Woonplaats: Dordrecht/Rotterdamquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef mc-boudica het volgende:
[..]
hei komd met zein homies en dan kan ik kiezen of neuken of geslagen worten
Stefan Postmastyle?quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:26 schreef reetveter het volgende:
ontopic: ik zou kiezen om geneukt te worden door een chickie en der homierinnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat doe je, dat meisje heeft echte problemen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:38 schreef zarGon het volgende:
Hmpf. Internethistorie.
http://eminem.verkeerspark.nl/forum/showthread.php?s=e26c60e7489147509f45d4e6062a02fb&threadid=7810.
No waiquote:JE KANKER MOEDER IS DIKKIE
Jawel, we weten toch allemaal dat dit de kloon van roburt is?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef Florian_ het volgende:
wat, gaan jullie me nou nog vertellen dat ts geen kloon is ook?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:38 schreef zarGon het volgende:
Hmpf. Internethistorie.
http://eminem.verkeerspark.nl/forum/showthread.php?s=e26c60e7489147509f45d4e6062a02fb&threadid=7810.
Internetvervuiling. Hoeveel 'sites' heb je wel niet? Of mailadressen. Darn.
Whehe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegen kritiek is het ook niet bestand.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegen kritiek is het ook niet bestand.
Zou best leuk in m'n sig staanquote:DUIDLIJK NU HONDE KAPPE NU OVER MN KANKER TYVUS TERING KANKER SPELLING JAH EN GEEF GVD KANKER FEED OVER HEO IK DIE KANKER RAP BETER KEN MAKEN, JULLIE HALLE DE BLEOD A\ONDER MNA KANKER NAGELS VANDAN NIETS NUTTE
ontspoort wijfke volgens mijquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:32 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
[..]
Zou best leuk in m'n sig staan
Lolquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef mc-boudica het volgende:
IK BEN FOKKIG DISLECTISCH JA!!!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef mc-boudica het volgende:
IK BEN FOKKIG DISLECTISCH JA!!!
Ja, het kan wel, ik dacht er gisteren aan. Het kan wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is het overigens nog in niemand opgekomen dat dit gewoon een kloon is van een daadwerklijk persoon? Je zoekt gewoon een willekeurige loser uit op zo'n profieltjessite en dan maak je op basis daarvan een fok-account.
so moeluK izt nie hor!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:18 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, het kan wel, ik dacht er gisteren aan. Het kan wel.
Wel een goede imitator, in dat geval...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:49 schreef PretKroket het volgende:
Wil je mijn vriendinnetje zijn, mcbaudica?
Je maakt wel vriendjes met je reacties naar anderenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
Warom kan niemant muh helpen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
Wil jy een breezer van my?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Op welke manier wil je geholpen worden?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
Zoek maar een hoog dak en ga op de rand staan. help ik je d'r wel afquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
ik citeer:quote:(xx)Georgina(L)Mario, 14-12-07(xx):DCool i'm aloud to go to my cosins wedding:D:(I miss me famly in england:( zegt:
tiev op ik ben geen hoer meer.
exhoerquote:meer
Omdat Fok vol eikels en klootzakken zit, zoek je heil op een ander forum het wordt hier toch niks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef mc-boudica het volgende:
Maar heer van b is andersquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat Fok vol eikels en klootzakken zit, zoek je heil op een ander forum het wordt hier toch niks.
quote:
gewoon kansloosquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
geweldig topique..nog nooit zo'n lol gehad..
dat topique ook over de mondkapjes, wat een humor. en als ze dan feedback krijgt mensen gaan uitschelden omdat ze zeiden dat ze er niks van kon haha
![]()
*rofl*
Ik ben misschien wel de ergste van allemaal, maar slechts bij een gelijkwaardige tegenstander, iemand die je humor niet kan pareren voor gek blijven zitten vind ik gewoon zieligquote:
Bullcrap. Wat is er nou lekkerder dan een paar makkelijke klapjes alvorens je te storten op 't echte werk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de ergste van allemaal, maar slechts bij een gelijkwaardige tegenstander, iemand die je humor niet kan pareren voor gek blijven zitten vind ik gewoon zielig
Nou daarover verschillen we dan van meningquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bullcrap. Wat is er nou lekkerder dan een paar makkelijke klapjes alvorens je te storten op 't echte werk.
Ik denk na het plaatsen van die foto's niet dat we met een kloon te maken hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
-_- is hvb nou sereneus of niet? dit is fo sure een kloon jeweetzelluhf
de echte mc (jeweettoch doope!) had allang iedereen uitgescholden voor alles wat slecht was
HVB?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
de echte mc (jeweettoch doope!) had allang iedereen uitgescholden voor alles wat slecht was
Of met een driveby alles opgelostquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nou daarover verschillen we dan van mening![]()
Jij bent echt superschattig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de ergste van allemaal, maar slechts bij een gelijkwaardige tegenstander, iemand die je humor niet kan pareren voor gek blijven zitten vind ik gewoon zielig
Sterk verweer, een beetje populistisch een plaatje posten, kunnen we allemaalquote:
Dit is een kloon men.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sterk verweer, een beetje populistisch een plaatje posten, kunnen we allemaal![]()
Ik moet toegeven dat ik dit topic ook lachwekkend vind, maar zo iemand die zichzelf al onvoorstelbaar voor gek zet verder blijven natrappen.....tja ik hou meer van een beetje uitdaging, hier is gewoon geen klap aan.
Wat doe je hier dan? Ga mensen van je eigen "grootte" zoeken. Ik geloof dat ze in Urk nog iemand zoeken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sterk verweer, een beetje populistisch een plaatje posten, kunnen we allemaal![]()
Ik moet toegeven dat ik dit topic ook lachwekkend vind, maar zo iemand die zichzelf al onvoorstelbaar voor gek zet verder blijven natrappen.....tja ik hou meer van een beetje uitdaging, hier is gewoon geen klap aan.
Dan ben ik hier juist op de goede plek zou ik zeggen, jullie allemaal bij elkaar is bij benadering iemand van mijn grootte, dus kom maar opquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Ga mensen van je eigen "grootte" zoeken. Ik geloof dat ze in Urk nog iemand zoeken.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan ben ik hier juist op de goede plek zou ik zeggen, jullie allemaal bij elkaar is bij benadering iemand van mijn grootte, dus kom maar op
Hoi Heer_van_Bartelhovenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan ben ik hier juist op de goede plek zou ik zeggen, jullie allemaal bij elkaar is bij benadering iemand van mijn grootte, dus kom maar op
batsgebrek?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik word ook hartsikke melig van dit topic![]()
Die jongen is origineel en jij keurt hem zomaar af...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
de streep hoort erachter! Ben je soms n00b ofseauw!!!!
Ken je dollyquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:14 schreef mc-boudica het volgende:
mar wad is een kloon dan? leg me dat es uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |