Gewoon snel gemaakt via een filmpje van Youtubequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
van wie heb je die nou weer gejat?!
wat een adhd-ding
Fotoooooooooo!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij loopt al de hele dag met een papieren hoed op
ik vind hem onduidelijk en te sufquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon snel gemaakt via een filmpje van Youtube
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:39 schreef Svensational het volgende:
Dark_angelus is per direct uit de crew
Ja natuurlijk. Hier, veel speelplezier:quote:
"Heel de dag"quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:46 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaaargh, ik word zo langzamerhand GEK van die kutverbouwing bij de onderburen
Dat ze de hele ochtend boren is al erg, maar dat ik ze letterlijk kan horen praten heel de dag is echt zó kut!![]()
Ik krijg vanwege jouw verhalen over je (onder, boven, en naaste) buren gewoon het idee dat jij ook daadwerkelijk je huis niet uitkomtquote:
Oh zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik krijg vanwege jouw verhalen over je (onder, boven, en naaste) buren gewoon het idee dat jij ook daadwerkelijk je huis niet uitkomt![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef MissBliss het volgende:
Oh zo
Nou nee, maar als ik er wél ben, word ik geterroriseerd
Jaaaaaaaaaaquote:
We kunnen de klusjesmannen wel vastspijkeren aan de vloerquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:55 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaaaaaa
Eerst de pianovent en dan de klusmannen!
Ja, als ie dát nou eens speeldequote:Op donderdag 28 februari 2008 10:22 schreef babette21 het volgende:
Sing us a song, you're the piano man
wat speelt ie dán?!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, als ie dát nou eens speelde
Chopsticks?quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=aQ1TJJtrjYo DITquote:
ik kan hier niet op youtubequote:Op donderdag 28 februari 2008 10:34 schreef MissBliss het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=aQ1TJJtrjYo DIT
Alleen dat met een miljoen onderbrekingen en het einde van het nummer heeft hij nooit gehaald
Verder nog een ander liedje.
Je mist er niet veel aanquote:
oh.... da's wel kut jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:05 schreef Re het volgende:
correctie: hij houdt van precies 1 nummer van Coldplay.... en dat 40x achter elkaar...
Samen hebben we zelfs twee wasrekken!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen droger, maar wel een wasrek
Wat übertof!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook een nieuw (klein) wasrek
We moeten ze maar niet in 1 hok zetten, want dan hebben we er straks heel veelquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Samen hebben we zelfs twee wasrekken!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
We moeten ze maar niet in 1 hok zetten, want dan hebben we er straks heel veel
Je hebt nog maar 3,75 uurquote:
Ochtendboks dan?quote:
En een wulpse knipoog erbij?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:38 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon koffie brengen met een glimlach mag ook hoor
oh ja, even aanpassen.quote:
ik zou diequote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanavond een kinderpartijtje in Maassluis en morgen een verjaardag inEmmen
Valt best mee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef babette21 het volgende:
(en vooral ver weg)...
Ja, voor die drie zielen die toch al inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef Svensational het volgende:
Valt best mee.
Mijn familie komt uit Drenthequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou dieeerder rond "kinderpartijtje" zetten
Emmen heeft 'n toffe dierentuin, verder is het idd niet veel (en vooral ver weg)...
echt waar!? wow, dan ben jij ook nog goed terecht gekomen!!quote:
quote:En het kinderpartijtje is voor de dertigers
Ik heb geboftquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar!? wow, dan ben jij ook nog goed terecht gekomen!!![]()
Spijkerpoepen en zaklopenquote:wat wordt het, koekhappen?
Ik zie opeens die scene uit Jiskefet Sint Hubertusberg voor mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef babette21 het volgende:
Hier op 't werk is nu ook een "feestje" aan de gang: zo'n onwijs duffe receptie met slechte wijn en laffe hapjes... en 'n soort van zanger
Arghquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef babette21 het volgende:
Hier op 't werk is nu ook een "feestje" aan de gang: zo'n onwijs duffe receptie met slechte wijn en laffe hapjes... en 'n soort van zanger
Wij werden ook "spontaan" uitgenodigd, maar we hebben na 3 minuten geconcludeerd nog liever te werken dan daar rond te hangen...![]()
Ik heb mijn pm's met oneerbare voorstellen uiteindelijk toch maar gedeletequote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
[..]
Valt tegen, zelfs als je maar een beetje dronken was had ik meer verwacht
You wanna nibble on papa smurf ehquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb mijn pm's met oneerbare voorstellen uiteindelijk toch maar gedelete
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
You wanna nibble on papa smurf eh
jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:06 schreef BVO het volgende:
Re!!!!!!!!
Onverwacht toch niet onaardige usert! Naar de finale kijken vanavond?
quote:Op zondag 2 maart 2008 09:11 schreef Sanne het volgende:
Bliss, toen ik die foto unzipte bleken er drie blonde meisjes met staartjes op te staan.
Heel cute en zo, maar die ga ik echt niet op canvas in mijn woonkamer hangen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 09:15 schreef Re het volgende:
[..]... da's best apart ja
Ziggy in actie, ik ben wakker![]()
WTF!!! Achtergrond info please.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:11 schreef Sanne het volgende:
Bliss, toen ik die foto unzipte bleken er drie blonde meisjes met staartjes op te staan.
Heel cute en zo, maar die ga ik echt niet op canvas in mijn woonkamer hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |