zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef Svensational het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal Jerney!
Gelukkig ik ben niet de enige die zo'n vraagteken-gezicht trok.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef Svensational het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal Jerney!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Nikki & Charlene naar de finale.
Net zo saai braaf burgerlijk trutje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef livelink het volgende:
Geweldig dit van CharleneIk hoop toch echt dat ze in de finale komt. En ik vind haar absoluut niet te vergelijken met Floortje, overigens.
Je mag zappen.quote:
Ik vind deze editie vsn Idols er toch een van de middelmaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ga toch weg man, je ziet gewoon aan dit liedje dat ze erg beperkt is qua volume en zang.
Omdat belspelletjes niet meer mogen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom is para-tv tegenwoordig zo populair...
iidd, zo saai....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef Timmai het volgende:
echt bizar hoe door dit thema de hele uitzending verneukt wordt.
Vind jequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef Timmai het volgende:
echt bizar hoe door dit thema de hele uitzending verneukt wordt.
dat komt door die stupid dj's van 538 dat nathalie niet goed preseertquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef robert2006 het volgende:
kom op, allemaal stemmen op charlene. nikki doet faith evans ook een goed nummer volgens mij.
nathalie valt tegen vandaag
quote:
zit jiuj naar een andere Idols te kijken dan ik dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Bizar trouwens hoe we verwend zijn met deze 3. Elk optreden is gewoon steengoed vergeleken 99% van alle vorige idols en wij vinden het allemaal maar matigjes...
Luxe went snel he
Jup, met Mesmerized.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar iemand even opgepikt wat ze ging zingen? Faith Adams?
Mesmerize oid.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar iemand even opgepikt wat ze ging zingen? Faith Adams?
Daar heb je dan wel weer gelijk in, we storen ons nu meer aan cupmaten en zachte g's en gebrek aan uitstraling in plaats van het feit dat iemand als een stofzuiger klinkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Bizar trouwens hoe we verwend zijn met deze 3. Elk optreden is gewoon steengoed vergeleken 99% van alle vorige idols en wij vinden het allemaal maar matigjes...
Luxe went snel he
Ze/hij kijkt iig naar dezelfde als ik!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
zit jiuj naar een andere Idols te kijken dan ik dan?
538 deejays die helemaal niets met Idols hebben en de liedjeskeuze oplezen van de autocue vind je leuk?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb echt totaal geen problemen met het thema.
Dat dus. Bij de vorige Idols'en was er maar 1 die er echt uitsprong, nu niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze/hij kijkt iig naar dezelfde als ik!
En maar klagen de recensenten over het niveau terwijl dit heel hoog ligt met deze dames. Drie goeien, dat is andere koek dan de laatste twee keer (boris had geen competitie en rafaella zou er nu onmiddellijk uit liggen in relatie tot deze drie).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Luxe went snel he
Dat ligt niet aan het thema hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mesmerize oid.
Wat een kutthema zegIk ken bijna geen enkel nummer
Voel jij je ook al zo oud?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mesmerize oid.
Wat een kutthema zegIk ken bijna geen enkel nummer
Dat zegt vooral veel over het overall niveau van de Nederlandse Idols, want ik heb vanavond nog geen enkel optreden gezien wat meer dan middelmatig was.. (ja, ze zingen allemaal netjes, maar dat zou je van de laatste 10 sowieso al mogen verwachten..)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Dat is onmogelijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef Leigh het volgende:
Ik krijg associaties van hyperactieve negers als ik die Adez-reclame zie.
No One vind ik echt een moderne klassieker hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee deze keer.
Ach, Hind gaat haar carriere verneuken door met dat songfestival mee te doen....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zegt vooral veel over het overall niveau van de Nederlandse Idols, want ik heb vanavond nog geen enkel optreden gezien wat meer dan middelmatig was.. (ja, ze zingen allemaal netjes, maar dat zou je van de laatste 10 sowieso al mogen verwachten..)
't kan een stukje nostalgie wezen, maar ik was van Hinds optredens over het algemeen toch ff wat meer onder de indruk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:17 schreef Marble het volgende:
[..]
No One vind ik echt een moderne klassieker hoor.
Nee, het ligt eraan dat ik ervoor kies dit soort muziek niet te leren kennenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het thema hoor
Ik ken alle nummers so far, maar ja bij mij op het werk staat de hele dag de radio aan.
is dat die ene die aan haar nephaar trok, hoe heet hij ook alweer?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Treezz het volgende:
[..]
dat komt door die stupid dj's van 538 dat nathalie niet goed preseert
Dat flitste ook door mijn hoofd. Alles lijkt zo kleins....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zegt vooral veel over het overall niveau van de Nederlandse Idols, want ik heb vanavond nog geen enkel optreden gezien wat meer dan middelmatig was.. (ja, ze zingen allemaal netjes, maar dat zou je van de laatste 10 sowieso al mogen verwachten..)
't kan een stukje nostalgie wezen, maar ik was van Hinds optredens over het algemeen toch ff wat meer onder de indruk.
BVO, kom er maar in.quote:
Zolang Nikki d'r maar niet uit gaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Ben bang dat Nathalie er uit vliegt vanavond!
Wat interesseert mij dat nouquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
538 deejays die helemaal niets met Idols hebben en de liedjeskeuze oplezen van de autocue vind je leuk?
De een nog pafferiger dan de ander.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef Cee het volgende:
Wat een hippe kaerels daar bij 538 allemaal.
Ach, Pheno heeft ook een avondje verlof. Wij weten wel beter tochquote:
Nee, liever niet. Maar Charlene mag er van mij wel uitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang Nikki d'r maar niet uit gaat.
Want?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, Pheno heeft ook een avondje verlof. Wij weten wel beter toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |