Dit seizoen is toch al verloren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:11 schreef kevin6188 het volgende:
Heb er voor morgen alleen niet zoveel vertrouwen in...
Dat is niet zijn taak maar die van de scouting. Dat hij dan niet naar de scouting luistert is wel erg domquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om even terug te komen op het Sulejmani bericht, het grootste minpunt van v Geel vindt ik het niet kunnen onderscheiden van een talent met een middelmaat en dát bewijst hij maar weer eens.
Ik blijf via de achterdeur op CL hopen. Kan een heleboel problemen schelen van de zomer.quote:
idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is niet zijn taak maar die van de scouting. Dat hij dan niet naar de scouting luistert is wel erg dom!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Superheld het volgende:
kankahj kanarieeeeeeeeeeeeeees
Tot morgen Superheld! Ik zal naar je zwaaien na de 0-2.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Superheld het volgende:
kankahj jiodennnnnnnnnnnn
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Superheld het volgende:
hoop da m n levetr het haaltquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tot morgen Superheld! Ik zal naar je zwaaien na de 0-2.
Heldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Superheld het volgende:
Jorien staat je al op te wachten met een knuppelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zit trouwens te internetten in de trein, ga nu naar Rotterdam toe![]()
Ja schattigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze krijgen nu al praatjes in Breda.
Als sponsOR wel ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol kwam spontaan in me op maar zou Nike niet als sponser vet staan bij Ajax
Zit trouwens te internetten in de trein, ga nu naar Rotterdam toe![]()
Dat lukt ons al jaren niet. Ik ga dit jaar weer niet. Verrotste uitwedstrijd van allemaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:24 schreef denthemen het volgende:
Ik zou het wel sneu vinden als we het uitvak bij psv niet vol zouden krijgen
quote:
In het rapport Coronel staat letterlijk dat het onwenselijk is dat een nieuwe trainer zijn staf meeneemt en aanstelt. Hoe is dan te verklaren dat Van Basten dit wel doet?
,,Het is zo gegaan dat van Basten voorstelde om Van ’t Schip en Witschge mee te nemen. Het heeft veel voordelen als een staf al aan elkaar gewend is, en deze jongens zijn complementair aan elkaar. Het is niet zo dat Van Basten zijn assistenten heeft aangesteld, dat heb ik gedaan met mijn collega’s binnen de clubleiding. Uiteraard zijn Adrie Koster, Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk door ons op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. De contracten van Groenendijk en Spijkerman lopen aan het einde van het seizoen af en we hebben een staf willen samenstellen waarin de nieuwe trainer optimaal kan functioneren. We zijn nu aan het bekijken op welke manier we Groenendijk en Spijkerman voor Ajax kunnen behouden, want met deze nieuwe technische staf is niet gezegd dat we de kwaliteit van de huidige staf niet goed vinden.”
Dus Ajax legt de adviezen van het rapport niet naast zich neer?
,,Nee, natuurlijk niet. In het rapport staan diverse goede aanbevelingen voor Ajax. En zoals men heeft kunnen lezen is dinsdagavond ook al het één en ander in gang gezet als uitvloeisel van het rapport. We hebben een aantal andere adviezen die in het rapport van de commissie staan meegenomen in de laatste gesprekken met de nieuwe trainers. Iedereen kan er van op aan dat het een breedgedragen beslissing is.”
zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ja het leek er op dat de bezem er door heen ging. Maar er gaat dus niks gebeuren waarschijnlijk
ajax.nl:
[..]
Lijkt mij vrij sterk dat er niets gaat gebeuren, waarom zouden ze Cruijff dan aangesteld hebben? Als Marco geen goede vriend was van Johan hadden ze zich waarschijnlijk wel aan dat punt gehouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ja het leek er op dat de bezem er door heen ging. Maar er gaat dus niks gebeuren waarschijnlijk
ajax.nl:
[..]
Hij mocht voor het eerst een nipje nemen van het pilsje van zn vader. Maar nu moet ie naar bed.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef denthemen het volgende:
SuperheldDoen alsof je dronken bent
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:02 schreef toma het volgende:
naknaknaknaknaknaknaknaknak..........
het gaat snelquote:
Jij gaat alleen naar:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik sla weer over
Morgen kwart over 12 me bed uitrollen en lekker op tele2 Ajax kijken.
Ajax mag dan in heel de wereld bekend zijn maar een eigen tv kanaal in Argentinië hebben ze volgens mij toch nog echt nietquote:
Nee hoor, ik ben naar meer wedstrijden geweest dan jij denkt. Niet dit jaar (dit jaar pas drie uitwedstrijden geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij gaat alleen naar:
Kakkies, Utrecht?
Hehe weet ook wel dat jij er veel meer bent geweest maar had het over dit jaarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben naar meer wedstrijden geweest dan jij denkt. Niet dit jaar (dit jaar pas drie uitwedstrijden geweest), maar andere jaren heb ik er genoeg gezien. En daarbij komt dat ik de sfeer in het uitvak niet echt geweldig vind. Het wordt steeds triester. En elke week een combi in stappen begint ook te vervelen. Daarbij komt dat tele2 een stuk goedkoper is
"Kom dan, kom dan"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe weet ook wel dat jij er veel meer bent geweest maar had het over dit jaar![]()
En ja sfeer is niet echt geweldig, vooral dat gewank gebaar van de helft van het uitvak is gewoon irritant aan het worden![]()
Maargoed ik vermaak me altijd wel
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef tha_dark het volgende:
Eindelijk weer internet! Ben namelijk aan het rondreizen door dit mooie land en al een hele tijd geen internet meer gehad. Kan iemand me even kort samenvatten wat er de afgelopen twee weken is gebeurt?
Lees ik hier nu dat Van Basten de nieuwe coach wordt?!
Ja sorry dat ik hier op zo´n crap computer zit waar de Ajax site het niet eens op doet en ik nu alweer weg moet want heb nog druk programma vandaag.quote:
Cruijff gaat het technische beleid vormenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik hier op zo´n crap computer zit waar de Ajax site het niet eens op doet en ik nu alweer weg moet want heb nog druk programma vandaag.
Maar bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, lekker behulpzaam hier.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=55731quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik hier op zo´n crap computer zit waar de Ajax site het niet eens op doet en ik nu alweer weg moet want heb nog druk programma vandaag.
Maar bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, lekker behulpzaam hier.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
altijd leuk als jij naar breda gaat
Hooiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik bedoelde een nieuwe user
Dit jaar nog niet zit wel elke thuis wedstrijd in de Arena. Haal waarschijnlijk volgend jaar een SCC als mijn rijbewijs ook binnen isquote:
Hehe ok. Ik ken een paar jongens die Mike heten dus vandaar. Maar dan ken ik je verder nietquote:Op zondag 24 februari 2008 01:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit jaar nog niet zit wel elke thuis wedstrijd in de Arena. Haal waarschijnlijk volgend jaar een SCC als mijn rijbewijs ook binnen is![]()
Ontopic: Ajax Kampioenuuhh
Drink je wel eens bier?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit jaar nog niet zit wel elke thuis wedstrijd in de Arena. Haal waarschijnlijk volgend jaar een SCC als mijn rijbewijs ook binnen is
Ontopic: Ajax Kampioenuuhh
Daar gaan we dan weer, zondagochtend 08.20u hell yeah!quote:
Hehe, ben blij dat ik via Lage Zwaluwe ga, moet nu wel de deur al uit maargoed vind het na de wedstrijd altijd lekkerder om gewoon rustig terug te gaan inplaats met een busquote:Op zondag 24 februari 2008 08:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar gaan we dan weer, zondagochtend 08.20u hell yeah!![]()
Een bakkie pleuah gaat er wel in! AJAX!
Ik zie het ook helemaal niet zo negatief. NAC wordt overschat.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:27 schreef Chadi het volgende:
We gaan winnen met een nulletje of 5 .. heb wat vertrouwenAjax gaat vandaag 4-4-2 spelen waardoor het centrum van NAC de hele tijd zoekende is en het niet kan belopen
zou zomaar kunnen,quote:Op zondag 24 februari 2008 10:04 schreef Againzender het volgende:
Ben benieuwd, drie keer in een seizoen van NAC verliezen zou wel heel dramatisch zijn.
Maar het zou zomaar kunnen
Word je Ajacied Jorien?quote:Op zondag 24 februari 2008 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen,
pakken jullie ze in de playoffs
Ik denk ook dat Ajax dit keer wel geleerd heeft van de vorige keer.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal niet zo negatief. NAC wordt overschat.
Koster heeft dus geleerd. Leonardo is gewoon een factor waar je als tegenatander NIET op kan spelen. DIe man is zo beweeglijk en is zo 2-3 man kwijt en dan kan je gebruik maken van je overtal.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Eindelijk Leonardo voor Kennedy
Toch zullen we wel verliezen
Jammer dat feyenoord niet meedoet straks .. graag twee keer tegen willen spelenquote:Op zondag 24 februari 2008 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen,
pakken jullie ze in de playoffs
feyenoord haalt de playoffs easyquote:Op zondag 24 februari 2008 10:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jammer dat feyenoord niet meedoet straks .. graag twee keer tegen willen spelen
quote:Op zondag 24 februari 2008 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feyenoord haalt de playoffs easy
ga nou maar naar twente/heerenveen/psv/groningen toe
de playoffs voor de 6 t/m 9e plek ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feyenoord haalt de playoffs easy
ga nou maar naar twente/heerenveen/psv/groningen toe
Mag die bij de training op goal staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:27 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Whehehe Kennedy z'n hobby is vissen
Denk het niet. Iedereen weet nu hoe NAC speelt, dus geen verrassingen meer. Ajax zal NAC gewoon vanaf het begin onder druk gaan zetten. Ik denk wel dat het een grote uitslag zal gaan worden, vooral als Ajax vroeg in de wedstrijd kan scoren.quote:
Stiekem als mijn mamma niet thuis is, en anders drink ik gewoon lekker limonadequote:
Omg...weer Rommedahlquote:Opstelling
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva (Uru)
Johnny Heitinga
Thomas Vermaelen (Bel)
Jan Vertonghen (Bel)
Gabri (Spa)
Edgar Davids (C)
Urby Emanuelson
Dennis Rommedahl (Den)
Klaas-Jan Huntelaar
Kenneth Perez (Den)
Wissels
Dennis Gentenaar
Samuel Kuffour (Gha)
Albert Luque (Spa)
Leonardo (Bra)
Luis Suárez (Uru)
George Ogararu (Roe)
Siem de Jong
wat een slechte trainer zegquote:Op zondag 24 februari 2008 11:57 schreef StarGazer het volgende:
Pfff wrom begint hij niet gewoon eens met Luque ipv Rommedahl
voorbeschouwing met petrovic leuk manquote:Op zondag 24 februari 2008 12:06 schreef MaxC het volgende:
Ik ga lekker voor de TV zitten, heb er een goed gevoel over
Urby linksbuitenquote:
koster wil cl voor volgend jaar veilig stellen voor zijn psvquote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Koster wilt alleen met blonde jongens werken
Ze staan 4e na 25 wedstrijden met gelijke punten als Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal niet zo negatief. NAC wordt overschat.
Die vent is al weken de weg kwijt.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:32 schreef Chadi het volgende:
Emanuelson godverdomme kut tyfus tering zooi hoe durft die koster.
Die opstelling al is er 1 van angst en totaal niet om de zwakte van de tegenstander bloot te leggen.quote:
Nope, de stream van Tele2 is offline.. Neem gewoon digitenne jlm..quote:
Serieus Koster mag wat mij betreft naar het tweede per direct. Dit is een opstelling waarin je om problemen vraagt. Een bot mes voorin en kwetsbaar op het middenveld. Godverdomme kut tyfus hoerezooi weer zo'n trainer die totaal geen verstand heeft van voetbal.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:46 schreef Cheiron het volgende:
Wat een kutopstelling.. Weer Suarez op de bank.
mijn ouders laten nu een huis bouwen, ik denk dat we in het nieuwe huis wel digitale tv krijgenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:39 schreef notunreal het volgende:
[..]
Nope, de stream van Tele2 is offline.. Neem gewoon digitenne jlm..
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee die opstelling van AjaxRommedahl doet totaal niet mee aan het spel.
Ik dacht al joh.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee die opstelling van AjaxRommedahl doet totaal niet mee aan het spel.
Nee Rommedahl en Emanuelson .. En dan die wissels Perez eruit halen omdat je eigen opstelling van geen kant klopt.quote:
Het is zeker niet onmogelijk dat Leonardo het nog slechter gedaan had.... daar gaat het om.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee Rommedahl en Emanuelson .. En dan die wissels Perez eruit halen omdat je eigen opstelling van geen kant klopt.
Als hij geen kans krijgt terwijl anderen er al weken (maanden) niks van bakken zullen we het nooit weten hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk dat Leonardo het nog slechter gedaan had.... daar gaat het om.
Wat is dat voor denken. Je zet je slechtste optie neer omdat je niet zeker weet of je een betere hebt. Godverdomme zeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk dat Leonardo het nog slechter gedaan had.... daar gaat het om.
Beetje laat:quote:Op zondag 24 februari 2008 12:34 schreef DANILXL het volgende:
waarom staat er geen sopcast online en bij groningen wel?
Dat is zeker waar, maar het is zo'n mosterd na de maaltijd he? had Dennis er 2 ingeschoten dan was ie weer een held geweest. Ik bedoel te zeggen dat het makkelijker is om de spelers die missen helden te maken dan andersom. En misschien traint Leonardo wel waardeloos.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij geen kans krijgt terwijl anderen er al weken (maanden) niks van bakken zullen we het nooit weten hè?
rot op man, Leonardo is een fantastische speler die altijd dreiging, snelheid, techniek en een goede voorzet heeft. Rommedahl is snel.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee geen maar dat was van te voren al duidelijk. EN je maakt geen helden van ze je weet gewoon dat je dan MEER KANS hebt. maar die slinger schijnt koster ook te missen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is zo'n mosterd na de maaltijd he? had Dennis er 2 ingeschoten dan was ie weer een held geweest. Ik bedoel te zeggen dat het makkelijker is om de spelers die missen helden te maken dan andersom. En misschien traint Leonardo wel waardeloos.
Prima, Huntelaar ook maar meteen. Seizoen is toch al verloren en Excelsior thuis.quote:
Dat valt inderdaad heel erg op, er zit geen enkele lijn in het spel.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef Chadi het volgende:
Zodra ze de bal hebben weten ze niet wat de bedoeling is .
Laat maar joh... jullie kunnen blijkbaar niet eens normaal reageren tegen mede ajax-liefhebbers. Beetje triest...quote:
Niet zo overgevoelig zeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat maar joh... jullie kunnen blijkbaar niet eens normaal reageren tegen mede ajax-liefhebbers. Beetje triest...
Niks overgevoelig. Ik erger me eraan dat veel lui hier niet normaal een discussie kunnen voeren. Blijkbaar moet er altijd iets geroepen worden over de ander die een andere mening heeft. Dat is niet normaal en triest, zeker als je voor dezelfde club bent. Maar ja, dat allemaal wel aan mij liggen....quote:
Omdat ie bang is dat ie dan wint.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Black-Death het volgende:
Waarom hield Koster in godsnaam Suarez op de bank?
Jij komt niet uit Amsterdam of wel? "Ah man, rot op" hoef je echt niet persoonlijk of negatief op te vatten hoor. Althans, normaal gesprokenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks overgevoelig. Ik erger me eraan dat veel lui hier niet normaal een discussie kunnen voeren. Blijkbaar moet er altijd iets geroepen worden over de ander die een andere mening heeft. Dat is niet normaal en triest, zeker als je voor dezelfde club bent. Maar ja, dat allemaal wel aan mij liggen....
Gouden wissels? Zelfs een oppblaas pop was beter dan Rommedahl geweest.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Ruiseart het volgende:
Koster! Gouden wissels! Succescoach!!!!!
?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Ruiseart het volgende:
Koster! Gouden wissels! Succescoach!!!!!
Sterker nog... ik ben er geboren, maar dan nog hoef ik het niet normaal te vinden.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jij komt niet uit Amsterdam of wel? "Ah man, rot op" hoef je echt niet persoonlijk of negatief op te vatten hoor. Althans, normaal gesproken
Flikker op man er staat bij Ajax niet eens een normale opstelling en daar begint voetbal mee. als je Rommedahl erin zet en dan Perez laat zweven over 40 meter dan ben je gewoon een domme coach en niet ajax waardig.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week verliest PSV uit bij Utrecht, dan winnen jullie uit bij PSV en alles ligt weer open.
Klinkt niet eens zo heel erg vergezocht.
PSV gaat zeker nog wat punten verspelen, geloof er alleen niets van dat Ajax daarvan gaat profiteren.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week verliest PSV uit bij Utrecht, dan winnen jullie uit bij PSV en alles ligt weer open.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Flikker op man er staat bij Ajax niet eens een normale opstelling en daar begint voetbal mee. als je Rommedahl erin zet en dan Perez laat zweven over 40 meter dan ben je gewoon een domme coach en niet ajax waardig.
knap van kjh dat die maar blijft scorenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
omg dat schot van huntelaar toen het al 2-3 stond, echt sad..
verder ben ik wel blij natuurlijk met de overwinning, maar jezus wat maken die gasten zich het keer op keer moeilijk...
Colin of Oga, kuffour is centrum verdedigerquote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef Ruiseart het volgende:
Hoe zou Koster het volgende week neerzetten achterin zonder Silva? Kansje voor Kuffour?
Het toont inderdaad aan hoe slecht wij het hebben. Dat rapport is nog te mild. Een coach van enig niveau moet je toch in huis hebben. Als je zo 'n opstelling maakt dan snap je er toch werkelijk geen bal van.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef peaceman het volgende:
Zijn interim coaches ooit clubwaardig?
2 open doel kansen verneukt door Huntelaar he...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
omg dat schot van huntelaar toen het al 2-3 stond, echt sad..
verder ben ik wel blij natuurlijk met de overwinning, maar jezus wat maken die gasten zich het keer op keer moeilijk...
John naar rechts ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Colin of Oga, kuffour is centrum verdediger
Ogararu gooi hij er wel in.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef Ruiseart het volgende:
Hoe zou Koster het volgende week neerzetten achterin zonder Silva? Kansje voor Kuffour?
Zeker weten, Zlatan heeft aangegeven in zijn tijd bij Ajax enorm veel te hebben geleerd van v Basten dus ik help je mee te hopen!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Een echte topspits zou die kans in die tijd er ook in moeten schieten, het betekend dat het niet slecht zou zijn als Huntelaar nog een jaar bij Ajax blijft en extra gecoached kan worden door van Basten.
Ik bedoelde het eigenlijk niet alleen tov Ajax, maar interim coaches in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het toont inderdaad aan hoe slecht wij het hebben. Dat rapport is nog te mild. Een coach van enig niveau moet je toch in huis hebben. Als je zo 'n opstelling maakt dan snap je er toch werkelijk geen bal van.
Maar zo slechtquote:Op zondag 24 februari 2008 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk niet alleen tov Ajax, maar interim coaches in zijn algemeenheid.
Maar goed, Koster is geen topcoach, dat wisten we wel toen hij aantrad, toch?
Dat is er jammer. Ik denk dat het voor zowel KJH als JH helemaal niet verkeerd zou zijn om nog een jaartje te blijven. Nog een jaartje extra rijpen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh Sjonnie neemt de aanstelling van Van Basten niet mee in de beslissing van een eventuele vertrek
Misschien blijft hij wel, wie er ook zou komen als trainerquote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh Sjonnie neemt de aanstelling van Van Basten niet mee in de beslissing van een eventuele vertrek
Huntelaar had ook geel moeten pakken.quote:24/2/2008 - Gabri, Silva en Suárez missen Excelsior
(Gepost door P.)
Gabri, Bruno Silva en Luis Suárez zullen de thuiswedstrijd van volgende week zondag tegen Excelsior vanaf de tribune of de skybox moeten meemaken. Gabri kreeg zijn achtste gele kaart van het seizoen. Bruno Silva maakte in de 77ste minuut een overtreding waarvoor hij terecht geel kreeg. Suárez kreeg zijn vijfde gele kaart na een akkefietje met Rob Penders van NAC, die eveneens geel kreeg van Luinge. Beide spelers kunnen wel opgesteld worden in de uitwedstrijd tegen PSV, over twee weken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Psv kan je daar bespreken.
Live Eredivisieverslagen #99
Hij oefent met 10 man spelenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:49 schreef Wooldoor het volgende:
Zou Koster een dochter hebben die het met Rommedahl doet anders zie ik geen reden waarom Rommedahl boven Suarez wordt verkozen. Ik kan het uberhaubt al niet begrijpen dat Suarez niet in de basis staat.
Dan zit het ons ook eens mee...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Zwansen het volgende:
Kwartier voor tijd gewoon 2-1. En alsnog winnen.
Geweldigquote:
Haha John lijkt ook totaal geen moeite ermee te hebben en zo klein is Silva niet, volgens mij is het na Stekelenburg de grootste speler van Ajax.quote:
Vergeten we El Tanque nietquote:Op zondag 24 februari 2008 15:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Haha John lijkt ook totaal geen moeite ermee te hebben en zo klein is Silva niet, volgens mij is het na Stekelenburg de grootste speler van Ajax.
Wereldpass van Davidsquote:Op zondag 24 februari 2008 15:34 schreef BonJovi het volgende:
Ook mooi toen Johnny scoorde dat hij en Davids elkaar op pepte
http://www.fcupdate.nl/co(...)da-ajax/fotos/18580/quote:Op zondag 24 februari 2008 15:34 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:34 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit:Iets met spuit 11![]()
quote:'Chermiti in beeld bij Ajax'
Volgens Europe Soccer zou de Tunesiër Mohamed Chermiti in beeld zijn bij Ajax.
De spits van Etoile Sportive du Sahel was een van de betere spelers tijdens de Afrika Cup.
Chermiti kende een goed 2007. Naast landskampioen met zijn club pakte hij ook de topscorer van de Afrikaanse Champions League en werd hij verkozen tot Tunesisch voetballer van het jaar.
Wel grappig om te zien hoe hij ontploft als er ook maar iets gebeurd.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Doe mij even een dosis veerkracht.. hou ik van
Oh ja.. Luinge
nu De Graafschap nogquote:
Heerenveen is een directe concurrent dus als er puntverlies is, is het gunstigquote:Op zondag 24 februari 2008 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor Ajax uit?
Heerenveen speelt leuk voetbal. Toch leuk als zulke clubs winnen?
Verrassend weer hequote:Op zondag 24 februari 2008 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
Swalbelay ging weer even liggen en de boertjes krijgen weer een pingel.
Denk niet dat het een swalbe was maar het was geen pingel..quote:Op zondag 24 februari 2008 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
vond het wel weer discutabel.. magoed.. we hebben de aansluiting niet verloren..quote:Op zondag 24 februari 2008 16:19 schreef notunreal het volgende:
[..]
Denk niet dat het een swalbe was maar het was geen pingel..
Waar Suarez in Januari stopte met swalbes, is Afellay begonnen. Kutventjequote:Op zondag 24 februari 2008 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
quote:'Chermiti in beeld bij Ajax'
Volgens Europe Soccer zou de Tunesiër Mohamed Chermiti in beeld zijn bij Ajax.
De spits van Etoile Sportive du Sahel was een van de betere spelers tijdens de Afrika Cup.
Chermiti kende een goed 2007. Naast landskampioen met zijn club pakte hij ook de topscorer van de Afrikaanse Champions League en werd hij verkozen tot Tunesisch voetballer van het jaar.
Was wel een overtredingquote:Op zondag 24 februari 2008 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
En hopen dat we niets meer weggeven. IJdele hoop dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
we moeten hopen dat psv verliest uit bij Utrecht en van ons verliest... dan kan het nog leuk worden. psv heeft zich ook nog te richten op de UEFA Cup.
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:27 schreef dronkeykong het volgende:
Zo voortaan in het begin van het seizoen maar die schaal aan psv geven. Godtering wat hebben die alles mee zeg
Je was weer lekker bezig in het liveverslag topic.quote:
ik wel, wij zijn te slecht voor de titel, pakken de beker.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je was weer lekker bezig in het liveverslag topic.
Je bent toch niet voor PSV?
ik woon 10 km van de kuip.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:37 schreef BonJovi het volgende:if you cant beat them join them
wat een clown ben je ook.
Mee eens! (wederom)quote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Koster heeft nu toch wel echt afgedaan bij mij, totaal geen idee van hoe de spelers presteren de afgelopen weken, zo stelt hij Rommedahl gewoon weer op en wisselt hij Siem de Jong in de 70ste minuut als ze achter staan, iets waar die jongen natuurlijk niets mee kan.
Volgens mij heeft Koster het ook niet zo op de mediterraine jongens in de selectie, Suarez uit de basis gehaald voor furby, Leo en Luque komen helemaal niet meer aan bod terwijl dat juist de jongens zijn die je eens vertrouwen moet geven en de kans moet gunnen om te voetballen.
Dat is helemaal geen mosterd na de maaltijd, ik baalde, net als veel anderen, vooraf al dat Rommedahl in de basis stond en tijdens de wedstrijd werd nog eens bevestigd waarom.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is zo'n mosterd na de maaltijd he? had Dennis er 2 ingeschoten dan was ie weer een held geweest. Ik bedoel te zeggen dat het makkelijker is om de spelers die missen helden te maken dan andersom. En misschien traint Leonardo wel waardeloos.
En dat kwam ook omdat Rommedahl daar verdwenen was.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:39 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Oh en pluspuntje voor Silva hoe hij vooral in de slotfase sterk aanwezig was, toch nog een paar gevaarlijke ballen van rechts
Het is idd te gek voor woorden. Gatenkaas verdediging waar je u tegen zegt. Zelfs tegen een totaal kansloos Sparta vorige week krijg je nog twee onnodige goals tegen. Ze zijn vorig seizoen al helemaal vergetenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:44 schreef Suijk het volgende:
Ik zie eigenlijk nu pas dat we meer goals tegen hebben dan de nummer laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |