Eerhm... da's grieks voor goeiemorgen?quote:
Heeft het met een collega te maken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik voel me net een vulkaan gvd!
russischquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm... da's grieks voor goeiemorgen?
Ik moest lachenquote:
Dat ziet er erg raar uit WLquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh Sgele!quote:
jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft het met een collega te maken?
een emmertje water komen brengen heeft zeker geen zin?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Intake in Gouda btw? Nieuwe baan?quote:
Wat is er aan de hand dan?quote:
het gaat weer verder waar we gisteren gebleven waren.quote:
Nee detacheer klusquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Intake in Gouda btw? Nieuwe baan?
My God... kunnen we hem niet opgeven voor verplichte euthanasie?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het gaat weer verder waar we gisteren gebleven waren.
Ah op die fietsquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee detacheer klusAlleen heb er 0,0 % zin in
mja , hopelijk kan ik me inhouden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een emmertje water komen brengen heeft zeker geen zin?
moeten we toch alle opties van gister tussen jou en droxz ten uitvoer brengen?
Maak een foto... digitale schandpaal enzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
My God... kunnen we hem niet opgeven voor verplichte euthanasie?
1 woord - Dokter?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Gisteren van de pijn gewoon niet kunnen computeren thuis GVD
Photofuck vrijdag!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maak een foto... digitale schandpaal enzo
Dus ik ga er wel heen op Intake, maar denk dat ik er toch voor ga bedankenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Wie heeft er uberhaupt wel zin...?
(SMOKEZ...stil jij)
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:
Waar je nu zit is beter? dichter bij huis? meer pegels? gewoon meer tijd om hier rond te hangenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus ik ga er wel heen op Intake, maar denk dat ik er toch voor ga bedanken
is dat vandaag?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee detacheer klusAlleen heb er 0,0 % zin in
hmmm da's niet zo bestquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Gisteren van de pijn gewoon niet kunnen computeren thuis GVD
Nah wat het is, het bedrijf waarvoor ik werk zit in Utrecht. De sectie waarbij ik werk wordt geplaatst op projecten bij externe bedrijven, is het project klaar dan ga je weer naar een volgend project. Dus ik blijf evenveel verdienen, blijf namelijk in dienst van mijn werkgever.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar je nu zit is beter? dichter bij huis? meer pegels? gewoon meer tijd om hier rond te hangen
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |