klopt ook niet helemaalquote:Op zondag 24 februari 2008 22:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gaat niet door..Huub wilde dat niet. Huub zei dat als het eten aan kwam het misschien al bijna koud zal zijn. Als ze in de jacuzzie gaan zal het eten helemaal koud worden....
Hoi Sjakie77quote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef diedirk het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om roken daar volledig te verbieden?
Is tenslotte roken op de werkvloer...
Misschien dat Claire dan eens een beetje boos wordt en emotie's toont.
Het had op BB bewoners ook vaak een verrassend effect.
Druk baasje hè, op meerdere fora tegelijk bezig zijn met dezelfde teksten. Ik heb dit hier al vaker gezien en erover gepostquote:
Bon apetit.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Le diner est arrivée!
Merci beaucoupquote:
Ik doe het zelf ook wel eens, als ik zie dat een bepaalde quote die wel leuk is of van belang en dat hij hier niet staatquote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Druk baasje hè, op meerdere fora tegelijk bezig zijn met dezelfde teksten. Ik heb dit hier al vaker gezien en erover gepost
Weet je dat ik daar nooit wat van begrepen heb. In het begin is de afspraak gemaakt dat er in de villa niet gerookt zal worden. Ilona, Bart en de rest weet ik niet wie rookte. Maar volgens mij was er een meerderheid die niet rookte. Bart is toen ook een hele tijd gestopt. Ik kan me nog wel herinneren dat Ilona nog wel eens tot orde geroepen is, omdat ze op een stoel voor de deur aan het roken was.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef diedirk het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om roken daar volledig te verbieden?
Is tenslotte roken op de werkvloer...
Misschien dat Claire dan eens een beetje boos wordt en emotie's toont.
Het had op BB bewoners ook vaak een verrassend effect.
Dat is wat anders. Sjakie doet dit altijd, ongeacht de relevantie. Maar van mij mag het hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 22:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook wel eens, als ik zie dat een bepaalde quote die wel leuk is of van belang en dat hij hier niet staat
Je zat zeker weer in de CS vanavond, dat je het niet bij hebt kunnen houdenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De meerderheid beslist wát er gegeten wordt, maar iedereen kan vervolgens voor zich bestellen bij die cateraar .
Denk ik ...
Waarom? Ze wonen er allemaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar nooit wat van begrepen heb. In het begin is de afspraak gemaakt dat er in de villa niet gerookt zal worden. Ilona, Bart en de rest weet ik niet wie rookte. Maar volgens mij was er een meerderheid die niet rookte. Bart is toen ook een hele tijd gestopt. Ik kan me nog wel herinneren dat Ilona nog wel eens tot orde geroepen is, omdat ze op een stoel voor de deur aan het roken was.
Nadat er steeds meer mensen in kwamen die wel rookte draaide de boel een beetje om. Eric, Huub en sylvia lagen op den duur gewoon met z'n drieen op bed te roken. Daat hebben ze toen een verbod voor gekregen. Op de slaapkamers mag niet meer gerookt worden. In de villa laten ze het gewoon toe. Alhoewel ik denk als er een zegt dat ze niet meer willen dat er in de villa gerookt mag worden, ze dit moeten uit voeren.
Och als ze die sancties op zouden leggen, wordt het helemaal moord en doodslagquote:Op zondag 24 februari 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij BB waren dat eigenlijk meer sancties. Maar zowel bij BB als in DGK heeft het te maken met de (tijdelijke) BEWONERS van het pand. Dan wordt daar, volgens mij, toch iets anders tegenaan gekeken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Je zat zeker weer in de CS vanavond, dat je het niet bij hebt kunnen houden
Ook goed hoor....quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt ook niet helemaal
Huub zou toch wel meegaan, maar toen bleek het te regenen en wilde Huub en Claire het allebei niet meer
Tis maar 5 minuutjes naar Centraal, ik kom je wel even een kopje thee brengen.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
In de CS? Of je probeert me nu enorm te beledigen en haalt 'in' en 'achter' door elkaar óf je bedoelt SC.
Op allebei is het antwoord trouwens 'nee'.
De logica werd imo wat warrig gebracht op VV . Joh!
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je zat zeker weer in de CS vanavond, dat je het niet bij hebt kunnen houden
Kom op Ccquote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
In de CS? Of je probeert me nu enorm te beledigen en haalt 'in' en 'achter' door elkaar óf je bedoelt SC.
Op allebei is het antwoord trouwens 'nee'.
De logica werd imo wat warrig gebracht op VV . Joh!
Gelukkig...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Sjakie doet dit altijd, ongeacht de relevantie. Maar van mij mag het hoor![]()
Het is mcdonalds..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Waarom heeft Jaap eigenlijk niet mee gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |