Dat verklaartquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat het publiek dan in de rij staat bij de wc's
Oek! Tof! Moet je nog wel even geduld hebben maar dat gaan we doen! Dagvulling is okéquote:
Ongemakkelijk momentje altijd.quote:
Geduldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oek! Tof! Moet je nog wel even geduld hebben maar dat gaan we doen! Dagvulling is oké
Dat is dan ook niet lastig, als je een nummer van Rihanna moet doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:49 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik vond Charlene de betere vanavond. Waarom? Ze heeft van twee kutnummers een betere versie gedaan vanavond. Dat hebben de andere twee dames niet gedaan.
het podiumbeest nathalie zal goed kunnen schnabbelen op bruiloften en bedrijfsfeestjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Charlene de betere? Ze was duidelijk de minste, tussen een podiumbeest en een podiumbeestje.
Daar zit een kern van waarheid in. Maar Nikki heeft dat nummer van Krezip echt niet beter gezongen dan Jacqueline.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet lastig, als je een nummer van Rihanna moet doen
What?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Cee het volgende:
Zo, gedouched en wel. Ik realiseerde me net trouwens dat ik de finale volgende week niet kan zien.
Dat zegt meer over Jacqeline dan over Nikki. Je hoeft een nummer niet beter dan het orgineel te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:52 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. Maar Nikki heeft dat nummer van Krezip echt niet beter gezongen dan Jacqueline.
Nathalie moet het van up-tempoliedjes hebben. Dat haar up-tempo het niemendallerigste niemendalletje van de avond was, daar kon ze zelf niet al te veel aan doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het podiumbeest nathalie zal goed kunnen schnabbelen op bruiloften en bedrijfsfeestjes.
tussen de deurzakkers en sugar lee hoooooooper....
ik vond haar echt matig vandaag.....
Ola mi amorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hola cariño,
Jij met je eigen zangtalent denkt wie er door gaan naar de finale?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb dus voor de eerste x op alle 3 gestemd maar,
Bespaar je de moeite, jongen met dreads z'n auditie is nooit uitgezonden. Z'n naam is trouwens Jason Castro.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden... op youtube
Wel vereist lijkt me, want ze kunnen het alledrie en hebben dat ook al bewezen met eerdere optredens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Jacqeline dan over Nikki. Je hoeft een nummer niet beter dan het orgineel te doen.
Die wil ik ook winnen met 6x op Nikki te stemmen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ola mi amor![]()
zangtalent?![]()
Nou gedacht op dat nivootje van mijdenk ik Nikki en Charlene
Maar dat Nathalie het podiumbeest is mag wel duidelijk zijn
Ik heb dus voor de eerste x op alle 3 gestemd maar, niet dat dat wat uitmaakt want ik denk dat de keuze allang is gemaakt
Ik wil gewoon die WII spelcomputer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |