Partners mogen meelezen!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En nu niet weer gaan lurken achter de schermen he?
Oh, ik wou het niet vrijuit posten (wist niet of dat mochtquote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Partners mogen meelezen!
Althans... men verwacht niet anders is mij ooit gezegd.![]()
Whehe, dat zal het zijn jaquote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ja kom... wij als blauwen moeten toch soms kunnen ventileren over deze oh zo loodzware taak...![]()
Als ie uitgestaakt is.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wanneer mag D_A weer terug eigenlijk?
Geen idee.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wanneer mag D_A weer terug eigenlijk?
Zo jammer dat hij op sexy_sadie geiltquote:Op zondag 2 maart 2008 23:49 schreef MissBliss het volgende:
Geen idee.
Niet iedereen kan homo zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij op sexy_sadie geiltAls hij homo was geweest had deze hele ban nooit gebeurd.
Zeg dat maar tegen die flikker met zn bos bloemen en vuistdildo die voor mn huis staatquote:Op zondag 2 maart 2008 23:54 schreef MissBliss het volgende:
Niet iedereen kan homo zijn.
Ik denk dat hij jou beter hoort.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die flikker met zn bos bloemen en vuistdildo die voor mn huis staat
En nu wachten op een goeie rel achter de schermen.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik wou het niet vrijuit posten (wist niet of dat mocht), maar dat hoorden wij gisteren ook dus
DRONKEN MISSBLISSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 3 maart 2008 00:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En nu wachten op een goeie rel achter de schermen.
Goedquote:Op maandag 3 maart 2008 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe is het met Ziggy?
Ja, Re doe je best!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En nu wachten op een goeie rel achter de schermen.
*bitchslapt die homo*quote:Op maandag 3 maart 2008 00:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik dring niet tot hem door![]()
Vrouwen dringen wel tot hem doorYou go girlfriend
Ik hou me zoveel mogelijk aan mn voornemenquote:
Waarom deed je niet open?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die flikker met zn bos bloemen en vuistdildo die voor mn huis staat
Deze post klinkt als een latent succestopic!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb goddomme ook kamervragenWat gebeurde er echt met Sport7? En waarom krijgt Sylvana steeds weer een programma? En...en...en...ik heb kamervragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |