Amanda; wat overdreven...quote:Op zondag 24 februari 2008 20:01 schreef coldstar het volgende:
nu staan ze met z'n drieen onder de douche. Claire komt niet meer bij van het lachen.....wel leuk.
Ik weet niet waarom maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat zowel Eric als huub oprecht zijn tegenover Claire. Ik heb zo het idee dat ze zwaar in de maling genomen word door die twee. en zij maar lachen.....quote:Op zondag 24 februari 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda; wat overdreven...
brian; ze weten dat ze gevolgd worden..
een blik in de toekomst...quote:
En rat die achter Palma gaat staan roepen : "Ik heb niets gedaan"quote:Op zondag 24 februari 2008 20:10 schreef cobain94 het volgende:
Ik hoor palma alweer tegen claire morgen, MIJN KEUKEN! zit onder het deeg en bloem, maak je dat wel ff schoon met je poffertjesporum?...
Er moest zelfs een krokodiloloog aan te pas komen.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Jaap's wilde dierenambulance verhalen
Ja deed hij maar eens watquote:Op zondag 24 februari 2008 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
En rat die achter Palma gaat staan roepen : "Ik heb niets gedaan"
Hier het bijbehorende filmpje..quote:Op zondag 24 februari 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Jaap's wilde dierenambulance verhalen
Wat dat betreft hadden de BB bewoners het nog beter kwa eten.etc..En dit noemt zich miljonairs..quote:Op zondag 24 februari 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
Zielig eigenlijk dat ze maar 1x per week mogen bestellen.
Ik stream dus ik zie heel vaak van die beperkingen, ze mogen echt een hele hoop niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:32 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wat dat betreft hadden de BB bewoners het nog beter kwa eten.etc..En dit noemt zich miljonairs..
Hoezo zielig. Luie donders allemaal, ze koken maa rlekker zelf. Leren ze ook nog eens wat.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
Zielig eigenlijk dat ze maar 1x per week mogen bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |