, weet je meteen of ze gelijk hadquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja, ff ontbijtje eten, spulletjes al gepakt
en na de hydro ga ik kijken of ik ff bij mn oma langs kan
ja precies, nou ja ze kan ook weg zijn voor onderzoekquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hopelijk kan dat wel hoor, even langs je oma, weet je meteen of ze gelijk had
Staat ook zo apart als je er zonder pardon heen looptquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies, nou ja ze kan ook weg zijn voor onderzoek
ik zal het eerst netjes aan de zusters vragen
rolt....quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Staat ook zo apart als je er zonder pardon heen loopt
Eerhm... da's grieks voor goeiemorgen?quote:
Heeft het met een collega te maken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik voel me net een vulkaan gvd!
russischquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm... da's grieks voor goeiemorgen?
Ik moest lachenquote:
Dat ziet er erg raar uit WLquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik voel me net een vulkaan gvd!
Mogguh Sgele!quote:
jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft het met een collega te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |