Oke, ik werd op het verkeerde been gezet door "lezen het meeste."quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:31 schreef MissBliss het volgende:
Nee
10,7 uur.
And 1 team got close, with 9,8 hours... and that's Team Bliss!
Er hebben al vier mensen op je gestemdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:01 schreef Zhenar het volgende:
Team Bliss is zo vol triviale kennis, dat ik er geil van word
Ik sta (terecht) niet eens tussen de kandidaten, biaaatch!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er hebben al vier mensen op je gestemd!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:Griep Chronisch ziek zijn Weer zieke pa die opgenomen moet worden
GEZELLIG![]()
Maar, over een paar maanden... je eigen huisie die je mooi kan inrichten (met ikea)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx darlings
Het zit allemaal ff niet mee op de een of andere manier
Ikea?! Daar richt je toch alleen je allereerste huis (zeg maar dat kot ná je studentenkamer) mee in?!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:01 schreef Dizer het volgende:
Maar, over een paar maanden... je eigen huisie die je mooi kan inrichten (met ikea)
En die van mij binnenkortquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ikea?! Daar richt je toch alleen je allereerste huis (zeg maar dat kot ná je studentenkamer) mee in?!
zoals mijn huis dus![]()
Nou, ik ben van plan om voor de bruine leren Kramfors te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Precies, want jij mag dat nog!
ga je dan ook voor de Klipan-bank en de Roomdevider?!
met dank aan google: ziet er wel mooi uit, maar lijkt me niet erg comfortabel: de rugleuning is zo laag dat het nauwelijks goed kan ondersteunen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:15 schreef Dizer het volgende:
Nou, ik ben van plan om voor de bruine leren Kramfors te gaan.
Tjah... of ergens anders wat... ik zie het dan wel. Je hebt aardig wat leuke en mooie bankstellen tegenwoordig voor de Ikea prijzenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
met dank aan google: ziet er wel mooi uit, maar lijkt me niet erg comfortabel: de rugleuning is zo laag dat het nauwelijks goed kan ondersteunen.
Das waar.. maar Re & Leonie hebben die ook en dat ding zit gewoon lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Een beetje rugleuning is wel aan te raden ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |