Die appeltaart wordt helemaal niets. Claire heeft zomaar een kwak boter erbij gegooid. Ze heeft geen idee hoeveel.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De appeltaart wordt het toetje, ze eten eerst oosterse wraps en zijn van plan het diner te nuttigen in de jacuzzi.
En nu al helemaal niet meer, Amanda zit erin met haar stinkmuil en haar kaasvoetenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de jacuzzi? Lekker fris. Oh wacht ... fris is die jacuzzi al lang niet meer.
eerst teven wassen en dan in een kom roeren...............sja ........quote:Op zondag 24 februari 2008 19:40 schreef coldstar het volgende:
In mijn ogen zijn het toch allemaal viezerikken daar. Nou staat Claire weer in eeen kom te roeren met haar handen, zonder dat ze, ze eers teven wast......
Ze maken wentelteefjes?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:42 schreef loisie het volgende:
eerst teven wassen en dan in een kom roeren...............sja ........![]()
Grapjeuhhhhhhhhhhhhh
Eric wilde gisteren wat met Huub..Huub zei we kijken morgen wel....ik maak zelf wel uit met wie ik slaap.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedenavond. Wat zou de FEBO Huub nog meer kunnen flikken dan, er blijft niet veel meer over toch?
Edit: Ik zie het al, thanx mazaru.
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje citroensap over de appels.
Maar Polo heeft zn photoshop boekje geleend en nooit meer terug gegeven! Verdulleme toch.....quote:Op zondag 24 februari 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
Ha ha ha ha ha. Brian zegt dat hij goed is in Photoshop.
Eerder zei hij al dat hij niet eens meer weet bij welke Linux versie we zijn, 'bij welke kernel'.
Brian verlult zich gewoon imo, hij weet meer dan hij zegt. Toch Internetten via de PSP?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
Ha ha ha ha ha. Brian zegt dat hij goed is in Photoshop.
Eerder zei hij al dat hij niet eens meer weet bij welke Linux versie we zijn, 'bij welke kernel'.
Lol. Maar serieus, wat staat die knul labiel in het leven. Hij heeft geen enkel besef van wat het is iets echt te kunnen. Droomwereldje van een kleuter.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Polo heeft zn photoshop boekje geleend en nooit meer terug gegeven! Verdulleme toch.....
Met de vraag of hij Claire even een tv-momentje wil bezorgen door het meel over haar heen te gooienquote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
Telefoon voor Huub
Jaquote:
Nee, dat moet het toetje worden, maar als ik het zo bekijk wordt het helemaal niks....quote:Op zondag 24 februari 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet idd de trick. Maar eten ze nu appelcake als avondeten?
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de vraag of hij Claire even een tv-momentje wil bezorgen door het meel over haar heen te gooien
quote:
Amanda; wat overdreven...quote:Op zondag 24 februari 2008 20:01 schreef coldstar het volgende:
nu staan ze met z'n drieen onder de douche. Claire komt niet meer bij van het lachen.....wel leuk.
Ik weet niet waarom maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat zowel Eric als huub oprecht zijn tegenover Claire. Ik heb zo het idee dat ze zwaar in de maling genomen word door die twee. en zij maar lachen.....quote:Op zondag 24 februari 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda; wat overdreven...
brian; ze weten dat ze gevolgd worden..
een blik in de toekomst...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |