Amanda achter het glas met muggenbulden of een verkeerde zuurgraad?quote:Zieke kindjes horen niet in dgk, maar in bed!!!
Het gaat niet door vandaag, volgende week?!
Neefjes gaan Huub bellen, om zelf te vertellen hoe en wat!
Jammer voor Huub maar helaas is het nu niet anders.............!
Tja, wat wil je ook met een vader die voor je denkt en die alles voor je regelt.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:53 schreef PeterNB het volgende:
Tot vandaag zat ik te wachten tot de ECHTE Claire uit de kast zou
komen, maar ik heb de hoop zojuist opgegeven.
Volgens mij is het echt een nietszeggend schaap.......
Zou Claire dan echt bij de Schwarzkopf-deal ingezeten hebben ???quote:Op zondag 24 februari 2008 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wat wil je ook met een vader die voor je denkt en die alles voor je regelt.
En dan Huub in een filmpje horen zeggen hoeveel diepgang ze wel niet heeftquote:Op zondag 24 februari 2008 17:53 schreef PeterNB het volgende:
Tot vandaag zat ik te wachten tot de ECHTE Claire uit de kast zou
komen, maar ik heb de hoop zojuist opgegeven.
Volgens mij is het echt een nietszeggend schaap.......
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
En dan Huub in een filmpje horen zeggen hoeveel diepgang ze wel niet heeft
Twee kinderen in een reality programma... en dan de manier waarop hij haar zat te coachen... Mij lijkt dat deze vader zijn kinderen ook best een beetje voor zijn eigen doelen of verlangens zou kunnen gebruiken.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zou Claire dan echt bij de Schwarzkopf-deal ingezeten hebben ???
mich regelmesig ouchquote:Op zondag 24 februari 2008 18:00 schreef Kinga het volgende:
Claire reegt me echt weer op vandaag.
Zo'n 15 cm.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
En dan Huub in een filmpje horen zeggen hoeveel diepgang ze wel niet heeft
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:10 schreef Margo37 het volgende:
Wat is er anders te doen op zaterdag in de kooi zegt Amanda .
ff daarna, ga weg met je kaasvoetenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:13 schreef Varen het volgende:
Amanda stinkt uit haar bek zegt Brian, ze moet haar tanden poetsen
[ afbeelding ]
Ze heeft ook kaaspoten.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:13 schreef Varen het volgende:
Amanda stinkt uit haar bek zegt Brian, ze moet haar tanden poetsen
[ afbeelding ]
Echte liefde hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 18:14 schreef Lady-night het volgende:
Brian: ga je tanden poetsen, je stinkt uit je muil en je ranzige voeten stinken naar kaas!!
Hij moet die pruik ook haast nu wel ruiken..Dag en nacht op..lekker zweten.. Moet er niet aan denken..quote:Op zondag 24 februari 2008 18:14 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft ook kaasvoeten volgens Brian
Ja, maar ik zou het niet grappig vinden...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef Copycat het volgende:
Allemaal grappenderwijs, neem ik aan?
1 dezer dagen krijgt Amanda wel weer een stomp door de beheerskampioenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef mootie het volgende:
Beheers jezelf! Neem een voorbeeld aan mij, ik ben altijd rustig.
Amanda: Geloof je er zelf in?
Echte mot zal Brian toch nooit krijgen, ze kijkt wel uit.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:21 schreef Disana het volgende:
En zo moet het dus veel vaker voor Brian en Amanda zijn... Geen lessen, geen uitjes, gewoon pure verveling. Dan gaan ze vanzelf mekaar te lijf, de lichte irritaties zijn er nu al.
Brian: Wat doe je.
Amanda: Nagels knippen.
Brian: Ruim je de nagels ook op.
Amanda: Yes dad.
Ik hoop dat Amanda brian een keer een loer draait. Bijv. bij het eindspel. Dat ze hem wipt of zo.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:31 schreef Guuskeee het volgende:
ik zou wel willen weten hoe lang het zou duren voordat brian amanda die tent doorslaat als ze daar met zn tweeen zouden zitten zonder camera's
Het zou wel bizar zijn als er in het eindspel tussen amanda en brian , amanda zou vertrekken om zo brian te laten winnen die vervolgens de beveiliging roept en amanda laat verwijderen uit de kooi!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amanda brian een keer een loer draait. Bijv. bij het eindspel. Dat ze hem wipt of zo.
In gesprekken komt ze soms veel slimmer over dan Brian. Maar das niet zo moeilijk.
Ze zei laatst wel dat ze echt voor de eindoverwinning gaat..
GO Amanda!!
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
1 dezer dagen krijgt Amanda wel weer een stomp door de beheerskampioen
Wat is er met Huub?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef mootie het volgende:
Huub alleen op het bordes: Ammefucking nooit niet, ik ga nog liever dood, 700 euro per dag.
Ben er net achter, ze deden de poort voor hem open, om te pesten. Wat hij zei was een reactie daarop.quote:
Ja hallo, Brian is ook 3 keer door kippie ajam gemasseerd, hij is nu volleerd masseur.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:45 schreef mazaru het volgende:
In de eerste plaats hoort daar al geen kussen onder die lelijke kop te liggen.
Straks knakt er een wervel.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, Brian is ook 3 keer door kippie ajam gemasseerd, hij is nu volleerd masseur.
ik ben er ook altijd bang voor dat ie een icepick onder het bed vandaan haalt...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:49 schreef ruby het volgende:
Wat ligt Amanda als een klein kind te kirren.
En verder vind ik het er altijd ranzig uitzien als Brian iemand masseert.
Het wordt pas mooi als ze straks als een lappenpop in elkaar zakt. En de eerste 6 jaar niet meer overeind kan komenquote:
Opeens deed ze het niet meer!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef Lady-night het volgende:
Brian moet echt niet zo hard op die halsslagader duwen, straks krijgt ze hartstilstand...is gevaarlijk wat hij doet
Hij oefend vast voor het eindspel.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef Lady-night het volgende:
Brian moet echt niet zo hard op die halsslagader duwen, straks krijgt ze hartstilstand...is gevaarlijk wat hij doet
nadat ze mikey zijn rijbewijs door zn neus had geboord met een stemming verstopte ze zich daar zonder enige angst hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 19:00 schreef ruby het volgende:
Amanda vindt het eng om alleen de sauna in te gaan. Ze heeft namelijk eens wat engs in een film gezien.
Er is behoorlijk wat water in de buurt.quote:
Oh, maar dat kan ze zich niet meer herinneren natuurlijk. Selectief geheugen he....hm hm.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nadat ze mikey zijn rijbewijs door zn neus had geboord met een stemming verstopte ze zich daar zonder enige angst hoor
Klopt, Huub zei dat iedereen er als een miljonair bij moet lopen. Die regel geldt natuurlijk niet voor B en A.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:06 schreef mazaru het volgende:
Kreeg Eric vanmiddag niet een waarschuwing dat die niet in zijn ochtendjas in de keuken mocht rondlopen?
Hij mocht zn broodje niet smeren in zn badjas. En moet je eens zien hoe Amanda er de hele dag bijloopt...... op slippers, sportkleren. Dat is ongeveer mijn poetsoutfit (als ik al poets).quote:Op zondag 24 februari 2008 19:06 schreef mazaru het volgende:
Kreeg Eric vanmiddag niet een waarschuwing dat die niet in zijn ochtendjas in de keuken mocht rondlopen?
Wat een walgelijk stuk vreten is die vent toch.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:09 schreef mazaru het volgende:
Als je dit ziet, dan denk je toch meteen "Miljonair"
[ afbeelding ]
Het onderscheid wat daar gemaakt wordt is ronduit bezopen!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mocht zn broodje niet smeren in zn badjas. En moet je eens zien hoe Amanda er de hele dag bijloopt...... op slippers, sportkleren. Dat is ongeveer mijn poetsoutfit (als ik al poets).
+1. Ik hoef toch niet uit te leggen waarom hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:11 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het jammer voor Huub zijn extra dekking, maar ik hoop toch echt dat Claire de toneelhaak gaat krijgen.
Wat een ongelooflijke pauper is het toch ook. Die's vieeeesss man!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:09 schreef mazaru het volgende:
Als je dit ziet, dan denk je toch meteen "Miljonair"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. Ik hoef toch niet uit te leggen waarom hè?
vieeeessss was toch positief??quote:Op zondag 24 februari 2008 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke pauper is het toch ook. Die's vieeeesss man!
Is Huub in het hokje? Ik mis hem al een poosje.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:12 schreef mazaru het volgende:
Wat hebben ze Huub trouwens nu weer geflikt?
Dat doet de regie.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:14 schreef ruby het volgende:
Brian is nogal onverstaanbaar met z'n kutstem.
Geen idee, ik zag het daarnet op het bordes zitten, en er was duidelijk iets aan de hand.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is Huub in het hokje? Ik mis hem al een poosje.
Voorlopig gaat het alleen maar over spierpijn en over hoe hard en goed hij wel niet getraind heeft.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:14 schreef ruby het volgende:
Brian is nogal onverstaanbaar met z'n kutstem.
Ja, Brian zegt dat over zijn banaanquote:Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef mazaru het volgende:
vieeeessss was toch positief??
pfffffff die uitdrukkingen veranderen ook om de twee jaar. Echt niet meer bij te houden
Dat is nou nog eens een goed idee!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, Brian zegt dat over zijn banaan.
Het is een ordinair stuk vreten. Vergeleken bij hem en zijn snollerig sletje (?) zijn de Tokkies welhaast welgemanierd.
Beequeen, ga maar in de FB vragen of ze je TT aan willen passenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef ruby het volgende:
Wat hoor ik nu? Dat Brian zelf een film wil regiseren en dat hij er ook nog zelf in gaat spelen?
Het moet niet gekker worden.
Nou, als iemand geen bijdrage levert is het wel Brian met zijn PSP.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:11 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het jammer voor Huub zijn extra dekking, maar ik hoop toch echt dat Claire de toneelhaak gaat krijgen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef ruby het volgende:
Wat hoor ik nu? Dat Brian zelf een film wil regiseren en dat hij er ook nog zelf in gaat spelen?
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef ruby het volgende:
Mag ook hoor! En vervang die del ook maar meteen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, als iemand geen bijdrage levert is het wel Brian met zijn PSP.
Toneelhaak voor Brian svp!
Dan is er wel extra ruimte nodig want de lijst wordt nogal lang.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beequeen, ga maar in de FB vragen of ze je TT aan willen passen
Hij had het over Monster met Charlize Theron.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die gozer heeft echt zo'n verwrongen beeld over zijn capaciteiten. En wat voor een film zou Brian graag maken? Een soort Rocky of het meer doorwrocht drama De punani-fluisteraar ?
Hij bedoelde niet toevallig Monster & Co? Daar kan ik me nog ietwat in vinden.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:22 schreef mootie het volgende:
Hij had het over Monster met Charlize Theron.
Noemde het alleen MOOAAAAWNSTERS, je kent het wel..... Brians overdreven Amerikaanse accentje.
Ik denk een combie van die twee; "Rocky, the Punani Whisperer".quote:Op zondag 24 februari 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die gozer heeft echt zo'n verwrongen beeld over zijn capaciteiten. En wat voor een film zou Brian graag maken? Een soort Rocky of het meer doorwrocht drama De punani-fluisteraar ?
Ik vind het wel tijd worden dat er mensen gaan afvallen ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag ook hoor! En vervang die del ook maar meteen.
De heren streamers hebben nu alles toch al gezien. En de mensen met gevoelige oren zijn daar ook dankbaar voor.
Het multi talent Brain is in geen enkele TT weer te geven, altijd ruimte tekort qua letters.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Deisyy het volgende:
Beequeen, ga maar in de FB vragen of ze je TT aan willen passen
Heb jij een stream dat je op de plasma mee kan lezen? Ik lees hier iedere keer van alles wat er op de plasma zou staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Goh wat toevallig dat alle ingredienten aanwezig zijn nadat de plasma zei dat ze moesten gaan koken.
Handig dat hij Amanda in de buurt heeft. FF serieus, die gast is toch volkomen gestoord?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:29 schreef mootie het volgende:
Het is de perfecte tijd om een botoxfilm te maken.
Goedenavond allenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij wordt Huub weer 1 of andere rotstreek geflikt door de redactie.
Met Netty in de hoofdrol? :-)quote:Op zondag 24 februari 2008 19:29 schreef mootie het volgende:
Het is de perfecte tijd om een botoxfilm te maken.
Het zal er wel aan liggen wanneer het programma afgelopen moet zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd worden dat er mensen gaan afvallen ja.
En dan niet op de toneelhaak manier, maar door een of andere competitie of uitkoopregeling.
Wie vertrekt er voor 10.000 euro?
Of: Wie regelt er iets voor een ander of zo...goed doel.
Weet ik veel, maar tijd om koppeltjes uit elkaar te halen.
Brian vs Amanda.
Jaap vs Huub.
Verzin maar iets.
Meteen doen!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal er wel aan liggen wanneer het programma afgelopen moet zijn.
Als ze het inderdaad voor de WK voetbal klaar willen hebben, dan moeten er wel mensen uitgaan binnenkort.
Jammer dat het programma niet gespeelld wordt zoals het bedoeld was. Dan was het echt zo veel leuker geweest om naar te kijken.
Geweld? Eruit!!! Vervangen!
Valse streken over en weer? Prima!
Snode plannen zonder inmenging van de redactie? Geweldig!!!
Spullen die in de villa liggen? Vogelvrij!!
![]()
Eric bedoelde dat hij vanavond bij Huub en Claire in bed wil kruipen. Hij was gisteravond ontzetten hornyquote:Op zondag 24 februari 2008 19:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedenavond allen
Gisteren viel ik binnen toen Huub Eric naar bed bracht.
Eric zei toen, al tandenpoetsend, jij gaat em krijgen morgenavond!
Zou dit een voorbode zijn?
Zeker weten.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef agter het volgende:
[..]
Meteen doen!
Dat zou het programma zeeeeer ten goede komen.
Goedenavond. Wat zou de FEBO Huub nog meer kunnen flikken dan, er blijft niet veel meer over toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:31 schreef Dark het volgende:
Eric zei toen, al tandenpoetsend, jij gaat em krijgen morgenavond!
Zou dit een voorbode zijn?
Dan is het goedquote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eric bedoelde dat hij vanavond bij Huub en Claire in bed wil kruipen. Hij was gisteravond ontzetten horny
Gewoon een beetje citroensap over de appels.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef coldstar het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een cake dat zal gaan worden. Eric zegt dat Claire moet wachten met appels. Claire zegt dan kan ik ze toch wel vast schillen. Nee Claire, je kan n.l. geschilde appels niet zo lang laten liggen, dan worden ze bruin......
Ik wil Terror Jaap terug.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Hee, ik zag ineens Jaap voorbij komen, volgens mij doet hij tegenwoordig voor spek en bonen mee.
Ook toneelhaak...quote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Hee, ik zag ineens Jaap voorbij komen, volgens mij doet hij tegenwoordig voor spek en bonen mee.
Een beetje citroensap doet wonderen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef coldstar het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een cake dat zal gaan worden. Eric zegt dat Claire moet wachten met appels. Claire zegt dan kan ik ze toch wel vast schillen. Nee Claire, je kan n.l. geschilde appels niet zo lang laten liggen, dan worden ze bruin......
Dat doet idd de trick. Maar eten ze nu appelcake als avondeten?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef mootie het volgende:
Gewoon een beetje citroensap over de appels.
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
De appeltaart wordt het toetje, ze eten eerst oosterse wraps en zijn van plan het diner te nuttigen in de jacuzzi.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet idd de trick. Maar eten ze nu appelcake als avondeten?
In de jacuzzi? Lekker fris. Oh wacht ... fris is die jacuzzi al lang niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:38 schreef Deisyy het volgende:
De appeltaart wordt het toetje, ze eten eerst oosterse wraps en zijn van plan het diner te nuttigen in de jacuzzi.
Of azijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje citroensap doet wonderen.
Die appeltaart wordt helemaal niets. Claire heeft zomaar een kwak boter erbij gegooid. Ze heeft geen idee hoeveel.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De appeltaart wordt het toetje, ze eten eerst oosterse wraps en zijn van plan het diner te nuttigen in de jacuzzi.
En nu al helemaal niet meer, Amanda zit erin met haar stinkmuil en haar kaasvoetenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de jacuzzi? Lekker fris. Oh wacht ... fris is die jacuzzi al lang niet meer.
eerst teven wassen en dan in een kom roeren...............sja ........quote:Op zondag 24 februari 2008 19:40 schreef coldstar het volgende:
In mijn ogen zijn het toch allemaal viezerikken daar. Nou staat Claire weer in eeen kom te roeren met haar handen, zonder dat ze, ze eers teven wast......
Ze maken wentelteefjes?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:42 schreef loisie het volgende:
eerst teven wassen en dan in een kom roeren...............sja ........![]()
Grapjeuhhhhhhhhhhhhh
Eric wilde gisteren wat met Huub..Huub zei we kijken morgen wel....ik maak zelf wel uit met wie ik slaap.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedenavond. Wat zou de FEBO Huub nog meer kunnen flikken dan, er blijft niet veel meer over toch?
Edit: Ik zie het al, thanx mazaru.
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Polo heeft zn photoshop boekje geleend en nooit meer terug gegeven! Verdulleme toch.....quote:Op zondag 24 februari 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
Ha ha ha ha ha. Brian zegt dat hij goed is in Photoshop.
Eerder zei hij al dat hij niet eens meer weet bij welke Linux versie we zijn, 'bij welke kernel'.
Brian verlult zich gewoon imo, hij weet meer dan hij zegt. Toch Internetten via de PSP?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
Eerder zei hij al dat hij niet eens meer weet bij welke Linux versie we zijn, 'bij welke kernel'.
Lol. Maar serieus, wat staat die knul labiel in het leven. Hij heeft geen enkel besef van wat het is iets echt te kunnen. Droomwereldje van een kleuter.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Polo heeft zn photoshop boekje geleend en nooit meer terug gegeven! Verdulleme toch.....
Met de vraag of hij Claire even een tv-momentje wil bezorgen door het meel over haar heen te gooienquote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
Telefoon voor Huub
Jaquote:
Nee, dat moet het toetje worden, maar als ik het zo bekijk wordt het helemaal niks....quote:Op zondag 24 februari 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet idd de trick. Maar eten ze nu appelcake als avondeten?
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de vraag of hij Claire even een tv-momentje wil bezorgen door het meel over haar heen te gooien
quote:
Amanda; wat overdreven...quote:Op zondag 24 februari 2008 20:01 schreef coldstar het volgende:
nu staan ze met z'n drieen onder de douche. Claire komt niet meer bij van het lachen.....wel leuk.
Ik weet niet waarom maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat zowel Eric als huub oprecht zijn tegenover Claire. Ik heb zo het idee dat ze zwaar in de maling genomen word door die twee. en zij maar lachen.....quote:Op zondag 24 februari 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda; wat overdreven...
brian; ze weten dat ze gevolgd worden..
een blik in de toekomst...quote:
En rat die achter Palma gaat staan roepen : "Ik heb niets gedaan"quote:Op zondag 24 februari 2008 20:10 schreef cobain94 het volgende:
Ik hoor palma alweer tegen claire morgen, MIJN KEUKEN! zit onder het deeg en bloem, maak je dat wel ff schoon met je poffertjesporum?...
Er moest zelfs een krokodiloloog aan te pas komen.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Jaap's wilde dierenambulance verhalen
Ja deed hij maar eens watquote:Op zondag 24 februari 2008 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
En rat die achter Palma gaat staan roepen : "Ik heb niets gedaan"
Hier het bijbehorende filmpje..quote:Op zondag 24 februari 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Jaap's wilde dierenambulance verhalen
Wat dat betreft hadden de BB bewoners het nog beter kwa eten.etc..En dit noemt zich miljonairs..quote:Op zondag 24 februari 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
Zielig eigenlijk dat ze maar 1x per week mogen bestellen.
Ik stream dus ik zie heel vaak van die beperkingen, ze mogen echt een hele hoop niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:32 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wat dat betreft hadden de BB bewoners het nog beter kwa eten.etc..En dit noemt zich miljonairs..
Hoezo zielig. Luie donders allemaal, ze koken maa rlekker zelf. Leren ze ook nog eens wat.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
Zielig eigenlijk dat ze maar 1x per week mogen bestellen.
Het zijn miljonairs, en natuurlijk kun je dat op eigen wijze invullen maar ze kunnen in principe iedere avond een kok laten komen (als men trouw aan het concept zou blijven).quote:Op zondag 24 februari 2008 20:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo zielig. Luie donders allemaal, ze koken maa rlekker zelf. Leren ze ook nog eens wat.De enige die kon koken was Natasia, toen die erin zat vraten ze tenminste nog eens normaal. Ze vreten, roken en zuipen zoveel dat als ze buiten komen ziek zijn. Dag villa.......hahahaha
Ze is nu een fles wijn halenquote:Op zondag 24 februari 2008 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
brian verzoekt amanda vanavond eens een keer niet te drinken
Dat zou toch niet reeel zijn. Een echte miljonair kookt toch ook zelf, die uit heus niet iedere avond buiten de deur of heeft iedere avond een kok aan huis.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zijn miljonairs, en natuurlijk kun je dat op eigen wijze invullen maar ze kunnen in principe iedere avond een kok laten komen (als men trouw aan het concept zou blijven).
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo zielig. Luie donders allemaal, ze koken maa rlekker zelf. Leren ze ook nog eens wat.De enige die kon koken was Natasia, toen die erin zat vraten ze tenminste nog eens normaal. Ze vreten, roken en zuipen zoveel dat als ze buiten komen ziek zijn. Dag villa.......hahahaha
Zowiezo 1, want ik moest zojuist weer betalen.......................................quote:Op zondag 24 februari 2008 20:45 schreef cobain94 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel betalende streamers er/nog kijken? kun je dat ook ergens vinden?
Zou willen dat ik niet hoefde te betalen voor die ...streams, iemand tips?quote:Op zondag 24 februari 2008 20:45 schreef cobain94 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel betalende streamers er/nog kijken? kun je dat ook ergens vinden?
Het blijft natuurlijk wel gewoon een tv programma met een budget dus vandaar niet elke avond een kok.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zijn miljonairs, en natuurlijk kun je dat op eigen wijze invullen maar ze kunnen in principe iedere avond een kok laten komen (als men trouw aan het concept zou blijven).
Iets over het bestellen van eten. Ik kon het niet volgen ivm het rochelen van Mikey.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:55 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft die rat nou weer besloten om te veranderen aan de meerderheidsstemming?
Ik kon het ook niet erg volgen. Maar ik kan die rat dan ook maar zelden volgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets over het bestellen van eten. Ik kon het niet volgen ivm het rochelen van Mikey.
Bij de weg, wat een kutstreams. Het gaat nergens over.
Ja, belachelijk dat we hiervoor moeten betalen...is er geen andere manier?quote:Op zondag 24 februari 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets over het bestellen van eten. Ik kon het niet volgen ivm het rochelen van Mikey.
Bij de weg, wat een kutstreams. Het gaat nergens over.
Al eens bij Hidiho gekeken?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:05 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat we hiervoor moeten betalen...is er geen andere manier?
Dat heeft geen nut zolang er gastspelers mee mogen stemmen en miljonairs niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
WTF is dan het nut van een meerderheidsstemming???
En weer iets wat rat wel mag, en de anderen niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut zolang er in gastspelers mee mogen stemmen en miljonairs niet.![]()
Brian probeert de streamers weer te bespelen, een dagelijk terugkerend ritueel. Hij wil nu zijn handtekening verkopen en gooit Amanda ook in de uitverkoop.
[ afbeelding ]
en dus ???quote:Op zondag 24 februari 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
Kan Amanda haar handtekening zetten of gaat het om haar kruisje?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
Brian probeert de streamers weer te bespelen, een dagelijk terugkerend ritueel. Hij wil nu zijn handtekening verkopen en gooit Amanda ook in de uitverkoop.
[ afbeelding ]
las laast ergens 20 000quote:Op zondag 24 februari 2008 20:45 schreef cobain94 het volgende:
Enig idee waarom niet ? Ik heb er nog niets over gehoord.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:17 schreef Desii het volgende:
Ik begreep dat het "ex-en" plan niet door mag gaan van het hokje
Ik ook, maar ik twijfel nog...........is het HET waard?quote:Op zondag 24 februari 2008 20:50 schreef crimescene het volgende:
[..]
Zowiezo 1, want ik moest zojuist weer betalen.......................................
Skattie, je weet toch...de kindjes van God mogen alles, de rest zit er voor spek en bonen bij, dat is vooral de laatste week overduidelijk. B en A muten de meeste FOKker en Huub speelt alleen maar piano, volledig vleugellam gemaakt.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
En weer iets wat rat wel mag, en de anderen niet.
Jaap is gewaarschuwd dat die niet in de camera's mag praten. Rat doet niets anders de afgelopen dagen.
You have mail ..quote:Op zondag 24 februari 2008 20:54 schreef agter het volgende:
[..]
Zou willen dat ik niet hoefde te betalen voor die ...streams, iemand tips?
PM ze me maar!
waarom werd niet gezegd.... werd net aan de eettafel besproken door Eric, Claire en Huubquote:Op zondag 24 februari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Enig idee waarom niet ? Ik heb er nog niets over gehoord.
Amanda kwam binnenlopen en Brian gooide haar letterlijk en figuurlijk in de uitverkoop.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:18 schreef Copycat het volgende:
Kan Amanda haar handtekening zetten of gaat het om haar kruisje?
Soms wel, maar soms ook niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:22 schreef loisie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik twijfel nog...........is het HET waard?
Vreemd ik hoorde Claire en Eric vanmiddag zeggen dat ze er met niemand over zouden praten ook niet met Huub....en morgen zouden ze beginnen om iedereen te gaan bellen.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:24 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom werd niet gezegd.... werd net aan de eettafel besproken door Eric, Claire en Huub
Huub zei nog... afdealen dat plan
Eric zei daarop dat het in dit geval niet mogelijk is.
Claire vertelde dat zij hetzelfde gehoord heeft.
Typisch dat Hedda wel gebeld mag worden; maar zodra het om Brian gaat het niet door mag gaan. (maar dat terzijde)
quote:21:09 Opletten geblazen!
Mike zit in de Private Room wat te tekenen en Brian heeft zich bij hem gevoegd. Hij slaat ook aan het tekenen en maakt zo mooi mogelijk zijn handtekening. De Antilliaan vindt de beide tekeningen zo mooi en kan het dus niet laten om ze aan te bieden voor een mooi bedrag. Zijn eigen tekening wil hij wel verkopen voor 17.250 euro en die van Mike voor 16 eurocent... uh 16.000 euro! Nou bieders, kom maar op! Als Amanda binnen komt lopen kan hij het dan ook niet laten... "En dames en heren, wij hebben vandaag ook in de aanbieding, Amanda", zegt hij met serieus stemmetje. "7 komma 2 miljoen euro, het bieden kan beginnen!", grapt hij verder. Dan wordt het gesprek wat serieuzer en benadrukt Brian dat ze op moeten letten als de anderen eten gaan bestellen. Het andere kamp kan namelijk met een meerderheidsstemming bepalen wanneer er eten wordt besteld. Als zij dit dus besluiten, kunnen Amanda, Brian en Mike ook eten bestellen wat zij willen. Opletten, is dus het advies!
nee, want Huub zei; ik weet niet waar het over gaat; maar deal het anders afquote:Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vreemd ik hoorde Claire en Eric vanmiddag zeggen dat ze er met niemand over zouden praten ook niet met Huub....en morgen zouden ze beginnen om iedereen te gaan bellen.
Dan hebben Claire en Eric het waarschijnlijk toch met Huub besproken...
Sorry, ik niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wie kan me deze logica uitleggen?
hmmmmm.......quote:Op zondag 24 februari 2008 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Als de anderen besluiten eten te bestellen, kunnen Amanda, Brian en Mike ook bestellen, valt dan onder 1 keer.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ten eerste was het bieden van Brain gewoon een grapje...samen met Mike was hij aan het dolle. Hij had zijn hantekening in het......de taal die hij spreekt gemaakt en grapte samen met Mike dat hij dit op E-Bay bij opbod ging verkopen. Dit even voor de mensen die geen streams hebben. Vorige week hebben we overigens meerdere malen moeten aan horen Sms Huub naar....een aantal dagen achter elkaar. Lief van het hokje dat ze dit ook toe gelaten hebben.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Je bent echt gek op die wifebeater he?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ten eerste was het bieden van Brain gewoon een grapje...samen met Mike was hij was hij aan het dolle. Hij had zijn hantekeing in het......de taal die hij spreekt gemaakt en grapte samen met Mike dat hij dit op E-Bay bij opbod ging erkopen. Dit even voor de mensen die geen streams hebben. Vorige week hebben we overigens meerdere malen moeten aan horen Sms Huub naar....een aantal dagen achter elkaar. Lief van het hokje dat ze dit ook toe gelaten hebben.
Wat het bestellen van he teten betreft.....Op dit moment heb de tegen partij de meerderheid van stemmen. Van de week liep huub naar de telefoon en bestelde drie ijsjes. er werd niet gevraagd of de andere ook ijs moesten. Wat Brain nu zegt is, als hun wat bestellen voor hun zelf, kunnen Amanda, Brain en Mike dit ook bestellen. Ze hoeven niet af te wachten of de tegenpartij aan hun ook vraagt of ze iets willen bestellen.
Nee dat ben ik niet, dat heb je echt mis. Alleen kan ik niet tegen onrecht. Ik vind als je van de een iets niet kan hebben, moet je van de ander hetzelfde niet prachtig vinden. En hie rgebeuren dingen die wel van Huub getolereerd worden en van Brain totaal niet. Voor mij deugen ze allebei niet.Dat heeft dus niets te maken met gek op hem zijn. tot nog toe ben ik nog steeds voor Jaap, alhoewel ik wel steeds meer waardereing voor Amanda ga krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent echt gek op die wifebeater he?
Oke, dank je dan zal het inderdaad wel niet door mogen gaan. Misschien zijn ze toch bang dat dit helemaal uit de klauwen gaat lopen. of hetgeen Claire allemaal wil mag niet door gaan omdat het in de euries gaat lopen....quote:Op zondag 24 februari 2008 21:43 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, want Huub zei; ik weet niet waar het over gaat; maar deal het anders af
waarop Eric en Claire zeiden dat het niet ging in dit geval
Mocht ik het mis hebben, merken we het vanzelf wel..... Maar Eric zei: 'over het plan van vanmiddag, dat kan niet" (en ik heb maar 1 plan gehoord, maar ben er wel tijdje van tussen geweest)
Wat wilde Claire dan allemaal?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oke, dank je dan zal het inderdaad wel niet door mogen gaan. Misschien zijn ze toch bang dat dit helemaal uit de klauwen gaat lopen. of hetgeen Claire allemaal wil mag niet door gaan omdat het in de euries gaat lopen....
Leuk plan! Maar ik denk dat Claire dan helemaal niet meer van de bank af komt.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef diedirk het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om roken daar volledig te verbieden?
Is tenslotte roken op de werkvloer...
Misschien dat Claire dan eens een beetje boos wordt en emotie's toont.
Het had op BB bewoners ook vaak een verrassend effect.
Gaat niet door..Huub wilde dat niet. Huub zei dat als het eten aan kwam het misschien al bijna koud zal zijn. Als ze in de jacuzzie gaan zal het eten helemaal koud worden....quote:Op zondag 24 februari 2008 21:46 schreef Katewalker het volgende:
Wat is er gebeurd met het plan om in de jacuzzie te gaan eten? Ze waren al eten aan het maken....soep..enzo
Bij BB waren dat eigenlijk meer sancties. Maar zowel bij BB als in DGK heeft het te maken met de (tijdelijke) BEWONERS van het pand. Dan wordt daar, volgens mij, toch iets anders tegenaan gekeken.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef diedirk het volgende:
serieusquote:Op zondag 24 februari 2008 21:52 schreef Copycat het volgende:
Aha! Het is me wat duidelijker!
Nee wasquote:Op zondag 24 februari 2008 21:52 schreef blomst het volgende:
Is er afgelopen week ook geen kok geweest?
nee, vind het een dom planquote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef diedirk het volgende:
De meerderheid beslist wát er gegeten wordt, maar iedereen kan vervolgens voor zich bestellen bij die cateraar .quote:
klopt ook niet helemaalquote:Op zondag 24 februari 2008 22:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gaat niet door..Huub wilde dat niet. Huub zei dat als het eten aan kwam het misschien al bijna koud zal zijn. Als ze in de jacuzzie gaan zal het eten helemaal koud worden....
Hoi Sjakie77quote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef diedirk het volgende:
Druk baasje hè, op meerdere fora tegelijk bezig zijn met dezelfde teksten. Ik heb dit hier al vaker gezien en erover gepostquote:
Bon apetit.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Le diner est arrivée!
Merci beaucoupquote:
Ik doe het zelf ook wel eens, als ik zie dat een bepaalde quote die wel leuk is of van belang en dat hij hier niet staatquote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Druk baasje hè, op meerdere fora tegelijk bezig zijn met dezelfde teksten. Ik heb dit hier al vaker gezien en erover gepost
Weet je dat ik daar nooit wat van begrepen heb. In het begin is de afspraak gemaakt dat er in de villa niet gerookt zal worden. Ilona, Bart en de rest weet ik niet wie rookte. Maar volgens mij was er een meerderheid die niet rookte. Bart is toen ook een hele tijd gestopt. Ik kan me nog wel herinneren dat Ilona nog wel eens tot orde geroepen is, omdat ze op een stoel voor de deur aan het roken was.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef diedirk het volgende:
Dat is wat anders. Sjakie doet dit altijd, ongeacht de relevantie. Maar van mij mag het hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 22:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook wel eens, als ik zie dat een bepaalde quote die wel leuk is of van belang en dat hij hier niet staat
Je zat zeker weer in de CS vanavond, dat je het niet bij hebt kunnen houdenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De meerderheid beslist wát er gegeten wordt, maar iedereen kan vervolgens voor zich bestellen bij die cateraar .
Denk ik ...
Waarom? Ze wonen er allemaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar nooit wat van begrepen heb. In het begin is de afspraak gemaakt dat er in de villa niet gerookt zal worden. Ilona, Bart en de rest weet ik niet wie rookte. Maar volgens mij was er een meerderheid die niet rookte. Bart is toen ook een hele tijd gestopt. Ik kan me nog wel herinneren dat Ilona nog wel eens tot orde geroepen is, omdat ze op een stoel voor de deur aan het roken was.
Nadat er steeds meer mensen in kwamen die wel rookte draaide de boel een beetje om. Eric, Huub en sylvia lagen op den duur gewoon met z'n drieen op bed te roken. Daat hebben ze toen een verbod voor gekregen. Op de slaapkamers mag niet meer gerookt worden. In de villa laten ze het gewoon toe. Alhoewel ik denk als er een zegt dat ze niet meer willen dat er in de villa gerookt mag worden, ze dit moeten uit voeren.
Och als ze die sancties op zouden leggen, wordt het helemaal moord en doodslagquote:Op zondag 24 februari 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij BB waren dat eigenlijk meer sancties. Maar zowel bij BB als in DGK heeft het te maken met de (tijdelijke) BEWONERS van het pand. Dan wordt daar, volgens mij, toch iets anders tegenaan gekeken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Je zat zeker weer in de CS vanavond, dat je het niet bij hebt kunnen houden
Ook goed hoor....quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt ook niet helemaal
Huub zou toch wel meegaan, maar toen bleek het te regenen en wilde Huub en Claire het allebei niet meer
Tis maar 5 minuutjes naar Centraal, ik kom je wel even een kopje thee brengen.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
In de CS? Of je probeert me nu enorm te beledigen en haalt 'in' en 'achter' door elkaar óf je bedoelt SC.
Op allebei is het antwoord trouwens 'nee'.
De logica werd imo wat warrig gebracht op VV . Joh!
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je zat zeker weer in de CS vanavond, dat je het niet bij hebt kunnen houden
Kom op Ccquote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
In de CS? Of je probeert me nu enorm te beledigen en haalt 'in' en 'achter' door elkaar óf je bedoelt SC.
Op allebei is het antwoord trouwens 'nee'.
De logica werd imo wat warrig gebracht op VV . Joh!
Gelukkig...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Sjakie doet dit altijd, ongeacht de relevantie. Maar van mij mag het hoor![]()
Het is mcdonalds..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Waarom heeft Jaap eigenlijk niet mee gegeten?
Ik moest er heul om lachen, hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |