Ik heb even gekeken bij Ikea.nl maar die van ons is geen Kramfors hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das waar.. maar Re & Leonie hebben die ook en dat ding zit gewoon lekker.
ik wil slapen
ech wel sagbiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:20 schreef babette21 het volgende:
die TT
Diz, staat je modus weer op "allochtoon" ?![]()
ish mocro voor vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:25 schreef babette21 het volgende:
sagbi?!
thank God!!quote:
Yeah, you like that, dontchaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:39 schreef Dizer het volgende:
Oeh, even mijn uren boeken van gister en vandaag
Yeah baby!! It makes me all warm insidequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah, you like that, dontchaYou slut
Yeah... crunch those numbers, bitchquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yeah baby!! It makes me all warm inside.
Ik mis hemquote:
Ik ook!!!quote:
Laten we een afscheidslied voor 'm zingenquote:
Nee, een "kom terug!"-liedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laten we een afscheidslied voor 'm zingen!
Neem jij 't opquote:
Het is een val!!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk: LOST avond!!!!!!!!!
![]()
![]()
!!!!!!
Ik zie je PM gaarne tegemoetquote:
Wat zou je graag willen dat dat wederzijds was hequote:
Ik begrijp werkelijk niets van jouw posts.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen dat dat wederzijds was he!
Of je bent achterlijk, óf je zit in de ontkenningsfase!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niets van jouw posts.
Dat hou ik amper 2 seconden vol, dat weet jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef Re het volgende:
let niet op Sven... die staart zich een ongeluk...
Dat is mijn ding!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef Re het volgende:
let niet op Sven... die staart zich een ongeluk...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is mijn ding!![]()
Giechel! Zet hem op zijn plaats!
Giechel_Ho mag wegblijven, ik heb dat zelf al gezegdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat hou ik amper 2 seconden vol, dat weet je.
Giechel_Ho is mijn digital wingman, jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Giechel_Ho mag wegblijven, ik heb dat zelf al gezegd.
Oh come on, GH is niets anders dan een zielig hoopje Dadaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Giechel_Ho is mijn digital wingman, jaIk heb hem nodig voor (zelf)bevestiging
Toffe, maar onterechte vergelijkingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh come on, GH is niets anders dan een zielig hoopje Dada! Het is als met Smith's en Lays. Smiths was tof want flippo's en andere toffe dingen, maar toen Smith's geband werd en het te lui was om te vragen of het unbanned mocht worden, kwam Lays en dat was gewoon lang zo tof niet. Er zaten geen toffe dingen meer bij de chips en de smaak was gewoon niet meer hetzelfde
.
Geen flippo-fanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toffe, maar onterechte vergelijking
Niet echtquote:
Hoe ver kun je ernaast zitten, echtquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet echtEn sowieso veel meer Giechelfan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |