* vw_caddy extra beltegoedkaart leegtrekt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Stuur nog maar een smsje.
No One is Alicia Keys' meest succesvolle single ooit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook even met de wenkbrauwen fronsen......
Dus je bent eerder in de minuscule minderheid dan in de meerderheid als je het geen goed nummer vindt. Niet dat dat wat uitmaakt, maar doe nou niet net of het geen moderne klassieker is. Want dat is het dus wel.quote:With only one full day of airplay, "No One" debuted at number sixty-five on the U.S. Billboard Hot R&B/Hip-Hop Songs chart the week of September 8, 2007. Seven weeks later, it reached the top position for ten weeks—becoming Keys' fifth number-one single on the chart—before being knocked out by her own song "Like You'll Never See Me Again" the first charting week of 2008. The song initially debuted at number fifteen on the Bubbling Under Hot 100 Singles the week of September 15, 2007, and managed to jump to the Billboard Hot 100 at number seventy-one the following week without the benefit of download sales.[4] The following week, it rose to number fifteen because of digital downloads, and reached the top spot the charting week of December 1, 2007, staying atop for five weeks. It is Keys' first solo single to reach number one on the Hot 100 since her debut single "Fallin'" (2001) and her third single, to date, to top the chart. The song's success marked Keys' return to the top twenty of the Billboard Hot 100 in three years; her last appearance occurred with the number-twenty entry "Karma". Furthermore, "No One" went on to top eleven other Billboard charts: the Hot 100 Airplay (for an impressive fourteen straight weeks, the longest run atop the chart since Mariah Carey's 2005 hit "We Belong Together" spent sixteen weeks at number one), the Hot R&B/Hip-Hop Airplay, the Hot Adult R&B Airplay, the Pop 100, the Pop 100 Airplay, the Top 40 Mainstream, the Rhythmic Top 40, the Hot Digital Songs, the Hot Digital Tracks, the Hot RingMasters, and the Hot Videoclip Tracks.
"No One" was a massive success in Europe, becoming Keys' first chart-topper on the Euro 200 chart as well as topping the singles chart in Portugal, Spain, Switzerland, Croatia, Bulgaria, Turkey, and Cyprus, while charting inside the top five in France, Germany, Italy, the Netherlands, Belgium, Austria, Malta, Sweden, Slovakia, Poland, Lithuania, and Slovenia and the top ten in the United Kingdom (where the single became Keys' first solo top ten hit since "Fallin'"), Ireland, Denmark, and Norway. It also charted highly in Oceania, spending three consecutive weeks at number three in Australia and six non-consecutive weeks at number two in New Zealand.
quote:
jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef dronkeykong het volgende:
Ben ik de enige die het minder gezongen vindt?
* Zakelijk simkaartje d'r bij pakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
* vw_caddy extra beltegoedkaart leegtrekt.
Zal mn baas niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Zakelijk simkaartje d'r bij pakt.
Op haar manier danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Zelfs Jerney gaat uit haar dak!![]()
quote:
Hehehehe, ja dat kan je makkelijk verklaren. Noodzaak van leven op dood dit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zal mn baas niet blij mee zijn.
op haar eigen manier danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Zelfs Jerney gaat uit haar dak!![]()
en het knappe is dat ze dat nou juist niet deedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef robert2006 het volgende:
dit is het nummer wat nathalie heel graag had willen doen, want hier kun je legitiem schreeuwen
Ik ken het liedje niet, maar ze zong goed en bewoog er leuk bij, niet zoals dooie pop charlenequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ok kan ook niet anders met deze muzieksoort
geworden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:25 schreef fayle het volgende:
Wat een domme doos is die Wendy zeg.
'sprakeloos' zegt Jerney en hop naar de volgende.
Wanneer is Wendy zó dom geworden?
Genieten!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
*zet Wendy stemmetje op*
Nikkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ze is d'r sprakeloos van.quote:
Ze is live-shows niet gewend. Normaal kunnen ze haar nog tig keer corrigeren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:25 schreef fayle het volgende:
geworden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:25 schreef fayle het volgende:
Nikki geeft continue lucht zoenetjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Gaf ze Wendy nou een luchtzoen?
Wendy en Nikki lijken trouwens wel een beetje (heel klein beetje?) op elkaar.
Allebei een smal gezicht.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
1. Nikki
2. Charlene
3. Nathalie.
Dat is snel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Nathalie 1
Nathalie 2
Charlene 1
Charlene 2
Nikki 1
Nikki 2
Alleen werken nathalie 2 en nikki 2 nog niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Nathalie 1
Nathalie 2
Charlene 1
Charlene 2
Nikki 1
Nikki 2
nee, eerste rondje van nikki waren er maar 2 juryleden die iets zeiden en nu was Eric zelfs ff negatief over dat eerste nummer vannu uhmmm ...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef Cee het volgende:
Ja hoor, alle juryleden langs zodat Nederland toch duidelijk doorheeft dat ze de beste is. Manipulatie.
euhm, het hoofd van Charlene niet aantrekkelijk vinden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:30 schreef Maartel het volgende:
*op Nathalie gestemd heeft..
Ben voor Nikki, maar heb volgende week graag een avond nonstop 'genieten' (![]()
![]()
), en daar kan ik dat hoofd en persoontje van Charlene niet bij gebruiken
1302quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef Treezz het volgende:
het is toch 0909 -1301 ?? voor nathalie?
+1 voorspelbaar.quote:
0909-1303quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef Treezz het volgende:
het is toch 0909 -1301 ?? voor nathalie?
probleem natuurlijk als iedereen dat doet... dat zou zo suf zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef livelink het volgende:
Nikki en Charlene gaan wat mij betreft naar de finale. Van Nikki ben ik wel zeker, dus ik gooi er maar een stem voor Charlene tegenaan.
Ik vind er vooral iets te veel arrogantie van afstralen..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
euhm, het hoofd van Charlene niet aantrekkelijk vinden?
JA WAT DANquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:33 schreef Re het volgende:
[..]
probleem natuurlijk als iedereen dat doet... dat zou zo suf zijn
quote:
Ja maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
[..]
prrrtt... heb gestemd op nathalie...
![]()
Omdat Nikki al gekozen is tot winnaar. Daarom.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef _Arual_ het volgende:
Waarom mocht Nikki een nummer van 3 jaar oud zingen?
Michael Johnsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus gaat American Idol maar even kijken.
Dat gebeurt echt niet. Maar vooruit, ook een stem naar Nikki dan. Dan heeft het aan mij in ieder geval niet gelegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:33 schreef Re het volgende:
[..]
probleem natuurlijk als iedereen dat doet... dat zou zo suf zijn
Ik ben net begonnen, ben bij afl 4 ofzo. SJJJJTTquote:
niks ja maarquote:
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is ook gewoon erg persoonlijk nuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
niks ja maar., ik gun het nathalie.,
Volgens mij is ze niet alleen vegetarisch, maar neemt ze alleen haar benodigde voedingsstoffen per injectie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee Wendy eet niet even een kippetje natuurlijk.
Nee laat staan dat ze wat aankomtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee Wendy eet niet even een kippetje natuurlijk.
heb jij die auditie gezien van die kerel met die dreads?? kan het niet vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, ben bij afl 4 ofzo. SJJJJTT
Euhm, volgens mij was dat Dallasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
heb jij die auditie gezien van die kerel met die dreads?? kan het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |