Ik heb even gekeken bij Ikea.nl maar die van ons is geen Kramfors hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das waar.. maar Re & Leonie hebben die ook en dat ding zit gewoon lekker.
ik wil slapen
ech wel sagbiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:20 schreef babette21 het volgende:
die TT
Diz, staat je modus weer op "allochtoon" ?![]()
ish mocro voor vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:25 schreef babette21 het volgende:
sagbi?!
thank God!!quote:
Yeah, you like that, dontchaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:39 schreef Dizer het volgende:
Oeh, even mijn uren boeken van gister en vandaag
Yeah baby!! It makes me all warm insidequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah, you like that, dontchaYou slut
Yeah... crunch those numbers, bitchquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yeah baby!! It makes me all warm inside.
Ik mis hemquote:
Ik ook!!!quote:
Laten we een afscheidslied voor 'm zingenquote:
Nee, een "kom terug!"-liedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laten we een afscheidslied voor 'm zingen!
Neem jij 't opquote:
Het is een val!!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk: LOST avond!!!!!!!!!
![]()
![]()
!!!!!!
Ik zie je PM gaarne tegemoetquote:
Wat zou je graag willen dat dat wederzijds was hequote:
Ik begrijp werkelijk niets van jouw posts.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen dat dat wederzijds was he!
Of je bent achterlijk, óf je zit in de ontkenningsfase!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niets van jouw posts.
Dat hou ik amper 2 seconden vol, dat weet jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef Re het volgende:
let niet op Sven... die staart zich een ongeluk...
Dat is mijn ding!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef Re het volgende:
let niet op Sven... die staart zich een ongeluk...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is mijn ding!![]()
Giechel! Zet hem op zijn plaats!
Giechel_Ho mag wegblijven, ik heb dat zelf al gezegdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat hou ik amper 2 seconden vol, dat weet je.
Giechel_Ho is mijn digital wingman, jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Giechel_Ho mag wegblijven, ik heb dat zelf al gezegd.
Oh come on, GH is niets anders dan een zielig hoopje Dadaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Giechel_Ho is mijn digital wingman, jaIk heb hem nodig voor (zelf)bevestiging
Toffe, maar onterechte vergelijkingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh come on, GH is niets anders dan een zielig hoopje Dada! Het is als met Smith's en Lays. Smiths was tof want flippo's en andere toffe dingen, maar toen Smith's geband werd en het te lui was om te vragen of het unbanned mocht worden, kwam Lays en dat was gewoon lang zo tof niet. Er zaten geen toffe dingen meer bij de chips en de smaak was gewoon niet meer hetzelfde
.
Geen flippo-fanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toffe, maar onterechte vergelijking
Niet echtquote:
Hoe ver kun je ernaast zitten, echtquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet echtEn sowieso veel meer Giechelfan
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe ver kun je ernaast zitten, echt!
Het proberen was niet eens nodig, het gebeurde gewoon. Vandaar ook mijn Smiths's-Lay's vergelijkingquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alsof jij niet hebt geprobeerd Giechel oraal te plezieren tijdens jullie intieme treinritje
Ik zou zeggen, open in elk forum een topicquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel is jarig
En hij is 30 geworden
Zodat jij overal gastslotjes kan plaatsen zeker?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open in elk forum een topic!
Gastslotjesquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zodat jij overal gastslotjes kan plaatsen zeker?
Zorg er maar voor dat de verjaardagen in het FoBo het tenminste weer gaan doen, er klopt geen bal van!
Ik vergat nog te roepen:quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel is jarig
En hij is 30 geworden
Wat heeft Ron Jeremy hiermee te maken?quote:
uhmm... sure...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft Ron Jeremy hiermee te maken?
Topickillerquote:
Fijn als je daar op je werk langsscrolltquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef MissBliss het volgende:
Sven, dat plaatje heeft hotlinkbeveiliging
Of bedoelde je die grote negerpiem0l?
Ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef MissBliss het volgende:
Sven, dat plaatje heeft hotlinkbeveiliging
Of bedoelde je die grote negerpiem0l?
Oh dat!quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik! Daar hadden jullie het toch laatst over, dat er ineens iemand achter je staat
?
Nogal ja. Vooral omdat hier alleen maar negers rondlopen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fijn als je daar op je werk langsscrollt
ik zag daadwerkelijk die door de Taliban opgeblazen beelden in Afganistanquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef Svensational het volgende:
Dit was toch ongeveer waar Giechel_Ho bang voor was?
Ik heb allemaal lieve dingen over jou gezegd, lees eens terug, slet!quote:
quote:
quote:
hier ben ik alquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is het hier een dolle boel trouwens
pffffff 30quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij is wel dertig geworden, dus even een keer herhalen kan geen kwaad voor dat oudje
Ik ben ook de jongste niet meer.quote:
Wat een stom ideequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:37 schreef babette21 het volgende:
maar zo'n konijntje is wel ava-waardig![]()
Dan ga je toch gewoon terugtellen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
pffffff 30
dat word ik gelukkig volgend jaar pas![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je naar ruige natuurfilms gaat kijken hoor!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]ik heb hier 'n onwijze kinky docu over Aziatische weidevogels
Gewoon snel gemaakt via een filmpje van Youtubequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
van wie heb je die nou weer gejat?!
wat een adhd-ding
Fotoooooooooo!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij loopt al de hele dag met een papieren hoed op
ik vind hem onduidelijk en te sufquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon snel gemaakt via een filmpje van Youtube
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:39 schreef Svensational het volgende:
Dark_angelus is per direct uit de crew
Ja natuurlijk. Hier, veel speelplezier:quote:
"Heel de dag"quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:46 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaaargh, ik word zo langzamerhand GEK van die kutverbouwing bij de onderburen
Dat ze de hele ochtend boren is al erg, maar dat ik ze letterlijk kan horen praten heel de dag is echt zó kut!![]()
Ik krijg vanwege jouw verhalen over je (onder, boven, en naaste) buren gewoon het idee dat jij ook daadwerkelijk je huis niet uitkomtquote:
Oh zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik krijg vanwege jouw verhalen over je (onder, boven, en naaste) buren gewoon het idee dat jij ook daadwerkelijk je huis niet uitkomt![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef MissBliss het volgende:
Oh zo
Nou nee, maar als ik er wél ben, word ik geterroriseerd
Jaaaaaaaaaaquote:
We kunnen de klusjesmannen wel vastspijkeren aan de vloerquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:55 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaaaaaa
Eerst de pianovent en dan de klusmannen!
Ja, als ie dát nou eens speeldequote:Op donderdag 28 februari 2008 10:22 schreef babette21 het volgende:
Sing us a song, you're the piano man
wat speelt ie dán?!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, als ie dát nou eens speelde
Chopsticks?quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=aQ1TJJtrjYo DITquote:
ik kan hier niet op youtubequote:Op donderdag 28 februari 2008 10:34 schreef MissBliss het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=aQ1TJJtrjYo DIT
Alleen dat met een miljoen onderbrekingen en het einde van het nummer heeft hij nooit gehaald
Verder nog een ander liedje.
Je mist er niet veel aanquote:
oh.... da's wel kut jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:05 schreef Re het volgende:
correctie: hij houdt van precies 1 nummer van Coldplay.... en dat 40x achter elkaar...
Samen hebben we zelfs twee wasrekken!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen droger, maar wel een wasrek
Wat übertof!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook een nieuw (klein) wasrek
We moeten ze maar niet in 1 hok zetten, want dan hebben we er straks heel veelquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Samen hebben we zelfs twee wasrekken!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
We moeten ze maar niet in 1 hok zetten, want dan hebben we er straks heel veel
Je hebt nog maar 3,75 uurquote:
Ochtendboks dan?quote:
En een wulpse knipoog erbij?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:38 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon koffie brengen met een glimlach mag ook hoor
oh ja, even aanpassen.quote:
ik zou diequote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanavond een kinderpartijtje in Maassluis en morgen een verjaardag inEmmen
Valt best mee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef babette21 het volgende:
(en vooral ver weg)...
Ja, voor die drie zielen die toch al inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef Svensational het volgende:
Valt best mee.
Mijn familie komt uit Drenthequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou dieeerder rond "kinderpartijtje" zetten
Emmen heeft 'n toffe dierentuin, verder is het idd niet veel (en vooral ver weg)...
echt waar!? wow, dan ben jij ook nog goed terecht gekomen!!quote:
quote:En het kinderpartijtje is voor de dertigers
Ik heb geboftquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar!? wow, dan ben jij ook nog goed terecht gekomen!!![]()
Spijkerpoepen en zaklopenquote:wat wordt het, koekhappen?
Ik zie opeens die scene uit Jiskefet Sint Hubertusberg voor mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef babette21 het volgende:
Hier op 't werk is nu ook een "feestje" aan de gang: zo'n onwijs duffe receptie met slechte wijn en laffe hapjes... en 'n soort van zanger
Arghquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef babette21 het volgende:
Hier op 't werk is nu ook een "feestje" aan de gang: zo'n onwijs duffe receptie met slechte wijn en laffe hapjes... en 'n soort van zanger
Wij werden ook "spontaan" uitgenodigd, maar we hebben na 3 minuten geconcludeerd nog liever te werken dan daar rond te hangen...![]()
Ik heb mijn pm's met oneerbare voorstellen uiteindelijk toch maar gedeletequote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
[..]
Valt tegen, zelfs als je maar een beetje dronken was had ik meer verwacht
You wanna nibble on papa smurf ehquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb mijn pm's met oneerbare voorstellen uiteindelijk toch maar gedelete
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
You wanna nibble on papa smurf eh
jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:06 schreef BVO het volgende:
Re!!!!!!!!
Onverwacht toch niet onaardige usert! Naar de finale kijken vanavond?
quote:Op zondag 2 maart 2008 09:11 schreef Sanne het volgende:
Bliss, toen ik die foto unzipte bleken er drie blonde meisjes met staartjes op te staan.
Heel cute en zo, maar die ga ik echt niet op canvas in mijn woonkamer hangen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 09:15 schreef Re het volgende:
[..]... da's best apart ja
Ziggy in actie, ik ben wakker![]()
WTF!!! Achtergrond info please.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:11 schreef Sanne het volgende:
Bliss, toen ik die foto unzipte bleken er drie blonde meisjes met staartjes op te staan.
Met een andere titel was dat topic een succes gewordenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
Idols in een notendop:
Lebbis & Jansen liedje over Idols
Ja hoor, het was heerlijk! Ik zou zo in Oostenrijkquote:Op zondag 2 maart 2008 09:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En? Genoten? Wij hadden hier een storm de afgelopen dagen
storm?quote:Op zondag 2 maart 2008 09:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En? Genoten? Wij hadden hier een storm de afgelopen dagen
Nog mooie foto's gemaakt tijdens de wandelingen langs gevaarlijke kliffen?quote:Op zondag 2 maart 2008 09:49 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor, het was heerlijk! Ik zou zo in Oostenrijkkunnen wonen! Ik ging alleen voor de sneeuw, maar die smolt wel erg hard met bijna alle dagen zon en temperaturen tussen de 15 en 20 graden
.
Uiteraardquote:Op zondag 2 maart 2008 09:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nog mooie foto's gemaakt tijdens de wandelingen langs gevaarlijke kliffen?
mja, ik heb gisteren iig niet veel meegekregen jaquote:Op zondag 2 maart 2008 09:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zag het op het journaal so it happened you comatose bitch![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
NathalieHet wordt tijd dat een neger(in) ook eens Idols wint
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat was raffaella dan, een eskimo???
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:00 schreef Re het volgende:
mja, ik heb gisteren iig niet veel meegekregen ja
Topickillerquote:Op zondag 2 maart 2008 10:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nou heb jij ook wel een beetje zo'n halve comatose look
quote:Op zondag 2 maart 2008 09:11 schreef Sanne het volgende:
Da doe ik ggggggoee jonguhquote:Op zondag 2 maart 2008 13:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik schup da topic goddomme in een fokking coma
Reeeeeeeeeeeequote:Op zondag 2 maart 2008 15:17 schreef Re het volgende:
you're the pro...
Ohquote:Op zondag 2 maart 2008 15:25 schreef Re het volgende:
zo te zien wel ja maar ben nog niet buiten geweest
En nu niet weer gaan lurken achter de schermen he?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:08 schreef MissBliss het volgende:
Bl
Nee joh, zo ben ik niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En nu niet weer gaan lurken achter de schermen he?
Partners mogen meelezen!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En nu niet weer gaan lurken achter de schermen he?
Oh, ik wou het niet vrijuit posten (wist niet of dat mochtquote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Partners mogen meelezen!
Althans... men verwacht niet anders is mij ooit gezegd.![]()
Whehe, dat zal het zijn jaquote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ja kom... wij als blauwen moeten toch soms kunnen ventileren over deze oh zo loodzware taak...![]()
Als ie uitgestaakt is.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wanneer mag D_A weer terug eigenlijk?
Geen idee.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wanneer mag D_A weer terug eigenlijk?
Zo jammer dat hij op sexy_sadie geiltquote:Op zondag 2 maart 2008 23:49 schreef MissBliss het volgende:
Geen idee.
Niet iedereen kan homo zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij op sexy_sadie geiltAls hij homo was geweest had deze hele ban nooit gebeurd.
Zeg dat maar tegen die flikker met zn bos bloemen en vuistdildo die voor mn huis staatquote:Op zondag 2 maart 2008 23:54 schreef MissBliss het volgende:
Niet iedereen kan homo zijn.
Ik denk dat hij jou beter hoort.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die flikker met zn bos bloemen en vuistdildo die voor mn huis staat
En nu wachten op een goeie rel achter de schermen.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik wou het niet vrijuit posten (wist niet of dat mocht), maar dat hoorden wij gisteren ook dus
DRONKEN MISSBLISSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 3 maart 2008 00:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En nu wachten op een goeie rel achter de schermen.
Goedquote:Op maandag 3 maart 2008 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe is het met Ziggy?
Ja, Re doe je best!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En nu wachten op een goeie rel achter de schermen.
*bitchslapt die homo*quote:Op maandag 3 maart 2008 00:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik dring niet tot hem door![]()
Vrouwen dringen wel tot hem doorYou go girlfriend
Ik hou me zoveel mogelijk aan mn voornemenquote:
Waarom deed je niet open?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die flikker met zn bos bloemen en vuistdildo die voor mn huis staat
Deze post klinkt als een latent succestopic!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb goddomme ook kamervragenWat gebeurde er echt met Sport7? En waarom krijgt Sylvana steeds weer een programma? En...en...en...ik heb kamervragen
quote:
Al beterquote:
Ik heb er een mooi complot ingegooid waar die ONZ jeugd zich wel mee kan identificerenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ben benieuwd of het aanslaat of langs de ONZ'ers heengaat
Een blauwe morgen voor jouquote:
ik moest bukken voor de grote smurfquote:Op maandag 3 maart 2008 10:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een blauwe morgen voor jou![]()
Wel zwak hoor... dat je gezwicht bent voor de Smurfenhype
Je bedoelt die kale, rokende smurf?quote:
Ik zit weer op m'n werk. Dat zegt genoeg denk ik?quote:
Dus dequote:Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit weer op m'n werk. Dat zegt genoeg denk ik?
Nee, omdat ik even teveel gedoe in mn leventje heb op dit moment.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dus dePI is gewoon omdat je werk kut is?
Je voelt je weer wat beter?
Okequote:Op maandag 3 maart 2008 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, omdat ik even teveel gedoe in mn leventje heb op dit moment.
da's een R&P topic waardquote:Op maandag 3 maart 2008 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, omdat ik even teveel gedoe in mn leventje heb op dit moment.
Ja, ongetwijfeld, maar toch maar nietquote:
Ja? Wil je iets kwijt?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:47 schreef Re het volgende:
schopje psychiatrie voor TS
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
Beste TS, de geschiedenis heeft bewezen dat veel fotografen homofiele trekjes hebben. Jouw beschrijving van deze fotograaf bevestigt dat beeld, van de artsy fartsy faggy photographer. Zijn overdreven aandacht voor z'n kat. Een over the top girlfriend waarmee hij goede sier maakt tegenover de buitenwereld, maar die zo bezopen is dat ze niet ziet dat hij maar geen stijve kan krijgen tijdens hun zogenaamd wilde nachten.
Ik geef het volgende advies: laat hem merken dat je hem leuk vindt. Dit kan dmv hele kleine gebaren. Zeg hem dat z'n haar zo mooi glanst (hier leg je je eigen geaardheid er heel dik bovenop, en toch weer niet) of raak hem wat meer aan tijdens gezellige spelletjesavonden.
Succes, en hou ons op de hoogte
Ze zouden een slotje op z'n toetsenbord moeten zettenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Wat een kutmod daar op errenpee.
Iddquote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Wat een kutmod daar op errenpee.
Ik zie hem nog welquote:Op maandag 3 maart 2008 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik zie het topic niet eens meer in MyAT!? Is mijn reactie weg ofzo?!
En ja hooooooorrrrrrrrrrrquote:Op maandag 3 maart 2008 17:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Re heb ik al leuke nieuwe notes? Zo van "Die Giechel" of "Malle usert"
ik was aan het eten jaquote:Op maandag 3 maart 2008 17:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En ja hooooooorrrrrrrrrrrRe heeft geen tijd meer voor het gewone gepeupel
![]()
![]()
Straks vindt hij zichzelf echt wat en gaat hij ook staken, vieze losert![]()
Wat ben jij nou voor semi verslaafde kutmodquote:
Amenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mods horen hun bordje eten achter de pc op te eten
Ik ga ze nu ook proberen te laten rijmenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb weer nieuwe Kamervragen gepostDat topic vind ik echt heel tof
En tijd dat de waarheid boven tafel komt natuurlijk
Ik ook weerquote:
Ik heb gewoon motherfocking kamervragen, yoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |