Nee Rommedahl en Emanuelson .. En dan die wissels Perez eruit halen omdat je eigen opstelling van geen kant klopt.quote:
Het is zeker niet onmogelijk dat Leonardo het nog slechter gedaan had.... daar gaat het om.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee Rommedahl en Emanuelson .. En dan die wissels Perez eruit halen omdat je eigen opstelling van geen kant klopt.
Als hij geen kans krijgt terwijl anderen er al weken (maanden) niks van bakken zullen we het nooit weten hč?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk dat Leonardo het nog slechter gedaan had.... daar gaat het om.
Wat is dat voor denken. Je zet je slechtste optie neer omdat je niet zeker weet of je een betere hebt. Godverdomme zeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk dat Leonardo het nog slechter gedaan had.... daar gaat het om.
Beetje laat:quote:Op zondag 24 februari 2008 12:34 schreef DANILXL het volgende:
waarom staat er geen sopcast online en bij groningen wel?
Dat is zeker waar, maar het is zo'n mosterd na de maaltijd he? had Dennis er 2 ingeschoten dan was ie weer een held geweest. Ik bedoel te zeggen dat het makkelijker is om de spelers die missen helden te maken dan andersom. En misschien traint Leonardo wel waardeloos.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij geen kans krijgt terwijl anderen er al weken (maanden) niks van bakken zullen we het nooit weten hč?
rot op man, Leonardo is een fantastische speler die altijd dreiging, snelheid, techniek en een goede voorzet heeft. Rommedahl is snel.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee geen maar dat was van te voren al duidelijk. EN je maakt geen helden van ze je weet gewoon dat je dan MEER KANS hebt. maar die slinger schijnt koster ook te missen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is zo'n mosterd na de maaltijd he? had Dennis er 2 ingeschoten dan was ie weer een held geweest. Ik bedoel te zeggen dat het makkelijker is om de spelers die missen helden te maken dan andersom. En misschien traint Leonardo wel waardeloos.
Prima, Huntelaar ook maar meteen. Seizoen is toch al verloren en Excelsior thuis.quote:
Dat valt inderdaad heel erg op, er zit geen enkele lijn in het spel.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef Chadi het volgende:
Zodra ze de bal hebben weten ze niet wat de bedoeling is .
Laat maar joh... jullie kunnen blijkbaar niet eens normaal reageren tegen mede ajax-liefhebbers. Beetje triest...quote:
Niet zo overgevoelig zeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat maar joh... jullie kunnen blijkbaar niet eens normaal reageren tegen mede ajax-liefhebbers. Beetje triest...
Niks overgevoelig. Ik erger me eraan dat veel lui hier niet normaal een discussie kunnen voeren. Blijkbaar moet er altijd iets geroepen worden over de ander die een andere mening heeft. Dat is niet normaal en triest, zeker als je voor dezelfde club bent. Maar ja, dat allemaal wel aan mij liggen....quote:
Omdat ie bang is dat ie dan wint.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Black-Death het volgende:
Waarom hield Koster in godsnaam Suarez op de bank?
Jij komt niet uit Amsterdam of wel? "Ah man, rot op" hoef je echt niet persoonlijk of negatief op te vatten hoor. Althans, normaal gesprokenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks overgevoelig. Ik erger me eraan dat veel lui hier niet normaal een discussie kunnen voeren. Blijkbaar moet er altijd iets geroepen worden over de ander die een andere mening heeft. Dat is niet normaal en triest, zeker als je voor dezelfde club bent. Maar ja, dat allemaal wel aan mij liggen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |