Welke aflevering ben je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb gesmst
Oh, American Idol heb ik ook nog liggen
Ik moet nog beginnen met 1quote:
ik denk dat deze uitzending weinig mensen van stem zal doen veranderen als dat ze voorheen al gestemd hadden maar we zullen het zien...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef BVO het volgende:
HET IS DEZE KEER ECHT EEN KWESTIE VAN SMAAK!!!!!!!!!!
Je kunt de audities overslaan!quote:
ik kan het niet vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij was dat Dallas
Is dat niet het leukst?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt de audities overslaan!
? hú??quote:
Ja ik ga niet weer 1 uur en 22 minuten naar die ellende kijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden... op youtube
Charlene de betere? Ze was duidelijk de minste, tussen een podiumbeest en een podiumbeestje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Ice_Tea het volgende:
Charlene was toch wel de betere vanavond. Ook rondje 2 heeft ze gewonnen.
Nah nee, dit is niet eens een beetje leukquote:
Sufquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah nee, dit is niet eens een beetje leuk![]()
quote:
KOM WE GAAN ZE SAAAAAAAAMEUHHH KIJKEN.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Suf
Nou ja, ik ga ze tóch kijken, want verder heb ik nog niks gedownload
ahaaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De winnares van de auto kwam uit Weert.
Omdat het publiek dan in de rij staat bij de wc'squote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom is die backshow altijd zo kiespijn ongemakkelijk?
Nou, kom maar langs danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
KOM WE GAAN ZE SAAAAAAAAMEUHHH KIJKEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |