quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe ver kun je ernaast zitten, echt!
Het proberen was niet eens nodig, het gebeurde gewoon. Vandaar ook mijn Smiths's-Lay's vergelijkingquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alsof jij niet hebt geprobeerd Giechel oraal te plezieren tijdens jullie intieme treinritje
Ik zou zeggen, open in elk forum een topicquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel is jarig
En hij is 30 geworden
Zodat jij overal gastslotjes kan plaatsen zeker?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open in elk forum een topic!
Gastslotjesquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zodat jij overal gastslotjes kan plaatsen zeker?
Zorg er maar voor dat de verjaardagen in het FoBo het tenminste weer gaan doen, er klopt geen bal van!
Ik vergat nog te roepen:quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel is jarig
En hij is 30 geworden
Wat heeft Ron Jeremy hiermee te maken?quote:
uhmm... sure...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft Ron Jeremy hiermee te maken?
Topickillerquote:
Fijn als je daar op je werk langsscrolltquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef MissBliss het volgende:
Sven, dat plaatje heeft hotlinkbeveiliging
Of bedoelde je die grote negerpiem0l?
Ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef MissBliss het volgende:
Sven, dat plaatje heeft hotlinkbeveiliging
Of bedoelde je die grote negerpiem0l?
Oh dat!quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik! Daar hadden jullie het toch laatst over, dat er ineens iemand achter je staat
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |