Ja, Brian zegt dat over zijn banaanquote:Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef mazaru het volgende:
vieeeessss was toch positief??
pfffffff die uitdrukkingen veranderen ook om de twee jaar. Echt niet meer bij te houden
Dat is nou nog eens een goed idee!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, Brian zegt dat over zijn banaan.
Het is een ordinair stuk vreten. Vergeleken bij hem en zijn snollerig sletje (?) zijn de Tokkies welhaast welgemanierd.
Beequeen, ga maar in de FB vragen of ze je TT aan willen passenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef ruby het volgende:
Wat hoor ik nu? Dat Brian zelf een film wil regiseren en dat hij er ook nog zelf in gaat spelen?
Het moet niet gekker worden.
Nou, als iemand geen bijdrage levert is het wel Brian met zijn PSP.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:11 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het jammer voor Huub zijn extra dekking, maar ik hoop toch echt dat Claire de toneelhaak gaat krijgen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef ruby het volgende:
Wat hoor ik nu? Dat Brian zelf een film wil regiseren en dat hij er ook nog zelf in gaat spelen?
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef ruby het volgende:
Mag ook hoor! En vervang die del ook maar meteen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, als iemand geen bijdrage levert is het wel Brian met zijn PSP.
Toneelhaak voor Brian svp!
Dan is er wel extra ruimte nodig want de lijst wordt nogal lang.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beequeen, ga maar in de FB vragen of ze je TT aan willen passen
Hij had het over Monster met Charlize Theron.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die gozer heeft echt zo'n verwrongen beeld over zijn capaciteiten. En wat voor een film zou Brian graag maken? Een soort Rocky of het meer doorwrocht drama De punani-fluisteraar ?
Hij bedoelde niet toevallig Monster & Co? Daar kan ik me nog ietwat in vinden.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:22 schreef mootie het volgende:
Hij had het over Monster met Charlize Theron.
Noemde het alleen MOOAAAAWNSTERS, je kent het wel..... Brians overdreven Amerikaanse accentje.
Ik denk een combie van die twee; "Rocky, the Punani Whisperer".quote:Op zondag 24 februari 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die gozer heeft echt zo'n verwrongen beeld over zijn capaciteiten. En wat voor een film zou Brian graag maken? Een soort Rocky of het meer doorwrocht drama De punani-fluisteraar ?
Ik vind het wel tijd worden dat er mensen gaan afvallen ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag ook hoor! En vervang die del ook maar meteen.
De heren streamers hebben nu alles toch al gezien. En de mensen met gevoelige oren zijn daar ook dankbaar voor.
Het multi talent Brain is in geen enkele TT weer te geven, altijd ruimte tekort qua letters.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Deisyy het volgende:
Beequeen, ga maar in de FB vragen of ze je TT aan willen passen
Heb jij een stream dat je op de plasma mee kan lezen? Ik lees hier iedere keer van alles wat er op de plasma zou staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Goh wat toevallig dat alle ingredienten aanwezig zijn nadat de plasma zei dat ze moesten gaan koken.
Handig dat hij Amanda in de buurt heeft. FF serieus, die gast is toch volkomen gestoord?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:29 schreef mootie het volgende:
Het is de perfecte tijd om een botoxfilm te maken.
Goedenavond allenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij wordt Huub weer 1 of andere rotstreek geflikt door de redactie.
Met Netty in de hoofdrol? :-)quote:Op zondag 24 februari 2008 19:29 schreef mootie het volgende:
Het is de perfecte tijd om een botoxfilm te maken.
Het zal er wel aan liggen wanneer het programma afgelopen moet zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd worden dat er mensen gaan afvallen ja.
En dan niet op de toneelhaak manier, maar door een of andere competitie of uitkoopregeling.
Wie vertrekt er voor 10.000 euro?
Of: Wie regelt er iets voor een ander of zo...goed doel.
Weet ik veel, maar tijd om koppeltjes uit elkaar te halen.
Brian vs Amanda.
Jaap vs Huub.
Verzin maar iets.
Meteen doen!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal er wel aan liggen wanneer het programma afgelopen moet zijn.
Als ze het inderdaad voor de WK voetbal klaar willen hebben, dan moeten er wel mensen uitgaan binnenkort.
Jammer dat het programma niet gespeelld wordt zoals het bedoeld was. Dan was het echt zo veel leuker geweest om naar te kijken.
Geweld? Eruit!!! Vervangen!
Valse streken over en weer? Prima!
Snode plannen zonder inmenging van de redactie? Geweldig!!!
Spullen die in de villa liggen? Vogelvrij!!
![]()
Eric bedoelde dat hij vanavond bij Huub en Claire in bed wil kruipen. Hij was gisteravond ontzetten hornyquote:Op zondag 24 februari 2008 19:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedenavond allen
Gisteren viel ik binnen toen Huub Eric naar bed bracht.
Eric zei toen, al tandenpoetsend, jij gaat em krijgen morgenavond!
Zou dit een voorbode zijn?
Zeker weten.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef agter het volgende:
[..]
Meteen doen!
Dat zou het programma zeeeeer ten goede komen.
Goedenavond. Wat zou de FEBO Huub nog meer kunnen flikken dan, er blijft niet veel meer over toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:31 schreef Dark het volgende:
Eric zei toen, al tandenpoetsend, jij gaat em krijgen morgenavond!
Zou dit een voorbode zijn?
Dan is het goedquote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eric bedoelde dat hij vanavond bij Huub en Claire in bed wil kruipen. Hij was gisteravond ontzetten horny
Gewoon een beetje citroensap over de appels.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef coldstar het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een cake dat zal gaan worden. Eric zegt dat Claire moet wachten met appels. Claire zegt dan kan ik ze toch wel vast schillen. Nee Claire, je kan n.l. geschilde appels niet zo lang laten liggen, dan worden ze bruin......
Ik wil Terror Jaap terug.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Hee, ik zag ineens Jaap voorbij komen, volgens mij doet hij tegenwoordig voor spek en bonen mee.
Ook toneelhaak...quote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Hee, ik zag ineens Jaap voorbij komen, volgens mij doet hij tegenwoordig voor spek en bonen mee.
Een beetje citroensap doet wonderen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef coldstar het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een cake dat zal gaan worden. Eric zegt dat Claire moet wachten met appels. Claire zegt dan kan ik ze toch wel vast schillen. Nee Claire, je kan n.l. geschilde appels niet zo lang laten liggen, dan worden ze bruin......
Dat doet idd de trick. Maar eten ze nu appelcake als avondeten?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef mootie het volgende:
Gewoon een beetje citroensap over de appels.
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
De appeltaart wordt het toetje, ze eten eerst oosterse wraps en zijn van plan het diner te nuttigen in de jacuzzi.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet idd de trick. Maar eten ze nu appelcake als avondeten?
In de jacuzzi? Lekker fris. Oh wacht ... fris is die jacuzzi al lang niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:38 schreef Deisyy het volgende:
De appeltaart wordt het toetje, ze eten eerst oosterse wraps en zijn van plan het diner te nuttigen in de jacuzzi.
Of azijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje citroensap doet wonderen.
Die appeltaart wordt helemaal niets. Claire heeft zomaar een kwak boter erbij gegooid. Ze heeft geen idee hoeveel.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De appeltaart wordt het toetje, ze eten eerst oosterse wraps en zijn van plan het diner te nuttigen in de jacuzzi.
En nu al helemaal niet meer, Amanda zit erin met haar stinkmuil en haar kaasvoetenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de jacuzzi? Lekker fris. Oh wacht ... fris is die jacuzzi al lang niet meer.
eerst teven wassen en dan in een kom roeren...............sja ........quote:Op zondag 24 februari 2008 19:40 schreef coldstar het volgende:
In mijn ogen zijn het toch allemaal viezerikken daar. Nou staat Claire weer in eeen kom te roeren met haar handen, zonder dat ze, ze eers teven wast......
Ze maken wentelteefjes?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:42 schreef loisie het volgende:
eerst teven wassen en dan in een kom roeren...............sja ........![]()
Grapjeuhhhhhhhhhhhhh
Eric wilde gisteren wat met Huub..Huub zei we kijken morgen wel....ik maak zelf wel uit met wie ik slaap.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedenavond. Wat zou de FEBO Huub nog meer kunnen flikken dan, er blijft niet veel meer over toch?
Edit: Ik zie het al, thanx mazaru.
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Polo heeft zn photoshop boekje geleend en nooit meer terug gegeven! Verdulleme toch.....quote:Op zondag 24 februari 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
Ha ha ha ha ha. Brian zegt dat hij goed is in Photoshop.
Eerder zei hij al dat hij niet eens meer weet bij welke Linux versie we zijn, 'bij welke kernel'.
Brian verlult zich gewoon imo, hij weet meer dan hij zegt. Toch Internetten via de PSP?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
Ha ha ha ha ha. Brian zegt dat hij goed is in Photoshop.
Eerder zei hij al dat hij niet eens meer weet bij welke Linux versie we zijn, 'bij welke kernel'.
Lol. Maar serieus, wat staat die knul labiel in het leven. Hij heeft geen enkel besef van wat het is iets echt te kunnen. Droomwereldje van een kleuter.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Polo heeft zn photoshop boekje geleend en nooit meer terug gegeven! Verdulleme toch.....
Met de vraag of hij Claire even een tv-momentje wil bezorgen door het meel over haar heen te gooienquote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
Telefoon voor Huub
Jaquote:
Nee, dat moet het toetje worden, maar als ik het zo bekijk wordt het helemaal niks....quote:Op zondag 24 februari 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet idd de trick. Maar eten ze nu appelcake als avondeten?
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de vraag of hij Claire even een tv-momentje wil bezorgen door het meel over haar heen te gooien
quote:
Amanda; wat overdreven...quote:Op zondag 24 februari 2008 20:01 schreef coldstar het volgende:
nu staan ze met z'n drieen onder de douche. Claire komt niet meer bij van het lachen.....wel leuk.
Ik weet niet waarom maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat zowel Eric als huub oprecht zijn tegenover Claire. Ik heb zo het idee dat ze zwaar in de maling genomen word door die twee. en zij maar lachen.....quote:Op zondag 24 februari 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda; wat overdreven...
brian; ze weten dat ze gevolgd worden..
een blik in de toekomst...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |