Ochtendboks dan?quote:
En een wulpse knipoog erbij?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:38 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon koffie brengen met een glimlach mag ook hoor
oh ja, even aanpassen.quote:
ik zou diequote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanavond een kinderpartijtje in Maassluis en morgen een verjaardag inEmmen
Valt best mee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef babette21 het volgende:
(en vooral ver weg)...
Ja, voor die drie zielen die toch al inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef Svensational het volgende:
Valt best mee.
Mijn familie komt uit Drenthequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou dieeerder rond "kinderpartijtje" zetten
Emmen heeft 'n toffe dierentuin, verder is het idd niet veel (en vooral ver weg)...
echt waar!? wow, dan ben jij ook nog goed terecht gekomen!!quote:
quote:En het kinderpartijtje is voor de dertigers
Ik heb geboftquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar!? wow, dan ben jij ook nog goed terecht gekomen!!![]()
Spijkerpoepen en zaklopenquote:wat wordt het, koekhappen?
Ik zie opeens die scene uit Jiskefet Sint Hubertusberg voor mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef babette21 het volgende:
Hier op 't werk is nu ook een "feestje" aan de gang: zo'n onwijs duffe receptie met slechte wijn en laffe hapjes... en 'n soort van zanger
Arghquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef babette21 het volgende:
Hier op 't werk is nu ook een "feestje" aan de gang: zo'n onwijs duffe receptie met slechte wijn en laffe hapjes... en 'n soort van zanger
Wij werden ook "spontaan" uitgenodigd, maar we hebben na 3 minuten geconcludeerd nog liever te werken dan daar rond te hangen...![]()
Ik heb mijn pm's met oneerbare voorstellen uiteindelijk toch maar gedeletequote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
[..]
Valt tegen, zelfs als je maar een beetje dronken was had ik meer verwacht
You wanna nibble on papa smurf ehquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb mijn pm's met oneerbare voorstellen uiteindelijk toch maar gedelete
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
You wanna nibble on papa smurf eh
jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:06 schreef BVO het volgende:
Re!!!!!!!!
Onverwacht toch niet onaardige usert! Naar de finale kijken vanavond?
quote:Op zondag 2 maart 2008 09:11 schreef Sanne het volgende:
Bliss, toen ik die foto unzipte bleken er drie blonde meisjes met staartjes op te staan.
Heel cute en zo, maar die ga ik echt niet op canvas in mijn woonkamer hangen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 09:15 schreef Re het volgende:
[..]... da's best apart ja
Ziggy in actie, ik ben wakker![]()
WTF!!! Achtergrond info please.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:11 schreef Sanne het volgende:
Bliss, toen ik die foto unzipte bleken er drie blonde meisjes met staartjes op te staan.
Heel cute en zo, maar die ga ik echt niet op canvas in mijn woonkamer hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |