Jij gaat alleen naar:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik sla weer over
Morgen kwart over 12 me bed uitrollen en lekker op tele2 Ajax kijken.
Ajax mag dan in heel de wereld bekend zijn maar een eigen tv kanaal in Argentinië hebben ze volgens mij toch nog echt nietquote:
Nee hoor, ik ben naar meer wedstrijden geweest dan jij denkt. Niet dit jaar (dit jaar pas drie uitwedstrijden geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij gaat alleen naar:
Kakkies, Utrecht?
Hehe weet ook wel dat jij er veel meer bent geweest maar had het over dit jaarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben naar meer wedstrijden geweest dan jij denkt. Niet dit jaar (dit jaar pas drie uitwedstrijden geweest), maar andere jaren heb ik er genoeg gezien. En daarbij komt dat ik de sfeer in het uitvak niet echt geweldig vind. Het wordt steeds triester. En elke week een combi in stappen begint ook te vervelen. Daarbij komt dat tele2 een stuk goedkoper is
"Kom dan, kom dan"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe weet ook wel dat jij er veel meer bent geweest maar had het over dit jaar![]()
En ja sfeer is niet echt geweldig, vooral dat gewank gebaar van de helft van het uitvak is gewoon irritant aan het worden![]()
Maargoed ik vermaak me altijd wel
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef tha_dark het volgende:
Eindelijk weer internet! Ben namelijk aan het rondreizen door dit mooie land en al een hele tijd geen internet meer gehad. Kan iemand me even kort samenvatten wat er de afgelopen twee weken is gebeurt?
Lees ik hier nu dat Van Basten de nieuwe coach wordt?!
Ja sorry dat ik hier op zo´n crap computer zit waar de Ajax site het niet eens op doet en ik nu alweer weg moet want heb nog druk programma vandaag.quote:
Cruijff gaat het technische beleid vormenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik hier op zo´n crap computer zit waar de Ajax site het niet eens op doet en ik nu alweer weg moet want heb nog druk programma vandaag.
Maar bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, lekker behulpzaam hier.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=55731quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik hier op zo´n crap computer zit waar de Ajax site het niet eens op doet en ik nu alweer weg moet want heb nog druk programma vandaag.
Maar bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, lekker behulpzaam hier.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
altijd leuk als jij naar breda gaat
Hooiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik bedoelde een nieuwe user
Dit jaar nog niet zit wel elke thuis wedstrijd in de Arena. Haal waarschijnlijk volgend jaar een SCC als mijn rijbewijs ook binnen isquote:
Hehe ok. Ik ken een paar jongens die Mike heten dus vandaar. Maar dan ken ik je verder nietquote:Op zondag 24 februari 2008 01:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit jaar nog niet zit wel elke thuis wedstrijd in de Arena. Haal waarschijnlijk volgend jaar een SCC als mijn rijbewijs ook binnen is![]()
Ontopic: Ajax Kampioenuuhh
Drink je wel eens bier?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit jaar nog niet zit wel elke thuis wedstrijd in de Arena. Haal waarschijnlijk volgend jaar een SCC als mijn rijbewijs ook binnen is
Ontopic: Ajax Kampioenuuhh
Daar gaan we dan weer, zondagochtend 08.20u hell yeah!quote:
Hehe, ben blij dat ik via Lage Zwaluwe ga, moet nu wel de deur al uit maargoed vind het na de wedstrijd altijd lekkerder om gewoon rustig terug te gaan inplaats met een busquote:Op zondag 24 februari 2008 08:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar gaan we dan weer, zondagochtend 08.20u hell yeah!![]()
Een bakkie pleuah gaat er wel in! AJAX!
Ik zie het ook helemaal niet zo negatief. NAC wordt overschat.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:27 schreef Chadi het volgende:
We gaan winnen met een nulletje of 5 .. heb wat vertrouwenAjax gaat vandaag 4-4-2 spelen waardoor het centrum van NAC de hele tijd zoekende is en het niet kan belopen
zou zomaar kunnen,quote:Op zondag 24 februari 2008 10:04 schreef Againzender het volgende:
Ben benieuwd, drie keer in een seizoen van NAC verliezen zou wel heel dramatisch zijn.
Maar het zou zomaar kunnen
Word je Ajacied Jorien?quote:Op zondag 24 februari 2008 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen,
pakken jullie ze in de playoffs
Ik denk ook dat Ajax dit keer wel geleerd heeft van de vorige keer.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal niet zo negatief. NAC wordt overschat.
Koster heeft dus geleerd. Leonardo is gewoon een factor waar je als tegenatander NIET op kan spelen. DIe man is zo beweeglijk en is zo 2-3 man kwijt en dan kan je gebruik maken van je overtal.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Eindelijk Leonardo voor Kennedy
Toch zullen we wel verliezen
Jammer dat feyenoord niet meedoet straks .. graag twee keer tegen willen spelenquote:Op zondag 24 februari 2008 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen,
pakken jullie ze in de playoffs
feyenoord haalt de playoffs easyquote:Op zondag 24 februari 2008 10:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jammer dat feyenoord niet meedoet straks .. graag twee keer tegen willen spelen
quote:Op zondag 24 februari 2008 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feyenoord haalt de playoffs easy
ga nou maar naar twente/heerenveen/psv/groningen toe
de playoffs voor de 6 t/m 9e plek ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feyenoord haalt de playoffs easy
ga nou maar naar twente/heerenveen/psv/groningen toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |