ff daarna, ga weg met je kaasvoetenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:13 schreef Varen het volgende:
Amanda stinkt uit haar bek zegt Brian, ze moet haar tanden poetsen
[ afbeelding ]
Ze heeft ook kaaspoten.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:13 schreef Varen het volgende:
Amanda stinkt uit haar bek zegt Brian, ze moet haar tanden poetsen
[ afbeelding ]
Echte liefde hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 18:14 schreef Lady-night het volgende:
Brian: ga je tanden poetsen, je stinkt uit je muil en je ranzige voeten stinken naar kaas!!
Hij moet die pruik ook haast nu wel ruiken..Dag en nacht op..lekker zweten.. Moet er niet aan denken..quote:Op zondag 24 februari 2008 18:14 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft ook kaasvoeten volgens Brian
Ja, maar ik zou het niet grappig vinden...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef Copycat het volgende:
Allemaal grappenderwijs, neem ik aan?
1 dezer dagen krijgt Amanda wel weer een stomp door de beheerskampioenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef mootie het volgende:
Beheers jezelf! Neem een voorbeeld aan mij, ik ben altijd rustig.
Amanda: Geloof je er zelf in?
Echte mot zal Brian toch nooit krijgen, ze kijkt wel uit.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:21 schreef Disana het volgende:
En zo moet het dus veel vaker voor Brian en Amanda zijn... Geen lessen, geen uitjes, gewoon pure verveling. Dan gaan ze vanzelf mekaar te lijf, de lichte irritaties zijn er nu al.
Brian: Wat doe je.
Amanda: Nagels knippen.
Brian: Ruim je de nagels ook op.
Amanda: Yes dad.
Ik hoop dat Amanda brian een keer een loer draait. Bijv. bij het eindspel. Dat ze hem wipt of zo.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:31 schreef Guuskeee het volgende:
ik zou wel willen weten hoe lang het zou duren voordat brian amanda die tent doorslaat als ze daar met zn tweeen zouden zitten zonder camera's
Het zou wel bizar zijn als er in het eindspel tussen amanda en brian , amanda zou vertrekken om zo brian te laten winnen die vervolgens de beveiliging roept en amanda laat verwijderen uit de kooi!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amanda brian een keer een loer draait. Bijv. bij het eindspel. Dat ze hem wipt of zo.
In gesprekken komt ze soms veel slimmer over dan Brian. Maar das niet zo moeilijk.
Ze zei laatst wel dat ze echt voor de eindoverwinning gaat..
GO Amanda!!
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
1 dezer dagen krijgt Amanda wel weer een stomp door de beheerskampioen
Wat is er met Huub?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef mootie het volgende:
Huub alleen op het bordes: Ammefucking nooit niet, ik ga nog liever dood, 700 euro per dag.
Ben er net achter, ze deden de poort voor hem open, om te pesten. Wat hij zei was een reactie daarop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |