zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef Svensational het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal Jerney!
Gelukkig ik ben niet de enige die zo'n vraagteken-gezicht trok.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef Svensational het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal Jerney!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Nikki & Charlene naar de finale.
Net zo saai braaf burgerlijk trutje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef livelink het volgende:
Geweldig dit van CharleneIk hoop toch echt dat ze in de finale komt. En ik vind haar absoluut niet te vergelijken met Floortje, overigens.
Je mag zappen.quote:
Ik vind deze editie vsn Idols er toch een van de middelmaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ga toch weg man, je ziet gewoon aan dit liedje dat ze erg beperkt is qua volume en zang.
Omdat belspelletjes niet meer mogen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom is para-tv tegenwoordig zo populair...
iidd, zo saai....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef Timmai het volgende:
echt bizar hoe door dit thema de hele uitzending verneukt wordt.
Vind jequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef Timmai het volgende:
echt bizar hoe door dit thema de hele uitzending verneukt wordt.
dat komt door die stupid dj's van 538 dat nathalie niet goed preseertquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef robert2006 het volgende:
kom op, allemaal stemmen op charlene. nikki doet faith evans ook een goed nummer volgens mij.
nathalie valt tegen vandaag
quote:
zit jiuj naar een andere Idols te kijken dan ik dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Bizar trouwens hoe we verwend zijn met deze 3. Elk optreden is gewoon steengoed vergeleken 99% van alle vorige idols en wij vinden het allemaal maar matigjes...
Luxe went snel he
Jup, met Mesmerized.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar iemand even opgepikt wat ze ging zingen? Faith Adams?
Mesmerize oid.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar iemand even opgepikt wat ze ging zingen? Faith Adams?
Daar heb je dan wel weer gelijk in, we storen ons nu meer aan cupmaten en zachte g's en gebrek aan uitstraling in plaats van het feit dat iemand als een stofzuiger klinkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Knipoogje het volgende:
Bizar trouwens hoe we verwend zijn met deze 3. Elk optreden is gewoon steengoed vergeleken 99% van alle vorige idols en wij vinden het allemaal maar matigjes...
Luxe went snel he
Ze/hij kijkt iig naar dezelfde als ik!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
zit jiuj naar een andere Idols te kijken dan ik dan?
538 deejays die helemaal niets met Idols hebben en de liedjeskeuze oplezen van de autocue vind je leuk?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb echt totaal geen problemen met het thema.
Dat dus. Bij de vorige Idols'en was er maar 1 die er echt uitsprong, nu niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze/hij kijkt iig naar dezelfde als ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |