Het wordt pas mooi als ze straks als een lappenpop in elkaar zakt. En de eerste 6 jaar niet meer overeind kan komenquote:
Opeens deed ze het niet meer!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef Lady-night het volgende:
Brian moet echt niet zo hard op die halsslagader duwen, straks krijgt ze hartstilstand...is gevaarlijk wat hij doet
Hij oefend vast voor het eindspel.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef Lady-night het volgende:
Brian moet echt niet zo hard op die halsslagader duwen, straks krijgt ze hartstilstand...is gevaarlijk wat hij doet
nadat ze mikey zijn rijbewijs door zn neus had geboord met een stemming verstopte ze zich daar zonder enige angst hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 19:00 schreef ruby het volgende:
Amanda vindt het eng om alleen de sauna in te gaan. Ze heeft namelijk eens wat engs in een film gezien.
Er is behoorlijk wat water in de buurt.quote:
Oh, maar dat kan ze zich niet meer herinneren natuurlijk. Selectief geheugen he....hm hm.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nadat ze mikey zijn rijbewijs door zn neus had geboord met een stemming verstopte ze zich daar zonder enige angst hoor
Klopt, Huub zei dat iedereen er als een miljonair bij moet lopen. Die regel geldt natuurlijk niet voor B en A.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:06 schreef mazaru het volgende:
Kreeg Eric vanmiddag niet een waarschuwing dat die niet in zijn ochtendjas in de keuken mocht rondlopen?
Hij mocht zn broodje niet smeren in zn badjas. En moet je eens zien hoe Amanda er de hele dag bijloopt...... op slippers, sportkleren. Dat is ongeveer mijn poetsoutfit (als ik al poets).quote:Op zondag 24 februari 2008 19:06 schreef mazaru het volgende:
Kreeg Eric vanmiddag niet een waarschuwing dat die niet in zijn ochtendjas in de keuken mocht rondlopen?
Wat een walgelijk stuk vreten is die vent toch.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:09 schreef mazaru het volgende:
Als je dit ziet, dan denk je toch meteen "Miljonair"
[ afbeelding ]
Het onderscheid wat daar gemaakt wordt is ronduit bezopen!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mocht zn broodje niet smeren in zn badjas. En moet je eens zien hoe Amanda er de hele dag bijloopt...... op slippers, sportkleren. Dat is ongeveer mijn poetsoutfit (als ik al poets).
+1. Ik hoef toch niet uit te leggen waarom hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:11 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het jammer voor Huub zijn extra dekking, maar ik hoop toch echt dat Claire de toneelhaak gaat krijgen.
Wat een ongelooflijke pauper is het toch ook. Die's vieeeesss man!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:09 schreef mazaru het volgende:
Als je dit ziet, dan denk je toch meteen "Miljonair"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |