Viel mij ook al op.quote:
Rot op, visweif!!..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef mc-boudica het volgende:
IK BEN SERI HOOR! IK WORT ER GEK VAN!!!
quote:Ze is een meid uit de achterstandswijk
Zestien jaar met een baby in haar buik
Ze hoopt elke dag dat het niet meer zo is
Ze kijkt naar de hemel
en ze zeggen dat het aardleven haar para maakt
en kenker dag is een extra zwaar.
Heb je het moeilijk mami ben je zeker moe
Dit is meer dan een pokoe op de beat
Dit is meer, dit is lobbi, dit is jij
Met een kind zonder vriend kom je niet thuis
en ik hoop voor je morgen dat het niet meer zo is
hoop dat je vriend weer terug komt bij zijn chick
hoop dat je morgen kan leven zonder zorgen
Zit je in een struggle mami, koppie op.
Meer slechte tijden dan goede tijden
nee het leven spaart je niet
Baby, onderweg naar morgen met een kleine baby, baby
Zet um op, baby, baby
Meer slechte tijden dan goede tijden.
Zet um op, baby, baby
Oh baby, check me in the eighty
Check me in de gesto
bel me op me cellbel
keltje uit veldje
vraag naar de boy of cruisetoll mallemallemens voor me
baby hou je rustig, hou je baby rustig
Alles komt goed mami dik voor de kuste
soms is het flex met en soms is het zuchten
in dagen van stress geen plek om te vluchten
baby loopt te krikken yes, tot het drupje
baby is geboren dus nu kan ie niet meer terug
ah, geen steun van je vriend omdat je blut bent
die eerst zo lief was is nu een kut vent
en ik hoop voor je morgen dat het niet meer zo is
hoop dat je vriend weer terug komt bij zijn chick
hoop dat je morgen kan leven zonder zorgen
Zit je in een struggle mami, koppie op.
Meer slechte tijden dan goede tijden
Zet um op, baby, baby
Meer slechte tijden dan goede tijden.
Zet um op, baby, baby
Ze is een meid uit de achterstandswijk
Zestien jaar met een baby in haar buik
Ze hoopt elke dag dat het niet meer zo is
Ze kijkt naar de hemel
en ze zeggen dat het aardleven haar para maakt
en kenker dag is een extra zwaar.
Alles komt wel weer poeem
voor jou en je kind, voor jou en je kindje
alles komt wel weer poeem, ja komt wel poem
alles komt wel weer poem
voor jou en je kind, voor jou en je kindje,
alles komt wel weer poeeem, ja komt wel poem
Ohooh ohooohoo
doe de ROFLquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:56 schreef McKillem het volgende:
tiev op ik ben geen hoer meer.![]()
*valt op grond* *staat weer op* *valt weer op de grond*
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:52 schreef Elixabete het volgende:
TS als het je zo irriteerd op MSN
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef GasTurbine het volgende:
Kloon met voorbedachte rade. Hyvesprofiel is 2 dagen oud.
hei komd met zein homies en dan kan ik kiezen of neuken of geslagen wortenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Gewoon die kill blokken op msn,
wat wil die boy doen dan, of ken je hem in het echt?
lijkt me niet er is veel meer te vinden op google.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef GasTurbine het volgende:
wat voor straf levert dat op?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef GasTurbine het volgende:
Moeilijke keuze.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef mc-boudica het volgende:
[..]
hei komd met zein homies en dan kan ik kiezen of neuken of geslagen worten
Deze hyves is niet oké!quote:
Wie wil jou nou neuqenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef mc-boudica het volgende:
[..]
Sandniggers!quote:
Say what?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef mc-boudica het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe die tieten eruit zien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Nouja, ze vragen om tieten, niet om een plaatje van de kop.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef mc-boudica het volgende:
[..]
Je vindt kids toch leuk? Wat is het probleem danquote:reading, cooking, gaming, kids, cars, car tunning, rapping, making raps now and than, profesional rappers like B.I.G, eminem, 50 cent, snoop dogg, missy eliote, lil'kim and dr. dre, rapping, making beats with music maker and read.
Doggystyle ftw.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe die tieten eruit zien.
Je wilt toch niet naast zo'n kop liggen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hobbies/interesses:
[..]
Je vindt kids toch leuk? Wat is het probleem dan
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:11 schreef Elixabete het volgende:
TS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post ff een pica van je tetta's, dan doen we zaken, toch.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef mc-boudica het volgende:
Je vergeet het chantage deel!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Post ff een pica van je tetta's, dan doen we zaken, toch.
En anders komen we wel even langs. Net als, eh, nee, laat maar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Post ff een pica van je tetta's, dan doen we zaken, toch.
Fixed.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je vergeet het chantage deel!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En anders komen we wel even langs. Net als, eh, nee, laat maar.
Een eindeloze verhandeling over geloof, atheisme, communisme en fascisme. Tot je oren bloeden.
Ik geloof je niet kill.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef mc-boudica het volgende:
[..]
Daar issie welquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:24 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ook niet, bullshittopic.
Een waarschuwing voor je, je bevindt je op Fok, probeer zoveel mogelijk ABN te typen, anders krijgt u het bijzonder hard over u heen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef mc-boudica het volgende:
Waar blijft die plaat van je voorgevel?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:30 schreef mc-boudica het volgende:
ick ben er gewoon. warom lagt ieder1 mii uid?
ik neem aan dat daar staat:quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:30 schreef mc-boudica het volgende:
NEEquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En anders komen we wel even langs. Net als, eh, nee, laat maar.
Een eindeloze verhandeling over geloof, atheisme, communisme en fascisme. Tot je oren bloeden.
Niet online.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:30 schreef Hanstin het volgende:
Hoeveel mensen hebben haar al toegevoegd?
Tip, probeer normaal nederlands, msntaal werkt hier niet zo goedquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:30 schreef mc-boudica het volgende:
Als het op nu.nl komt is er iets mis gegaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:34 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga slapen. Voor wat het waard is. Maak webcam filmpjes mannen, ik las laatst op fok en nu.nl dat er zo'n gast was die daarmee breezersletjes chanteerde.
Misschien is dat wel een leuk tip.
Nu even een zeer serieuze vraag, ik heb het altijd al eens willen weten:quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:30 schreef mc-boudica het volgende:
Ah, dus dat is msn taal...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tip, probeer normaal nederlands, msntaal werkt hier niet zo goed
Na het ontcijferen ben ik altijd verbaasd over het gebrek aan inhoud.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ah, dus dat is msn taal...
Hoe praat men met elkaar op die manier.Pentagon kan het nog niet ontcijferen.
Ik zie geen tieten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef mc-boudica het volgende:
ick zie geen vouten.
Jammer mensen, we hebben een kloon.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef mc-boudica het volgende:
ick zie geen vouten.
iiCk 0owk nii zUh liegn gw0onquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef mc-boudica het volgende:
ick zie geen vouten.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef mc-boudica het volgende:
ick zie geen vouten.
Hier ga je de fout in... jammer, was wel effe leuk weer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef mc-boudica het volgende:
ick zie geen vouten.
omdat niemand het gelooft je weet toch,quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:30 schreef mc-boudica het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Jammer mensen, we hebben een kloon.
Ik ga naar mn nest.
Cola + jou opmerking = natte laptop.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:37 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Al eens naar de uitgerekte vagina van je moeder gediekt?
Ja of sugababes taal, weet ik veel hoe je het noemt tegenwoordig. Vroeger noemde we het breezah...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ah, dus dat is msn taal...
Hoe praat men met elkaar op die manier.Pentagon kan het nog niet ontcijferen.
Dat 100% van je DNA afkomstig is van je oom.quote:
Dat waren de tijden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja of sugababes taal, weet ik veel hoe je het noemt tegenwoordig. Vroeger noemde we het breezah...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:38 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat 100% van je DNA afkomstig is van je oom.
Zie je het verschil hier tussen:quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:35 schreef mc-boudica het volgende:
ick zie geen vouten.
enquote:ick zie geen vouten
quote:ik zie geen fouten
Och...je kunt nooit wetenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier ga je de fout in... jammer, was wel effe leuk weer.
Conjo man!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef mc-boudica het volgende:
IK BEN FOKKIG DISLECTISCH JA!!!
is al goed kloonquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef mc-boudica het volgende:
quote:(12:38:38 AM) M:
Hai thar
(12:38:47 AM) [c=4](xx)Georgina(L)Mario, 14-12-07(xx):DCool i'm aloud to go to my cosins wedding:D:(I miss me famly in england:([/c]:
wie ben jij
(12:38:52 AM) M:
Haha.
(12:39:05 AM) M:
mvdlubbe
(12:39:15 AM) [c=4](xx)Georgina(L)Mario, 14-12-07(xx):DCool i'm aloud to go to my cosins wedding:D:(I miss me famly in england:([/c]:
?
(12:39:20 AM) M:
>> fok topic.
(12:39:49 AM)
[c=4](xx)Georgina(L)Mario, 14-12-07(xx):DCool i'm aloud to go to my cosins wedding:D:(I miss me famly in england:([/c] has removed you from his or her buddy list.
NIET, je bent een clownquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef mc-boudica het volgende:
Jwz.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef mc-boudica het volgende:
Waarom nou weer die hoofdletters? Dyslectische mensen kunnen we gewoon normaal typen als ze gewoon de tijd nemen om de boel nog eens over te lezen, dat wordt hier nou eenmaal gewaardeerd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef mc-boudica het volgende:
Fies man conjo lelijk men!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Conjo! Deze is vieeeeeessssss!
[ afbeelding ]
Wel zonde, natuurlijk.quote:
Vaudt!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef reetveter het volgende:
Ik mis stiekem nog wel de tieten van wie dan ook hier
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef reetveter het volgende:
Ik mis stiekem nog wel de tieten van wie dan ook hier
mijn cola wat doe jequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef Elixabete het volgende:
hatuh is verlatuh
Hou je niet van ons dat je de rest niet laat zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[ afbeelding ]
En de rest is vertrouwelijk
vertrouwelijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit is al meer dan genoeg om d'r lekker verder te pesten, stelletje bulliesquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[ afbeelding ]
Mjaquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[ afbeelding ]
quote:[Nederlands]
Hallo mensjes!
Dit is de microsite van het bij behooremde forum.
op de microsite kom je info, facts, nieuws en de site adim(s)moderator(s)kennen.
---------------------------------------
[English]
Hello peeple!
this is the microsite of it's queen boudica forum.
On this microsite you 'll get to hear info, facts, news and get to know the site admin(s)and moderater(s)
Natuurlijk wel, mallerd. Maar het is niet netjes.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hou je niet van ons dat je de rest niet laat zien
Zullen we dan stiekem vies doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:54 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, mallerd. Maar het is niet netjes.
quote:This is me the maker of queen boudica mircrosite and forum.
nice to meet you!
My real name is Georgina, my nicknames are : Melanie, Gina, spicefreak, gamefreak, the uk rapster, the white Melanie B(named after Melanie Brown a.k.a scary spice)racsist killer and my last nickname MC Boudica.
---------------------------------
Dit ben ik de maker van queen boudica microsite en forum.
Leuk jou te ontmoeten!
Mijn echte naam is Georgina, mij bijnamen zijn : Melanie, Gina, spicefreak, gamefreak, the uk rapster, the white Melanie B(genoemt na Melanie Brown a.k.a scary spice)racsit dooder en mijn laatste bijnaam MC Boudica.
I am there to help you no mather what, enjoy your time on queen boudica forum!
-----------------------------
Ik ben er voor jou altijd maakt niet uit wat er gebeurt, geniet gewoon de tijd dat je op queen boudica forum zit!
Oh, dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:54 schreef GasTurbine het volgende:
'vertrouwelijk'
Dat zei ik ook toen ik voor het eerst achter de webcam mijn pielemoos liet zien.
Is dan op zijn minst een applause waardquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n vermoeden dat iemand hier heel veel tijd in heeft zitten om deze kloon te maken
quote:My name is Georgina Louise Gosewehr, i've been born on 14th november 1989 in the hospital in Rotterdam Holland dykzicht at 08:56 am
I'm half dutch half english(gipsy ancestors)german blood.
My dad's dutch he been born on 23e of march 1962, his granddad, my great granddad, been chrisent by the last emperor of germany because he was the 7th child, that's where i get my german blood from.
My mum's english, shes been born on 9th june 1957 grew up in a little town called Rugeley in the mid-westlands(staffordshire)
If you got any questions or want to say something about my webpage e-mail me at boudica.xena@gmail.com i 'll respond back or add me on my msn massenger spice_girls_freakforever@hotmail.com thank you for comming and have fun!
Ja, en die vader (boeddha) heeft dan ook weer een pagina....quote:
quote:
Me 8 mile style.
yep i'm a wigger got problems about that? NO oke that's cool;)
Kijk nu ben ik bang dat we hier geen kloon hebbenquote:ik ben
een 46 jarige, gescheiden trambestuurder uit Rotterdam.
Wat ben je toch onsympathiek, gasturbinequote:Op woensdag 27 februari 2008 01:01 schreef GasTurbine het volgende:
NOOOO DON'T CRUSH THE CATS!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hosselen tochquote:Op woensdag 27 februari 2008 01:04 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Wat ben je toch onsympathiek, gasturbine
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:05 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik zie er uit als een ruwe bolster maar verzeker je ik heb een blanke pit!"
met google vind je een half levenquote:Op woensdag 27 februari 2008 01:06 schreef reetveter het volgende:
Waar heb je trouwens al die zooi vandaan, foto's enzeau?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:12 schreef roburt het volgende:
[..]
met google vind je een half leven
Woonplaats: Dordrecht/Rotterdamquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef mc-boudica het volgende:
[..]
Stefan Postmastyle?quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:26 schreef reetveter het volgende:
ontopic: ik zou kiezen om geneukt te worden door een chickie en der homierinnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat doe je, dat meisje heeft echte problemen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:38 schreef zarGon het volgende:
Hmpf. Internethistorie.
http://eminem.verkeerspark.nl/forum/showthread.php?s=e26c60e7489147509f45d4e6062a02fb&threadid=7810.
No waiquote:JE KANKER MOEDER IS DIKKIE
Jawel, we weten toch allemaal dat dit de kloon van roburt is?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef Florian_ het volgende:
wat, gaan jullie me nou nog vertellen dat ts geen kloon is ook?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:38 schreef zarGon het volgende:
Hmpf. Internethistorie.
http://eminem.verkeerspark.nl/forum/showthread.php?s=e26c60e7489147509f45d4e6062a02fb&threadid=7810.
Internetvervuiling. Hoeveel 'sites' heb je wel niet? Of mailadressen. Darn.
Whehe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegen kritiek is het ook niet bestand.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegen kritiek is het ook niet bestand.
Zou best leuk in m'n sig staanquote:DUIDLIJK NU HONDE KAPPE NU OVER MN KANKER TYVUS TERING KANKER SPELLING JAH EN GEEF GVD KANKER FEED OVER HEO IK DIE KANKER RAP BETER KEN MAKEN, JULLIE HALLE DE BLEOD A\ONDER MNA KANKER NAGELS VANDAN NIETS NUTTE
ontspoort wijfke volgens mijquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:32 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
[..]
Zou best leuk in m'n sig staan
Lolquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef mc-boudica het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef mc-boudica het volgende:
Ja, het kan wel, ik dacht er gisteren aan. Het kan wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is het overigens nog in niemand opgekomen dat dit gewoon een kloon is van een daadwerklijk persoon? Je zoekt gewoon een willekeurige loser uit op zo'n profieltjessite en dan maak je op basis daarvan een fok-account.
so moeluK izt nie hor!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:18 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, het kan wel, ik dacht er gisteren aan. Het kan wel.
Wel een goede imitator, in dat geval...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:49 schreef PretKroket het volgende:
Wil je mijn vriendinnetje zijn, mcbaudica?
Je maakt wel vriendjes met je reacties naar anderenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
Warom kan niemant muh helpen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
Wil jy een breezer van my?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Op welke manier wil je geholpen worden?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
Zoek maar een hoog dak en ga op de rand staan. help ik je d'r wel afquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
ik citeer:quote:(xx)Georgina(L)Mario, 14-12-07(xx):DCool i'm aloud to go to my cosins wedding:D:(I miss me famly in england:( zegt:
tiev op ik ben geen hoer meer.
exhoerquote:meer
Omdat Fok vol eikels en klootzakken zit, zoek je heil op een ander forum het wordt hier toch niks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
Maar heer van b is andersquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat Fok vol eikels en klootzakken zit, zoek je heil op een ander forum het wordt hier toch niks.
quote:
gewoon kansloosquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
geweldig topique..nog nooit zo'n lol gehad..
dat topique ook over de mondkapjes, wat een humor. en als ze dan feedback krijgt mensen gaan uitschelden omdat ze zeiden dat ze er niks van kon haha
![]()
*rofl*
Ik ben misschien wel de ergste van allemaal, maar slechts bij een gelijkwaardige tegenstander, iemand die je humor niet kan pareren voor gek blijven zitten vind ik gewoon zieligquote:
Bullcrap. Wat is er nou lekkerder dan een paar makkelijke klapjes alvorens je te storten op 't echte werk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de ergste van allemaal, maar slechts bij een gelijkwaardige tegenstander, iemand die je humor niet kan pareren voor gek blijven zitten vind ik gewoon zielig
Nou daarover verschillen we dan van meningquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bullcrap. Wat is er nou lekkerder dan een paar makkelijke klapjes alvorens je te storten op 't echte werk.
Ik denk na het plaatsen van die foto's niet dat we met een kloon te maken hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
-_- is hvb nou sereneus of niet? dit is fo sure een kloon jeweetzelluhf
de echte mc (jeweettoch doope!) had allang iedereen uitgescholden voor alles wat slecht was
HVB?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
de echte mc (jeweettoch doope!) had allang iedereen uitgescholden voor alles wat slecht was
Of met een driveby alles opgelostquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nou daarover verschillen we dan van mening![]()
Jij bent echt superschattig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de ergste van allemaal, maar slechts bij een gelijkwaardige tegenstander, iemand die je humor niet kan pareren voor gek blijven zitten vind ik gewoon zielig
Sterk verweer, een beetje populistisch een plaatje posten, kunnen we allemaalquote:
Dit is een kloon men.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sterk verweer, een beetje populistisch een plaatje posten, kunnen we allemaal![]()
Ik moet toegeven dat ik dit topic ook lachwekkend vind, maar zo iemand die zichzelf al onvoorstelbaar voor gek zet verder blijven natrappen.....tja ik hou meer van een beetje uitdaging, hier is gewoon geen klap aan.
Wat doe je hier dan? Ga mensen van je eigen "grootte" zoeken. Ik geloof dat ze in Urk nog iemand zoeken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sterk verweer, een beetje populistisch een plaatje posten, kunnen we allemaal![]()
Ik moet toegeven dat ik dit topic ook lachwekkend vind, maar zo iemand die zichzelf al onvoorstelbaar voor gek zet verder blijven natrappen.....tja ik hou meer van een beetje uitdaging, hier is gewoon geen klap aan.
Dan ben ik hier juist op de goede plek zou ik zeggen, jullie allemaal bij elkaar is bij benadering iemand van mijn grootte, dus kom maar opquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Ga mensen van je eigen "grootte" zoeken. Ik geloof dat ze in Urk nog iemand zoeken.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan ben ik hier juist op de goede plek zou ik zeggen, jullie allemaal bij elkaar is bij benadering iemand van mijn grootte, dus kom maar op
Hoi Heer_van_Bartelhovenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan ben ik hier juist op de goede plek zou ik zeggen, jullie allemaal bij elkaar is bij benadering iemand van mijn grootte, dus kom maar op
batsgebrek?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik word ook hartsikke melig van dit topic![]()
Die jongen is origineel en jij keurt hem zomaar af...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
de streep hoort erachter! Ben je soms n00b ofseauw!!!!
Ken je dollyquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:14 schreef mc-boudica het volgende:
mar wad is een kloon dan? leg me dat es uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |