Maar heer van b is andersquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat Fok vol eikels en klootzakken zit, zoek je heil op een ander forum het wordt hier toch niks.
quote:
gewoon kansloosquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
geweldig topique..nog nooit zo'n lol gehad..
dat topique ook over de mondkapjes, wat een humor. en als ze dan feedback krijgt mensen gaan uitschelden omdat ze zeiden dat ze er niks van kon haha
![]()
*rofl*
Ik ben misschien wel de ergste van allemaal, maar slechts bij een gelijkwaardige tegenstander, iemand die je humor niet kan pareren voor gek blijven zitten vind ik gewoon zieligquote:
Bullcrap. Wat is er nou lekkerder dan een paar makkelijke klapjes alvorens je te storten op 't echte werk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de ergste van allemaal, maar slechts bij een gelijkwaardige tegenstander, iemand die je humor niet kan pareren voor gek blijven zitten vind ik gewoon zielig
Nou daarover verschillen we dan van meningquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bullcrap. Wat is er nou lekkerder dan een paar makkelijke klapjes alvorens je te storten op 't echte werk.
Ik denk na het plaatsen van die foto's niet dat we met een kloon te maken hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
-_- is hvb nou sereneus of niet? dit is fo sure een kloon jeweetzelluhf
de echte mc (jeweettoch doope!) had allang iedereen uitgescholden voor alles wat slecht was
HVB?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
de echte mc (jeweettoch doope!) had allang iedereen uitgescholden voor alles wat slecht was
Of met een driveby alles opgelostquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nou daarover verschillen we dan van mening![]()
Jij bent echt superschattig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de ergste van allemaal, maar slechts bij een gelijkwaardige tegenstander, iemand die je humor niet kan pareren voor gek blijven zitten vind ik gewoon zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |