Sterk verweer, een beetje populistisch een plaatje posten, kunnen we allemaalquote:
Dit is een kloon men.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sterk verweer, een beetje populistisch een plaatje posten, kunnen we allemaal![]()
Ik moet toegeven dat ik dit topic ook lachwekkend vind, maar zo iemand die zichzelf al onvoorstelbaar voor gek zet verder blijven natrappen.....tja ik hou meer van een beetje uitdaging, hier is gewoon geen klap aan.
Wat doe je hier dan? Ga mensen van je eigen "grootte" zoeken. Ik geloof dat ze in Urk nog iemand zoeken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sterk verweer, een beetje populistisch een plaatje posten, kunnen we allemaal![]()
Ik moet toegeven dat ik dit topic ook lachwekkend vind, maar zo iemand die zichzelf al onvoorstelbaar voor gek zet verder blijven natrappen.....tja ik hou meer van een beetje uitdaging, hier is gewoon geen klap aan.
Dan ben ik hier juist op de goede plek zou ik zeggen, jullie allemaal bij elkaar is bij benadering iemand van mijn grootte, dus kom maar opquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Ga mensen van je eigen "grootte" zoeken. Ik geloof dat ze in Urk nog iemand zoeken.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan ben ik hier juist op de goede plek zou ik zeggen, jullie allemaal bij elkaar is bij benadering iemand van mijn grootte, dus kom maar op
Hoi Heer_van_Bartelhovenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan ben ik hier juist op de goede plek zou ik zeggen, jullie allemaal bij elkaar is bij benadering iemand van mijn grootte, dus kom maar op
batsgebrek?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik word ook hartsikke melig van dit topic![]()
Die jongen is origineel en jij keurt hem zomaar af...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
de streep hoort erachter! Ben je soms n00b ofseauw!!!!
Ken je dollyquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:14 schreef mc-boudica het volgende:
mar wad is een kloon dan? leg me dat es uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |