zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef Svensational het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal Jerney!
Gelukkig ik ben niet de enige die zo'n vraagteken-gezicht trok.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef Svensational het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal Jerney!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Nikki & Charlene naar de finale.
Net zo saai braaf burgerlijk trutje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef livelink het volgende:
Geweldig dit van CharleneIk hoop toch echt dat ze in de finale komt. En ik vind haar absoluut niet te vergelijken met Floortje, overigens.
Je mag zappen.quote:
Ik vind deze editie vsn Idols er toch een van de middelmaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ga toch weg man, je ziet gewoon aan dit liedje dat ze erg beperkt is qua volume en zang.
Omdat belspelletjes niet meer mogen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom is para-tv tegenwoordig zo populair...
iidd, zo saai....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef Timmai het volgende:
echt bizar hoe door dit thema de hele uitzending verneukt wordt.
Vind jequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef Timmai het volgende:
echt bizar hoe door dit thema de hele uitzending verneukt wordt.
dat komt door die stupid dj's van 538 dat nathalie niet goed preseertquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef robert2006 het volgende:
kom op, allemaal stemmen op charlene. nikki doet faith evans ook een goed nummer volgens mij.
nathalie valt tegen vandaag
quote:
zit jiuj naar een andere Idols te kijken dan ik dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Bizar trouwens hoe we verwend zijn met deze 3. Elk optreden is gewoon steengoed vergeleken 99% van alle vorige idols en wij vinden het allemaal maar matigjes...
Luxe went snel he
Jup, met Mesmerized.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar iemand even opgepikt wat ze ging zingen? Faith Adams?
Mesmerize oid.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar iemand even opgepikt wat ze ging zingen? Faith Adams?
Daar heb je dan wel weer gelijk in, we storen ons nu meer aan cupmaten en zachte g's en gebrek aan uitstraling in plaats van het feit dat iemand als een stofzuiger klinkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Bizar trouwens hoe we verwend zijn met deze 3. Elk optreden is gewoon steengoed vergeleken 99% van alle vorige idols en wij vinden het allemaal maar matigjes...
Luxe went snel he
Ze/hij kijkt iig naar dezelfde als ik!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
zit jiuj naar een andere Idols te kijken dan ik dan?
538 deejays die helemaal niets met Idols hebben en de liedjeskeuze oplezen van de autocue vind je leuk?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb echt totaal geen problemen met het thema.
Dat dus. Bij de vorige Idols'en was er maar 1 die er echt uitsprong, nu niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze/hij kijkt iig naar dezelfde als ik!
En maar klagen de recensenten over het niveau terwijl dit heel hoog ligt met deze dames. Drie goeien, dat is andere koek dan de laatste twee keer (boris had geen competitie en rafaella zou er nu onmiddellijk uit liggen in relatie tot deze drie).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Luxe went snel he
Dat ligt niet aan het thema hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mesmerize oid.
Wat een kutthema zegIk ken bijna geen enkel nummer
Voel jij je ook al zo oud?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mesmerize oid.
Wat een kutthema zegIk ken bijna geen enkel nummer
Dat zegt vooral veel over het overall niveau van de Nederlandse Idols, want ik heb vanavond nog geen enkel optreden gezien wat meer dan middelmatig was.. (ja, ze zingen allemaal netjes, maar dat zou je van de laatste 10 sowieso al mogen verwachten..)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Dat is onmogelijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef Leigh het volgende:
Ik krijg associaties van hyperactieve negers als ik die Adez-reclame zie.
No One vind ik echt een moderne klassieker hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee deze keer.
Ach, Hind gaat haar carriere verneuken door met dat songfestival mee te doen....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zegt vooral veel over het overall niveau van de Nederlandse Idols, want ik heb vanavond nog geen enkel optreden gezien wat meer dan middelmatig was.. (ja, ze zingen allemaal netjes, maar dat zou je van de laatste 10 sowieso al mogen verwachten..)
't kan een stukje nostalgie wezen, maar ik was van Hinds optredens over het algemeen toch ff wat meer onder de indruk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:17 schreef Marble het volgende:
[..]
No One vind ik echt een moderne klassieker hoor.
Nee, het ligt eraan dat ik ervoor kies dit soort muziek niet te leren kennenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het thema hoor
Ik ken alle nummers so far, maar ja bij mij op het werk staat de hele dag de radio aan.
is dat die ene die aan haar nephaar trok, hoe heet hij ook alweer?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Treezz het volgende:
[..]
dat komt door die stupid dj's van 538 dat nathalie niet goed preseert
Dat flitste ook door mijn hoofd. Alles lijkt zo kleins....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zegt vooral veel over het overall niveau van de Nederlandse Idols, want ik heb vanavond nog geen enkel optreden gezien wat meer dan middelmatig was.. (ja, ze zingen allemaal netjes, maar dat zou je van de laatste 10 sowieso al mogen verwachten..)
't kan een stukje nostalgie wezen, maar ik was van Hinds optredens over het algemeen toch ff wat meer onder de indruk.
BVO, kom er maar in.quote:
Zolang Nikki d'r maar niet uit gaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Ben bang dat Nathalie er uit vliegt vanavond!
Wat interesseert mij dat nouquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
538 deejays die helemaal niets met Idols hebben en de liedjeskeuze oplezen van de autocue vind je leuk?
De een nog pafferiger dan de ander.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef Cee het volgende:
Wat een hippe kaerels daar bij 538 allemaal.
Ach, Pheno heeft ook een avondje verlof. Wij weten wel beter tochquote:
Nee, liever niet. Maar Charlene mag er van mij wel uitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang Nikki d'r maar niet uit gaat.
Want?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, Pheno heeft ook een avondje verlof. Wij weten wel beter toch.
* vw_caddy extra beltegoedkaart leegtrekt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Stuur nog maar een smsje.
No One is Alicia Keys' meest succesvolle single ooit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook even met de wenkbrauwen fronsen......
Dus je bent eerder in de minuscule minderheid dan in de meerderheid als je het geen goed nummer vindt. Niet dat dat wat uitmaakt, maar doe nou niet net of het geen moderne klassieker is. Want dat is het dus wel.quote:With only one full day of airplay, "No One" debuted at number sixty-five on the U.S. Billboard Hot R&B/Hip-Hop Songs chart the week of September 8, 2007. Seven weeks later, it reached the top position for ten weeks—becoming Keys' fifth number-one single on the chart—before being knocked out by her own song "Like You'll Never See Me Again" the first charting week of 2008. The song initially debuted at number fifteen on the Bubbling Under Hot 100 Singles the week of September 15, 2007, and managed to jump to the Billboard Hot 100 at number seventy-one the following week without the benefit of download sales.[4] The following week, it rose to number fifteen because of digital downloads, and reached the top spot the charting week of December 1, 2007, staying atop for five weeks. It is Keys' first solo single to reach number one on the Hot 100 since her debut single "Fallin'" (2001) and her third single, to date, to top the chart. The song's success marked Keys' return to the top twenty of the Billboard Hot 100 in three years; her last appearance occurred with the number-twenty entry "Karma". Furthermore, "No One" went on to top eleven other Billboard charts: the Hot 100 Airplay (for an impressive fourteen straight weeks, the longest run atop the chart since Mariah Carey's 2005 hit "We Belong Together" spent sixteen weeks at number one), the Hot R&B/Hip-Hop Airplay, the Hot Adult R&B Airplay, the Pop 100, the Pop 100 Airplay, the Top 40 Mainstream, the Rhythmic Top 40, the Hot Digital Songs, the Hot Digital Tracks, the Hot RingMasters, and the Hot Videoclip Tracks.
"No One" was a massive success in Europe, becoming Keys' first chart-topper on the Euro 200 chart as well as topping the singles chart in Portugal, Spain, Switzerland, Croatia, Bulgaria, Turkey, and Cyprus, while charting inside the top five in France, Germany, Italy, the Netherlands, Belgium, Austria, Malta, Sweden, Slovakia, Poland, Lithuania, and Slovenia and the top ten in the United Kingdom (where the single became Keys' first solo top ten hit since "Fallin'"), Ireland, Denmark, and Norway. It also charted highly in Oceania, spending three consecutive weeks at number three in Australia and six non-consecutive weeks at number two in New Zealand.
quote:
jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef dronkeykong het volgende:
Ben ik de enige die het minder gezongen vindt?
* Zakelijk simkaartje d'r bij pakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
* vw_caddy extra beltegoedkaart leegtrekt.
Zal mn baas niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Zakelijk simkaartje d'r bij pakt.
Op haar manier danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Zelfs Jerney gaat uit haar dak!![]()
quote:
Hehehehe, ja dat kan je makkelijk verklaren. Noodzaak van leven op dood dit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zal mn baas niet blij mee zijn.
op haar eigen manier danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Zelfs Jerney gaat uit haar dak!![]()
en het knappe is dat ze dat nou juist niet deedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef robert2006 het volgende:
dit is het nummer wat nathalie heel graag had willen doen, want hier kun je legitiem schreeuwen
Ik ken het liedje niet, maar ze zong goed en bewoog er leuk bij, niet zoals dooie pop charlenequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ok kan ook niet anders met deze muzieksoort
geworden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:25 schreef fayle het volgende:
Wat een domme doos is die Wendy zeg.
'sprakeloos' zegt Jerney en hop naar de volgende.
Wanneer is Wendy zó dom geworden?
Genieten!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
*zet Wendy stemmetje op*
Nikkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ze is d'r sprakeloos van.quote:
Ze is live-shows niet gewend. Normaal kunnen ze haar nog tig keer corrigeren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:25 schreef fayle het volgende:
geworden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:25 schreef fayle het volgende:
Nikki geeft continue lucht zoenetjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Gaf ze Wendy nou een luchtzoen?
Wendy en Nikki lijken trouwens wel een beetje (heel klein beetje?) op elkaar.
Allebei een smal gezicht.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
1. Nikki
2. Charlene
3. Nathalie.
Dat is snel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Nathalie 1
Nathalie 2
Charlene 1
Charlene 2
Nikki 1
Nikki 2
Alleen werken nathalie 2 en nikki 2 nog niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Nathalie 1
Nathalie 2
Charlene 1
Charlene 2
Nikki 1
Nikki 2
nee, eerste rondje van nikki waren er maar 2 juryleden die iets zeiden en nu was Eric zelfs ff negatief over dat eerste nummer vannu uhmmm ...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef Cee het volgende:
Ja hoor, alle juryleden langs zodat Nederland toch duidelijk doorheeft dat ze de beste is. Manipulatie.
euhm, het hoofd van Charlene niet aantrekkelijk vinden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:30 schreef Maartel het volgende:
*op Nathalie gestemd heeft..
Ben voor Nikki, maar heb volgende week graag een avond nonstop 'genieten' (![]()
![]()
), en daar kan ik dat hoofd en persoontje van Charlene niet bij gebruiken
1302quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef Treezz het volgende:
het is toch 0909 -1301 ?? voor nathalie?
+1 voorspelbaar.quote:
0909-1303quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef Treezz het volgende:
het is toch 0909 -1301 ?? voor nathalie?
probleem natuurlijk als iedereen dat doet... dat zou zo suf zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef livelink het volgende:
Nikki en Charlene gaan wat mij betreft naar de finale. Van Nikki ben ik wel zeker, dus ik gooi er maar een stem voor Charlene tegenaan.
Ik vind er vooral iets te veel arrogantie van afstralen..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
euhm, het hoofd van Charlene niet aantrekkelijk vinden?
JA WAT DANquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:33 schreef Re het volgende:
[..]
probleem natuurlijk als iedereen dat doet... dat zou zo suf zijn
quote:
Ja maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
[..]
prrrtt... heb gestemd op nathalie...
![]()
Omdat Nikki al gekozen is tot winnaar. Daarom.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef _Arual_ het volgende:
Waarom mocht Nikki een nummer van 3 jaar oud zingen?
Michael Johnsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus gaat American Idol maar even kijken.
Dat gebeurt echt niet. Maar vooruit, ook een stem naar Nikki dan. Dan heeft het aan mij in ieder geval niet gelegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:33 schreef Re het volgende:
[..]
probleem natuurlijk als iedereen dat doet... dat zou zo suf zijn
Ik ben net begonnen, ben bij afl 4 ofzo. SJJJJTTquote:
niks ja maarquote:
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is ook gewoon erg persoonlijk nuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
niks ja maar., ik gun het nathalie.,
Volgens mij is ze niet alleen vegetarisch, maar neemt ze alleen haar benodigde voedingsstoffen per injectie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee Wendy eet niet even een kippetje natuurlijk.
Nee laat staan dat ze wat aankomtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee Wendy eet niet even een kippetje natuurlijk.
heb jij die auditie gezien van die kerel met die dreads?? kan het niet vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, ben bij afl 4 ofzo. SJJJJTT
Euhm, volgens mij was dat Dallasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
heb jij die auditie gezien van die kerel met die dreads?? kan het niet vinden
Welke aflevering ben je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb gesmst
Oh, American Idol heb ik ook nog liggen
Ik moet nog beginnen met 1quote:
ik denk dat deze uitzending weinig mensen van stem zal doen veranderen als dat ze voorheen al gestemd hadden maar we zullen het zien...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef BVO het volgende:
HET IS DEZE KEER ECHT EEN KWESTIE VAN SMAAK!!!!!!!!!!
Je kunt de audities overslaan!quote:
ik kan het niet vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij was dat Dallas
Is dat niet het leukst?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt de audities overslaan!
? hú??quote:
Ja ik ga niet weer 1 uur en 22 minuten naar die ellende kijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden... op youtube
Charlene de betere? Ze was duidelijk de minste, tussen een podiumbeest en een podiumbeestje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Ice_Tea het volgende:
Charlene was toch wel de betere vanavond. Ook rondje 2 heeft ze gewonnen.
Nah nee, dit is niet eens een beetje leukquote:
Sufquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah nee, dit is niet eens een beetje leuk![]()
quote:
KOM WE GAAN ZE SAAAAAAAAMEUHHH KIJKEN.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Suf
Nou ja, ik ga ze tóch kijken, want verder heb ik nog niks gedownload
ahaaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De winnares van de auto kwam uit Weert.
Omdat het publiek dan in de rij staat bij de wc'squote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom is die backshow altijd zo kiespijn ongemakkelijk?
Nou, kom maar langs danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
KOM WE GAAN ZE SAAAAAAAAMEUHHH KIJKEN.
Dat verklaartquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat het publiek dan in de rij staat bij de wc's
Oek! Tof! Moet je nog wel even geduld hebben maar dat gaan we doen! Dagvulling is okéquote:
Ongemakkelijk momentje altijd.quote:
Geduldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oek! Tof! Moet je nog wel even geduld hebben maar dat gaan we doen! Dagvulling is oké
Dat is dan ook niet lastig, als je een nummer van Rihanna moet doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:49 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik vond Charlene de betere vanavond. Waarom? Ze heeft van twee kutnummers een betere versie gedaan vanavond. Dat hebben de andere twee dames niet gedaan.
het podiumbeest nathalie zal goed kunnen schnabbelen op bruiloften en bedrijfsfeestjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Charlene de betere? Ze was duidelijk de minste, tussen een podiumbeest en een podiumbeestje.
Daar zit een kern van waarheid in. Maar Nikki heeft dat nummer van Krezip echt niet beter gezongen dan Jacqueline.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet lastig, als je een nummer van Rihanna moet doen
What?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Cee het volgende:
Zo, gedouched en wel. Ik realiseerde me net trouwens dat ik de finale volgende week niet kan zien.
Dat zegt meer over Jacqeline dan over Nikki. Je hoeft een nummer niet beter dan het orgineel te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:52 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. Maar Nikki heeft dat nummer van Krezip echt niet beter gezongen dan Jacqueline.
Nathalie moet het van up-tempoliedjes hebben. Dat haar up-tempo het niemendallerigste niemendalletje van de avond was, daar kon ze zelf niet al te veel aan doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het podiumbeest nathalie zal goed kunnen schnabbelen op bruiloften en bedrijfsfeestjes.
tussen de deurzakkers en sugar lee hoooooooper....
ik vond haar echt matig vandaag.....
Ola mi amorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hola cariño,
Jij met je eigen zangtalent denkt wie er door gaan naar de finale?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb dus voor de eerste x op alle 3 gestemd maar,
Bespaar je de moeite, jongen met dreads z'n auditie is nooit uitgezonden. Z'n naam is trouwens Jason Castro.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden... op youtube
Wel vereist lijkt me, want ze kunnen het alledrie en hebben dat ook al bewezen met eerdere optredens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Jacqeline dan over Nikki. Je hoeft een nummer niet beter dan het orgineel te doen.
Die wil ik ook winnen met 6x op Nikki te stemmen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ola mi amor![]()
zangtalent?![]()
Nou gedacht op dat nivootje van mijdenk ik Nikki en Charlene
Maar dat Nathalie het podiumbeest is mag wel duidelijk zijn
Ik heb dus voor de eerste x op alle 3 gestemd maar, niet dat dat wat uitmaakt want ik denk dat de keuze allang is gemaakt
Ik wil gewoon die WII spelcomputer
Dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Cee het volgende:
OMG maakt iemand weer een gif van die Jerney-move?
Dat gedans van Gordon ernaast terwijl zij zo stoicijns erbij zit is wat het geestig maaktquote:
Hoezo? Ik kan geen keuze maken hoor en nogmaals ik wil die spelcomputerquote:
die war ze niet uit d'r woorden komt en haar tong uitsteektquote:
quote:
Ze wil de wii zegt ze toch!quote:
quote:
We krijgen de tantequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Svensational het volgende:
Straks komt de lekkere zus van Nikki!
Beter dan 200x sms' en iig. Dan kun je die wii gewoon kopenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ze wil de wii zegt ze toch!
Maar dan kun je toch nog steeds nuttig stemmen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, je mag wel komen spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die wil ik ook winnen met 6x op Nikki te stemmen.
Maar als jij die wint mag ik dan met je komen spelen?
Als ik um win mag je ook wel met mij komen spelen... (op de WII)
Dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Svensational het volgende:
Straks komt de lekkere zus van Nikki!
Ja, want de vriend van Charlene stemt vast op haar zodat hij een wii kan winnenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan 200x sms' en iig. Dan kun je die wii gewoon kopen
ja stem dan op je favoriet ofzo... dit is hetzelfde als "ik weet niet" smsen naar een ja nee bel spelletjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Lekker wijf tochquote:
Joh, de winnaar is allang bekend, maar ik zeg maar nixquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja stem dan op je favoriet ofzo... dit is hetzelfde als "ik weet niet" smsen naar een ja nee bel spelletje
"01:00 date met LS"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef W-A het volgende:
Wat heeft Wendy op haar pols staan ??
Dat is helemaal niet hetzelfdequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja stem dan op je favoriet ofzo... dit is hetzelfde als "ik weet niet" smsen naar een ja nee bel spelletje
Ik denk het wel, ze lijkt me vrij saai, de wii is tofferquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want de vriend van Charlene stemt vast op haar zodat hij een wii kan winnen!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hetzelfde! Als je dat doet, weet je zeker dat je sms-je weggegooid geld is, nu maakt het haar geen ruk uit wie er wint aangezien ze ze alledrie goed vindt, dus dat is niet haar reden om te stemmen, maar ze wil de wii winnen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze lijkt me vrij saai, de wii is toffer
jawel. buk maarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk om jullie eens met kleren aan te zien.
Flauwer kan gewoon niet.
Dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind de broer van Robert Jensen wel aantrekkelijk.
jij zat vroeger ook zeker in the short busquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hetzelfde! Als je dat doet, weet je zeker dat je sms-je weggegooid geld is, nu maakt het haar geen ruk uit wie er wint aangezien ze ze alledrie goed vindt, dus dat is niet haar reden om te stemmen, maar ze wil de wii winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |