Dat valt nou ook wel weer mee, ik heb aardig wat gepost vandaag hahahahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
saaierds
Sevennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!quote:
Maar dan zonder wind hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef lynda het volgende:
Nog 15 graden erbij en tis heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sevennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!
* Dr.Droxz schuift bakje mango thee Seven's kant op!
de thermometer geeft 24 graden aan, dus laten we die 15 graden erbij maar niet doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef lynda het volgende:
Nog 15 graden erbij en tis heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer
Daar kan ik alleen positief op antwoordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef Seventees het volgende:
Tijd om m'n rokjes uit de kast te trekken
Hier wapperen de vlaggen aardig moet ik zeggen!quote:
Verrassend dat een man dat zegtquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen positief op antwoorden
Vrouw willen toch positieve feedback?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verrassend dat een man dat zegt
Dat lijkt me nou ook niets, vandaar, een rok(je) ziet er leuker uit hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
seventees en een bourka ?
Nu moet je wel fotos postenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Seventees het volgende:
Misschien zie ik er wel niet uit in een rokje
(Who am I kidding? Mijn benen mogen er wezen)
Ik neem aan dat je er beter uit zal zien in een rokje, als in een bourkaquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Seventees het volgende:
Misschien zie ik er wel niet uit in een rokje
(Who am I kidding? Mijn benen mogen er wezen)
je hoeft mij niet te overtuigen hoor! lang leve de zon zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niets, vandaar, een rok(je) ziet er leuker uit hoor
Inderdaad, weg met de rot weer! Laat de zon (en de rokjes) dus maar komen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoeft mij niet te overtuigen hoor! lang leve de zon zullen we maar zeggen![]()
![]()
Met geld gooien in altijd leuk!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:31 schreef Seventees het volgende:
Tijd om mijn zuurverdiende euro's over de balk te gooien
*schoonzusje mailen gaat om shop-afspraak te maken*
je vergeet , dat je aan het einde vd ronde weer opnieuw kan beginnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met geld gooien in altijd leuk!
Alleen niet de hele dag met een vrouw langs alle kledingwinkels lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |