quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hobbies/interesses:
[..]
Je vindt kids toch leuk? Wat is het probleem dan
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:11 schreef Elixabete het volgende:
TS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post ff een pica van je tetta's, dan doen we zaken, toch.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef mc-boudica het volgende:
IK BEN SERI HOOR! IK WORT ER GEK VAN!!!
Je vergeet het chantage deel!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Post ff een pica van je tetta's, dan doen we zaken, toch.
En anders komen we wel even langs. Net als, eh, nee, laat maar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Post ff een pica van je tetta's, dan doen we zaken, toch.
Fixed.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je vergeet het chantage deel!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:21 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En anders komen we wel even langs. Net als, eh, nee, laat maar.
Een eindeloze verhandeling over geloof, atheisme, communisme en fascisme. Tot je oren bloeden.
Ik geloof je niet kill.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef mc-boudica het volgende:
[..]
hei komd met zein homies en dan kan ik kiezen of neuken of geslagen worten
Daar issie welquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:24 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ook niet, bullshittopic.
Een waarschuwing voor je, je bevindt je op Fok, probeer zoveel mogelijk ABN te typen, anders krijgt u het bijzonder hard over u heen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef mc-boudica het volgende:
IK BEN SERI HOOR! IK WORT ER GEK VAN!!!
Waar blijft die plaat van je voorgevel?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:30 schreef mc-boudica het volgende:
ick ben er gewoon. warom lagt ieder1 mii uid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |